16 t/m 30 juni 2015!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door koekenpan, 15 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat je kunt doen lovely is een zwarte katoenen onderbroek aan. Als het wittig opkleurd/opdroogd is het afscheiding, als het kleurloos is waarschijnlijk vruchtwater.
    Of met een inlegkruisje en dan kunnen de VK het herkennen.

2. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Hier zijn de pijntjes alweer gestopt hoor ... jammer:D Ik verveel me rot, haha! Net de wasmand leeg gestreken. En een wasje gedraaid die eigenlijk nog niets moest gedraaid worden, gezien ik de machine nog niet helemaal kon vullen. Maar hey, wat moet een mens blijven doen natuurlijk:(;) Deze namiddag te voet naar de slager en een badje nemen denk ik... Kwestie van de bezigheden over heel de dag wat te verspreiden;)

Oei Emmy, dat van die inbraak is inderdaad wel minder:( Misschien inderdaad niet zo slim van dat opruimen, maar ik begrijp wel dat je een handje wou helpen. En ondertussen ben je weer bezig natuurlijk. Jammer dat het gerommel niet doorgezet heeft.

Ben benieuwd wat het is Lovely! Heb je een vk gebeld, of kijk je het nog even aan?

3. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Ik heb de verloskundige even gebeld maar zij gaf ook aan dat het wel echt met regelmaat eruit moet komen. Is het een beetje dan is het gewoon wat meer afscheiding. Dus dan ga ik daar gewoon vanuit. Goeie tip Emmy ga ik meenemen.

Ik heb ook maar eens een wasje aangezet mijn wasbak zit wel aardig vol door het slechte weer van de afgelopen dagen. Wil het lekker buiten drogen en dat gaat nu wat moeilijk.
    Ga dadelijk even boodschappen doen en relaxen vandaag.

4. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Yes, terug wat afleiding. Heb gestuurd naar m'n zus dat als ze haar zoontje (8 maand) eventjes kwijt wil, ze hem gerust hier mag 'dumpen':D. Kwam haar goed uit, ze moest nog enkele boodschappen doen. Hij is nu wel z'n dutje aan het doen, maar straks heb ik tenminste wat gezelschap, hihi;):)

5. Haazz

Haazz Actief lid

26 mrt 2013
    184
    0
    0
    Lovely, als je op de rug van je hand blaast en er komt dan nog spullie uit, dan zou het vruchtwater kunnen zijn, dacht ik.

Die steken herken ik ook niet direct Nellie, maar misschien het hoofdje dat draait in het bekken? Dat vind ik altijd zo'n vervelend gevoel.

Ik ben vanochtend bij de verloskundige geweest en ik kwam er niet heel blij vandaan. omdat mijn 'zorgen' door de verloskundige nogal tactloos werden weggewimpeld.
    Ik zei: ik baal er een beetje van dat ik door de anderhalve week voorweeen die ik nu heb, het idee heb dat het zaakje al een beetje is ontsloten en straks niet genoeg tijd heb om kind kwijt te maken en naar het ziekenhuis te rijden, want ik voel me helemaal niet veilig bij een thuisbevalling. En de vorige keer was ik zo lekker relaxed. Dat kwam de bevalling ten goede, denk ik.

Zegt de vk: wat is nou het ergste dat kan gebeuren? Dat je man met je dochter op z'n arm thuis bij de geboorte van jullie kind is? Soms zijn dingen gewoon zoals ze gaan.

Aaaah wwwaaaahhh, dat weet mijn neus ook wel. Maar ik wil juist geen klein meisje bij de bevalling en ook niet thuis! Ik wil in het ziekenhuis.

Maar even voelen of de boel misschien nog dicht zit voor m'n geruststelling, dat ging 'm niet worden hoor! Dat doen ze pas vanaf 41 weken, hier.

😠😠 Ik zal wel heel veel hormonen hebben rondgieren. Maar ik heb maar besloten dat ik gewoon voor elk momentje dat ik twijfel, lekker ga bellen. Dan komen ze maar een keer voor niets....

Nou, dat waren mijn frustraties. Ik hoop dat het vanavond lekker begint en dat ik van dat onzekere gedoe af ben.

Nu even gestrekt op de bank met chocolade en een pruillipje. ;)

6. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Ja hallo zeg!:$ Denk eigenlijk dat dit niets met de hormonen te maken heeft hoor. Ik vind het volkomen normaal dat je na anderhalve week voorweeën wel zou willen weten of je al opening hebt of niet... Een inwendige controle duur toch niet lang? 10 seconden duurt dat en het is gefixt. Geeft ze ook een reden waarom ze dat niet wil doen?
    Is toch logisch dat je er onzeker over bent, gezien je helemaal niet thuis wil bevallen. Ik vond dat maar een heel normale vraag hoor! Nuja, normaal gezien zal je wel nog tijd genoeg hebben om in het ziekenhuis te geraken op dat moment, maar ik begrijp de onzekerheid volkomen.

