Net op controle geweest alles was weer goed. Volgende week mag ik voor een inwendigonderzoek en strippen kiezen. Eerst maar eens kijken of de kleine zich deze week aandient. Net nog even een ledikant en wieg laken gekocht weet ik zeker dat ik voldoende heb. In afwachting gentle sectio's klinkt idd mooi ik moest ook even Google
Super dat de controle goed was!!! Inderdaad, hopelijk dat het kleintje deze week dan spontaan komt, lijkt me altijd leuker Hihi. Ach er kan nog vanalles gebeuren, het is zo onvoorspelbaar
Ahh.. dat is heel wat anders Toen ik je zinnetje las over bevallen, baby's en kinderen klonk het als een titel van een boek uit mijn opleiding. Fijn dat hij straks goed op de hoogte is, leuk voor hem dat het dan ineens ook heel herkenbaar is.
Fijn dat alles goed was Lovely! Hier mag ik vrijdag ook kiezen voor strippen. Nu denk ik nog dat ik dat niet wil maar toch twijfel ik. Nee heb je, ja kun je krijgen he Anders ga ik de week erna toch naar de gyn omdat ik niet over de 41 weken wil lopen.
De verloskundige zei dat ik ook met 41 weken ingeleid mag worden. Als ik dat niet wil gebeurd het met 41 +5/6. Maar daar ga ik mezelf nog maar niet mee bezig houden. Vandaag een productief dagje heb vanmorgen de douche schoongemaakt en net de slaapkamer en het huis gezogen. Nu lekker op de bank tv kijken
Lekker bezig geweest Lovely! Ben ook productief geweest tijdens het middagslaapje van zoon, hij slaapt nog steeds. Inmiddels stofgezogen, schoongemaakt en koekjesdeeg gemaakt. Als hij straks wakker is gaan we koekjes maken/ versieren . Zelfs het avondeten staat al op het fornuis.
Hihiiii wat zijn jullie lekker productief vandaag!!! Leuk!! Hier nog niet zoveel gedaan, oeps! Gisteren wel tot de conclusie gekomen dat ik de bekleding van mijn (tweedehands) kinderwagen nog niet gewassen had! Meteen heel de wagen gestript en alles wat je maar kan afnemen en wassen in de machine Vandaag was het droog, dus de kinderwagen terug in elkaar gezet. Ik kreeg spontaan zin om een toertje te gaan wandelen ermee, maar dat zullen we maar laten zeker De mensen zouden denken dat ik gek geworden ben, hahaha!!
Haha Nellie, dat had ik de vorige keer nou ook. Maar troost je, binnen nu en maand ben je niet meer achter dat ding vandaan te slaan! Gaat je rug al wat beter? Ik had nog nooit gehoord van gentle sectio, maar ik zou er zeker om verzoeken als dat kan. Geen idee of ze dat bij een spoedkeizersnede ook doen? Heb je dat zelf aangegeven of doen ze dat standaard in jouw ziekenhuis? Ik heb dat momentje met kind én man direct na de bevalling als heel prettig ervaren. Bovendien heb ik daardoor amper meegekregen dat de placenta werd geboren(is toch ook met weeën) en ik werd gehecht. Heel fijn! Ik mag morgen weer naar de verloskundige, en ik zal eens vragen wat mijn opties zijn na de 40 weken. Ik ben wel heel benieuwd of ik al een pietsie ontsluiting heb, gezien ik al anderhalve week voorweeen heb. Ook ben ik nog niet helemaal zeker over strippen. Maar wie weet hen ik morgen meer kennis om mijn beslissing op te baseren. Eigenlijk ben ik me nog niet echt kapot aan het vervelen. Dit weekend en vandaag eigenlijk best druk geweest. En de momenten dat ik niets hoef, doe ik ook lekker niets. Boekje, tijdschriftje lezen, serie kijken. Of lekker in bad En ik moet zeggen dat die slaapjes tussen de middag ook behoorlijk de dag breken. Maar wellicht scheelt het dat ik nog een kleine draak heb rondlopen. Er valt altijd wel te puzzelen, knutselen of een hut te bouwen. En dat huishouden houdt gewoon noooooit op! Maar als ik as maandag nog met baby in de buik zit, word ik vast niet blij. Het begint allemaal wel serieus zeer te doen...
