16 t/m 30 juni 2015!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door koekenpan, 15 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Wat een nacht! Ik kon gisteravond écht niet slapen, en toch was ik stikkapot. Het was erg warm op de kamer, dus kon de slaap niet vatten. Door de warmte was het precies of ik allemaal kleine beestjes in m'n bloed had zitten, jeeeeeuk dat ik had!! Werd er helemaal gek van! Maar kon de ventilator niet aansteken, want m'n vriend heeft een keelontsteking en een fikse verkoudheid. Wou hem ook niet zieker maken dan hij was... Op de koop toe vond mevrouwtje in m'n buik dat vast en zeker heel grappig, want die begon me daar een feestje te bouwen zeg! Amai!!:D
    Dan maar uiteindelijk opgestaan om 00u30, een douche genomen en beneden op de zetel gaan slapen, waar het al iets frisser is. En moet zeggen, gelukkig heb ik dan nog redelijk geslapen daar...

Hoopte al van: "Joepie, ik begin ongemakkelijk te worden, het kleintje komt er misschien aan!!" Maar niets is minder waar, geen krampje, geen pijntje. Niks, nada, noppes;)

2. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Emmy. ..... Reactie ingetrokken..... :)

Nellie. Hier het zelfde, ookal kwam het niet door de jeuk en warmte, ik wil frisse lucht en het raam open. Mijn vriend lag naar mij toegedraaid en kreeg het er benauwd van. Eerste gedeelte van de nacht op de bank gaan liggen en dat ging redelijk. Op het vele plassen na dan.
    De baby was ook heel druk, het is soms zelfs pijnlijk en geeft zo'n drukkend gevoel dat ik dan denk.. is het op gang?? Nu ook veel harde buiken terwijl ik zit achter de laptop. Harde buik is zelfs een beetje pijnlijk. Herkenbaar?

3. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hihi oké pomm, dacht misschien iets verkeerds gezegd te hebben en dat is nooit mn bedoeling.

Hier eindelijk weer eens n nacht iets beter geslapen. Maar houdt niet over.
    Vandaag lijkt het alsof ze al tussen mn benen hangt haha, wat niet zo is, heb ff gecheckt ;).
    Pijnlijke harde buiken kunnen wel een tekentje zijn, ben benieuwd pomm.

Vervelend Nellie van je nacht... vandaag wat slaap inhalen? Of heb je veel plannen?

4. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Vervelend he, zo niet kunnen slapen... achja, we zijn ons aan het voorbereiden op de gebroken nachten met het kleintje. Tegen dan zijn we het gewend;)

Spannend! Hopelijk is het op gang gekomen bij je!

5. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Leuk dat je lekker geslapen hebt vannacht. Kan zo'n deugd doen! Hihi jammer dat ze niet tussen je benen hangt, zou lekker gemakkelijk zijn:D Jij nog geen pijntjes ondertussen?

Nee vandaag niet echt slaap inhalen. Straks komt er een ex-collega die enkele straten verder woont. En in de namiddag ga ik eens langs bij m'n moeder, ze moet voor m'n nichtjes zorgen. Ga beetje met ze spelen ofzo. En dan nog enkele boodschapjes doen, ik zie wel of ik er dan nog zin en energie voor heb;)

6. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nee niet echt pijntjes. Soms mentruatie achtige krampjes, maar dat ebt dan ook weer weg. Soms een strakke buik maar dat verdwijnt ook weer. Ik heb bedacht de komende dagen maar genoeg te plannen, want merk dat ik echt zit te wachten. Niet zo handig natuurlijk..

7. Juli2015

Juli2015 Actief lid

30 nov 2014
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedereen zit wel een beetje te wachten hè. Allemaal zo nieuwsgierig.
    Hebben jullie ook dat jullie vaak naar het toilet moeten, niet alleen om te plassen...?
    Hier zit het beddengoed nog maar een keer in de was. Vanmiddag even wat drinken met een vriendin.
    Hebben jullie nog leuke/lekkere recepten voor hartige taarten?

8. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Juli ik ga ook wat vaker naar t toilet voor de grote boodschap hoor. Is ook wat zachter... haha lekker detail ;)

9. Haazz

Haazz Actief lid

26 mrt 2013
    184
    0
    0
    Wat rot die slechte nachten! En dan lig je natuurlijk te denken en te hopen dat het begint.
    Hier is mijn dochtertje heel erg aan het hoesten, dus ik ben wel heel vroeg wakker steeds. En ik heb echt meeeega last van mijn bekken.

Vandaag afgesproken met vriendinnen om een beetje te shoppen en koffie te drinken. En dan waggel ik echt een beetje achter ze aan. En het doet ook erg veel zeer.
    Nu lekker op de bank met een serie.

Heb vanmiddag overigens een echte wee gehad, tenminste, daar leek het heel erg op! Ik kan me dat nog herinneren van de vorige keer. Maar het is er maar bij 1tje gebleven. Verder allemaal gesteek en gezeur en harde buiken. Ben benieuwd.