Hihi ja, nestel je maar lekker op de bank met chocolade en een pruillipje, dat heb je wel verdiend!:D Ik hoop ook echt voor jou dat het moment bijna daar is hoor. Anderhalve week al pijn, lijkt me lastig!

Inderdaad, misschien was het van mij het hoofdje dat draaide in m'n bekken ofzo. Gaf wel erg felle steken, maar heb ze ook niet meer gevoeld na m'n bericht. Ofja, nog 1 keertje, maar dan uuuren later. En kleintje schopt verder nog heel m'n ribbenkast tot moes, dus alles daar nog in orde, hihi:D

7. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Even ego berichtje, waarschijnlijk zijn mijn vliezen toch gebroken. Het kwam er net echt uitgutsen en heb wat opgevangen in een bakje.
    Ik heb de verloskundige gebeld en ze komt over 2 uurtjes langs om te kijken en te luisteren. Als ik pijn in mijn buik krijg moet ik het laten weten. Pfff wordt er zenuwachtig van haha

8. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Spannend lovely!!! Ik ben benieuwd!!

9. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Spannend lovely!! Ik weet helaas niet hoe het voelt bij mij hebben ze het in het ziekenhuis gebroken. Ik had niet extreem veel vruchtwater, want ze vingen het op met een matje.
    Was alleen een heel warm gevoel maar in mijn buik voelde ik niets.
    Hou ons op de hoogte,
    Voor de andere dames die bevallen zijn! gefeliciteerd en vergeet niet te genieten ondanks de nachten op en de poepluiers :) mijn meisje is inmiddels 11 dagen en het echte "new born" is er nu al af.. Ze word steeds wijzer en wakkerder , zoo leuk maar het gaat zo snel!
    Vandaag haar gehoortest gehad en die was helemaal goed, toch ook wel een opluchting!

10. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat fijn Joanne, lijkt me toch wel heel prettig om te horen dat alles goed is! En wat gaat de tijd snel! Alweer 11 dagen!
    Terwijl als ik nu denk dat ik misschien pas over 11 dagen beval, lijkt dat een eeuwigheid.

Ik ben net even voor mijn eigen gemoedsrust naar de VK geweest om mijn bloeddruk te laten checken. Maar die was echt keurig. Dus wel prettig dat daar de druk op mijn buik niet vandaan komt.

11. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Spannend spannend spannend!!!!! Veel succes hoor meid. Kan geloven dat je wat zenuwachtig wordt. Maar je zal dat heel goed doen! Veel succes alvast!!:D

12. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Amaaai is dat al 11 dagen zeg! Wat vliegt de tijd daar bij jou!!!!!! Hier lijkt ze wel te kruipen;) Raar he!!!:)
    Gek hoe zo'n kleintje al zo snel kan veranderen! Moet wel leuk zijn om je kleine meid elke dag iets te zien bijleren en te veranderen. Maar vaak zullen we ook hebben: "Blijf maar lekker klein, het gaat veel te snel!!"

Super dat de gehoortest goed was!:)

13. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    De verloskundige is om half 6 geweest en het klopt mijn vliezen zijn gebroken. Maandverband kan er nu niet meer tegenop en gebruik nu kraamverband. Ik moet nu 24 uur wachten kijken of de weeën op gang komen. Zo niet dan morgen naar het ziekenhuis voor testen en hartfilmpje. Heb wel het idee dat de weeen nu langzaam op gang komen.

Zo zie je maar weer gisteren voelde ik me super fit en kip lekker en nu begint het. Hey kan ineens veranderen had dit niet verwacht.

14. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Spannend!! Leuk leuk leuk! Succes en geniet!

15. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Lovely, had je op FB ook al succes gewenst maar hier nogmaals. Spannend dat de weeën op gang beginnen te komen. Heel veel succes en nu duurt het niet lang meer voordat je je kleintje in je armen hebt...

16. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Super spannend en leuk dat we steeds een update krijgen! :D

Ik heb mijn zinnen nu gezet op de 28e. Mooie datum. Precies een half jaar voordat we gaan trouwen.

Emmy. Fijn dat je bloeddruk goed was!

17. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb nu 268 dagen geteld vanaf mn ovulatie. Dat zou 1 juli zijn. Dus dat is ook nog acceptabel ;).
    Stond in theorie op Internet dat t 268 na ovulatie gemiddeld is :p

18. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    ....

19. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hahaha wat bedoel je met je puntjes pomm?

20. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Hihi, een juli kindje, dan zal het later zéker altijd vakantie hebben op de verjaardag:)

Deel Deze Pagina