Nellie. Goed dat je daar nog aan hebt gedacht, wel zo fris een schone kinderwagen. En idd wat Haazz schrijft, binnen een korte tijd ben je er niet meer achter weg te slaan! Haazz. Inderdaad, het huishouden... je blijft bezig en aan de gang. Hier ook nog een kindje rondlopen wat er voor zorgt dat je in de weer blijft. Die afleiding vind ik ook heel fijn. Probeer ook met hem mee te slapen maar ik slaap zo slecht snachts dat ik het liever over sla omdat ik dan gevoelsmatig beter slaap in de nacht. Zit in mijn hoofd hoor want een middagslaapje of niet ik slaap er niet beter of slechter door snachts. Voel me de laatste dagen wel steeds vermoeider worden.
Mijn rug gaat wel momenteel... Deze morgen om 10u in bed gekropen omdat de pijn dan iets minder was. Anderhalf uur later terug wakker geworden van de pijn. Het begint vooral als ik lig, dat belooft voor vannacht, ik hou m'n hart al vast Maar als ik aan het bewegen ben, valt het al bij al nog mee. Dus in beweging blijven zeker?! Spannend Haazz dat je al een halve week voorweeën hebt. Ben ook wel benieuwd of je al wat opening hebt Kan geloven dat je je niet verveelt als je nog een kleintje hebt rondlopen. Best lastig met momenten waarschijnlijk! Pomm, zie dat jij ook nog een kleintje hebt rondlopen. Niet moeilijk dat je zo vermoeid bent. Dat kleintje in je buik vraagt al zoveel energie, en dan nog een groter kleintje die waarschijnlijk constant je aandacht vraagt... Zijn er nog dames die helemaal niets hebben van voorweeën of harde buiken? Hier nog niets te bespeuren, jammer... Alles is sinds een week precies terug stilgevallen Wat kan wachten toch lang duren, haha
Hallo!! Wat leuk om te lezen dat er al baby's zijn geboren van 'mijn' groepje. Van harte gefeliciteerd! En de rest heel veel succes met de laatste loodjes! Het einde is in zicht . Met mij gaat het goed! Ik zit lekker in mijn vel en sta nog maar weinig stil bij mijn misgelopen zwangerschap. Ik kom hier af en toe nog koekeloeren hoe het jullie vergaat. Zwaaaaaaai
Nelllie wat vervelend dat het juist komt opzetten als je ligt. Je kan moeilijk in brweging blijven in de nacht. Hopelijk heb je er met slapen niet zoveel last van. Wat betreft voorweeen en harde buiken hier is het ook stil gevallen. Heb zelfs meer energie en kan meer. Juist minder last van harde buiken. de kleine beweegt wel heel goed
Wat lief Katja dat je nog reageert! Vind ik erg sterk van je! Hier nu al de hele avond een buik die op ontploffen lijkt te staan. Soort van hard, maar echt constant. Weet ook niet zo goed wat ik ermee moet. Durf niet te hopen dat het een begin is haha. Mijn banden doen ook veel pijn vandaag en heb het idee dat mijn schaambeen uit elkaar geduwd wordt. Had dat al wel vaker een beetje, maar is nu zelfs zo dat lopen gewoon pijn doet. We gaan afwachten...