Morgen en vrijdag heb ik nog leuke dingen op het programma staan, en het weekend kom ik ook wel door. Maar dan is het dus de uitgerekende datum en dán gaat het wachten echt beginnen!

Jullie nog spannende dingen gepland voor de due date?

10. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Meiden het heeft even geduurd maar vanmorgen is onze dochter Romy geboren om 08:05 Het was pittig met rug en beenween. Al jullie het verhaal willen laat maar weten. Wij zijn vanmiddag thusis gekomen nu even slapen.

11. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Lovely!!! Wat fijn dat jullie weer thuis zijn!
    Ik ben altijd benieuwd naar het verhaal, maar neem lekker je tijd. Geniet!

12. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Super super super!!! Dikke proficiat met jullie kleine meisje:) Heel benieuwd naar het verhaal! Maar slaap maar eerst lekker hoor, kom maar eerst terug wat op je positieven:)

13. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Ja he, rot die slechte nachten... We gaan er ons door worstelen:p

Amai, ik kan geloven dat het echt zwaar is dat shoppen. Slenteren is sowieso al lastig, laat staan als je HOOGzwanger bent. Maar waarschijnlijk wel een goede afleiding, anders duren de dagen zo lang.

O een wee! Jammer dat het niet doorgezet heeft dan. Wel spannend dat je er al eentje gehad hebt;) Blijkbaar is je lichaam zich aan het klaarmaken dan:)

Ik heb geen spannende dingen meer gepland, kan eigenlijk niks meer bedenken:( Thuis blijven is zo saai, maar als ik ergens ga, voel ik me meestal niet zo lekker. Dusja ... een beetje evenwicht zoeken en luisteren naar m'n lichaam op het moment zelf zeker?

14. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Beetje raar gevoel hier vandaag:(

Ben al de hele dag een beetje misselijk. Maar sinds deze namiddag zie ik ook minder goed. Wou boodschappen doen met de auto, maar ben naar de dichtste winkel gereden, gezien ik mezelf niet echt vertrouwde. Alles was nogal wazig. Het blijft aanhouden trouwens... Misschien van de vermoeidheid van afgelopen (korte) nacht?! Is wel niet leuk, precies of ik me wat draaierig voel, maar is niet zo, komt enkel door m'n ogen...

Morgenochtend moet ik sowieso op controle, dus kan ik het dan eens aan de gynaecoloog vragen.

Verder geen speciale vermeldingen. Enkel wat menstruatie achtige pijn, maar geen weeën ofzo... We wachten verder af;)

15. Haazz

Haazz Actief lid

26 mrt 2013
    184
    0
    0
    Gefeliciteerd Lovely!!

16. Juli2015

Juli2015 Actief lid

30 nov 2014
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx Emmy, ook voor de details (hier hetzelfde)
    Nogmaals gefeliciteerd Lovely, lekker bijkomen.
    Nelllie, wel gek van je gevoel... Niet misselijk, bandgevoel om je buik of hoofd? Morgen even goed je bloeddruk checken.

17. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nellie hoe voel je je vandaag? Zou je klachten wel in de gaten houden qua bloeddruk.
    Ik mag zo weer naar de VK. Ben benieuwd. Hoop stiekem dat ze me al gaan bekijken of er iets gaande is...

18. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Meiden hoe gaat het met jullie is er wat aan de hand bij iemand?
    Hier is de kraamzorg er vandaag weer laten ons maar lekker verwennen.

19. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Deze morgen naar de gynaecoloog geweest. Bloeddruk was 12/7, dus alles goed.

Maar spanneeeeend!! Hij zei "ik ga eens kijken of er al opening is". En ik zei: "Zal nog niet, heb nog geen krampjes gehad ofzo". Blijkt dat ik al 3à4 centimeter opening heb!!:$ Ik dacht eerst dat hij een grapje maakte zeg!!:) Ben zo blij!! Zo vreemd dat ik dat niet gevoeld heb... Hoewel, misschien die venijnige steken van gisteren en de hele dag menstruatie achtige pijn... Het kan heel vlug gaan dus:D Hij heeft me ook gestript, dus nu in afwachting;)

En! Als ik vandaag niet spontaan weeën krijg, dan mag ik vanavond binnengaan in het ziekenhuis en word ik morgen ingeleid. Ik mocht kiezen of ik dat al dan niet wou. Maar heb toegezegd, vind het nu welletjes geweest. En gezien er toch grote kans is dat het spontaan weldra op gang zal komen:) Ooooo vind het zo spannend!!!:D:D

Momenteel nog geen pijn, maar ik voel wel een vervelend gevoel in m'n buik. Ik voel wel dat hij iets in gang gestoken heeft... zo spannend allemaal! Mijn ventje is thuisgebleven van het werk en werkt nu van thuis uit. Als het nodig is, dan kunnen we op het gemak vertrekken:)

20. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    En Emmy, Pomm, Haazz, Juli en de anderen ... al wat verandering bij jullie??:)

Deel Deze Pagina