Emmy dat heb ik ook! Alsof er een basketbal in mijn buik zit en die druk op dat schaambeen, pfff. Ik kan me geen houding vinden. Ik denk dat dit toch met te druk doen te maken heeft. De rekening van de hele dag krijg je nu gepresenteerd. Ik heb er in ieder geval altijd last van als ik teveel heb gedaan op een dag. Maar ik hoop natuurlijk dat je ineens gaat bevallen!! En Lovely, meer energie lijkt me geweldig! Ik had mijn vorige zwangerschap aan het eind ook zo'n 'sprintje' vlak voordat ik beviel. Nog ff alles van zijn plek getrokken thuis, de groefjes van het laminaat gesopt. Gekkenhuis. Dus wie weet Jammer dat het bij ieder anders is, hè? En dank je wel Katja! Ik ga maar eens proberen een feestelijke houding te zoeken in bed! Welterusten!
Is lief van je Katja, dankjewel! Blij te horen dat het goed met je gaat Wel, dat heb ik nu ook, precies zoals jij het zegt. Ik heb veel meer energie dan een tijdje terug, ongelofelijk eigenlijk En dat kleintje, dat springt maar rond in mijn buik en denk soms dat ze gewoon door m'n buik heen zal springen om geboren te worden ipv via de natuurlijke weg Hoe is het vandaag met je buik Emmy?
Katja wat fijn om te lezen dat je lekker in je vel zit en wat leuk dat je soms nog even komt koekeloeren . Haazz zeker jammer dat er niet gewoon één vaste richtlijn is hoe een bevalling begint en eindigt. Bij iedereen is het weer anders. Emmy hoe gaat het nu met je buiken? Ik werd vanmorgen wakker en had brood gesmeerd om in bed op te eten. Lig ik in bed voel ik serieus wat stromen/druppelen. Ben maar gelijk naar het toilet gegaan en mijn ondergoed was best wel nat/vochtig/slijmerig. Probeer het nu op te vangen maar heb het idee dat het wel wat minder is geworden. Misschien dat het toch gewoon slijmverlies is wat er uitstroomde. Heb het nog niet eerder gehad. Ik hou het maar even in de gaten heb verder eigenlijk geen klachten.
Best verwareend he! Welk kleur had 'de vloeistof'? De kinesiste zei dat 'als het lijkt op helder water is van 37° die uit de kraan komt', dat het dan vruchtwater is... Maarja, als het in je onderbroek is, kan je dat niet zo gemakkelijk controleren waarschijnlijk. Zoals je zegt, beetje in de gaten houden. Spannend
Ik heb nog een vraagje voor jullie. Sinds een uurtje heb ik last van een soort venijnige steken in m'n onderbuik. Het is een onverwachtse harde pijnscheut van 1 à 2 seconden. Daarnet zat ik op een stoel, en als ik het had, moest ik rechtspringen van de pijn. Maar tegen het moment ik het besef, is het alweer over. Het zijn precies geen harde buiken of voorweeën (denk ik), want die houden toch veel langer aan dan enkele seconden en hebben meer een opbouwend karakter? Het komt zo om de tien minuutjes, maar zeker niet regelmatig ofzo. Kleintje beweegt ook goed, dus denk niet dat er iets 'mis' is. Maar wou gewoon weten wat dit kon zijn. Herkennen jullie dit?
Mijn buik is weer rustig. Denk echtg dat ik teveel gedaan had gisteren. Er was gisteren ingebroken bij mijn ouders, en ben gaan helpen opruimen. Misschien iets minder slim... Spannend van dat vloeistof Lovley, wie weet... En Nellie die pijnscheuten herken ik niet direct... even in de gaten houden? Wordt nu wel serieus spannend he meiden? We kunnen allemaal niet wachten haha
Nelllie wat spannend ik heb dat of niet eerder gehad. Misschien toch voorweeen? Heb je het nog steeds? Emmy wat rot voor je ouders, dat is wel even schrikken als er ingebroken wordt. Gisteren stond hier de politie aan de deur om te vragen of we iets gezien hadden ivm een inbraak in het flatgebouw achter ons. Krijg er dan toch weer de kriebels van Wat ik precies verlies ik heb echt geen idee. Ik dacht dat het gestopt was maar voelde toch anders normaal. Kijk ik het ff aan en anders bel ik de vk wel even. Ik heb verder nergens laat van. Zal waarschijnlijk wel wat anders zijn.