Oh Nellie, wat spannend!!! En wat een verschil met de reactie van mijn verloskundige ik hoop dat je vandaag nog bevalt! Zet 'm op! Hier eigenlijk gewoon best heel chagrijnig, want soms zijn de voorweeen zodanig, dat ik denk dag het begonnen is. Maar neeeeeee. Net wel lekker gezwommen. Nu even slapen. Succes allemaal!
Wat spannend Nellie!! Hopelijk komt het zo op gang en dan snel de kleine in jullie armen. Hier alles nog rustig. Ik denk dat de kleine man blijft zitten tot maandag. Dan hebben we weer een afspraak bij de gynaecoloog. Hij had al gezegd dat als hij er dan niet was we een keizersnede in gingen plannen omdat hij ook niet te groot mag zijn voor een stuitbevalling. Duimen draaien hier dus overuren
Ook wel spannend bij jou dus want wie weet is het wel al begonnen bij je? Weet je nooit natuurlijk geniet van je slaapje! Hier ook nog wat in bed gekropen nu ik nog enkel wat zeurende pijn heb, wat krachten opdoen voor straks
Wat spannend allemaal meiden. nellie ben heel benieuwd wanneer het echt op gang komt bij je. Wel gek dat ze echt al gaan inleiden als daar eigenlijk geen aanleiding voor is, of is dat ij België de standaard? Hier vanmorgen iets verhoogde bloeddruk (91 onderdruk) dus zaterdag komt vk langs om nog eens te checken. Dan gaat ze ook strippen als ik wil, mocht er nog niets gebeurd zijn. Ik ben voor! Dus ben benieuwd!
Wauw Nelllie wat spannend al zoveel ontsluiting jeetje. Ik ben benieuwd wanneer het gaat beginnen. Ik lees nog steeda mee hoor! De laatste loodjez zet hem op
Spannend Nelllie! Hoop dat het spontaan op gang komt. Ik ben net bij de opgravingen van de Dom in Utrecht wezen kijken. Heel erg leuk. Nu weer lekker chillen op de bank. Vannacht was de dame in mijn buik zeeeeer actief dus iets minder geslapen. Droom ook veel over bevallen tegenwoordig... Hoe verrassend.
Wel, hier hoor je dat idd vaker dat er ingeleid wordt, zonder dat er enige reden voor is. Ofja, helemaal zonder reden is het ook weer niet. Is gewoon omdat het kindje voor het weekend zou komen en je dan je eigen gynaecoloog hebt waarschijnlijk. In het weekend is het de gynaecoloog van wacht... Op zich vind ik dat nog niet mis dat het een vertrouwder persoon bij is, dan iemand die je helemaal niet kent. Oeh, ook spannend voor jou dus. Kan geloven dat je er voor bent. We hebben al lang genoeg gewacht, hihi
Oja ik bedenk met net dat in Belgie iedereen in het ziekenhuis bevalt en daar ook een paar dagen blijft. Dan is het indd ook logischer. Spannend meis! Ben heel benieuwd wanneer je mama bent! En voor de andere meiden natuurlijk ook!
Wat spannend nellie! Vreemd he dat je niks voelt. Terwijl ik 3 weken met voorweetjes heb gelopen en toen de vk kwam na mijn echte weeen had ik maar 2 cm. Het kan zo vlug gaan, bij mij helaas wat langer maar morgen is mijn meisje alweer 2 weken. Ben helemaal gewend. Heb onwijs lekker ritme want ze slaapt al sinds dag 4 door van 12 tot 6 .. Eigenlijk nognlanger maar wij moeten haar wakker maken voor haar flesje want ze is erg lui!! We hebben een newborn shoot gedaan. Net op tijd want het newborn is nu echt weg! Ze word zo wijs.. Hier een fototje van onze prinses Had even teruggelezen, er was nog iemand bevallen.. Weet alleen de naam even niet meer, maar heel veel geluk met jullie meisje geniet ervan!!
Wat een prachtige foto Joanne. Jouw kleine meid al bijna 2 weken en die van mij is er nog steeds niet ... Ik wil ook!!!
Nellie, ben benieuwd hoe het met je gaat! Joanne, geweldige foto zeg!! Madelief doet het erg goed en genieten volop! Op de kraamtranen en hechtingen na gaat het met mij ook goed vanavond voor het eerst eventjes buiten geweest samen
Ik ben 24 juni om 23.08 uur bevallen van een zoon. De bevalling duurde maar 2 uurtjes en is goed verlopen!
Pomm, ik had je al gefeliciteerd op FB maar hier doe ik het graag nog een keer! Wat een onwijs snelle bevalling!! Geen last gehad van naweeën? Heerlijk genieten nu. Wat vind grote broer ervan??
Pomm wat snel!! Super zeg! Gefeliciteerd Eems, haha die kraamtranen. De eerst week was het bij mij elk uur wel raak.. Overal om huilen. Nu word het steeds minder gelukkig, alleen soms heb ik het wel als ik met mn meisje zit en er komt een mooi nummer op de radio.. Hup ga ik weer! Ik weet nog dat ik de eerste 2 dagen dacjt, als dit maar wel minder word :,)
Gefeliciteerd Pomm!! Een snelle Jelle inderdaad. Ben ook wel heel benieuwd naar Nellie. Wie is er eigenlijk nog niet bevallen? Iedereen is zo lekker op tijd. Ik word er een beetje ongeduldig van!
nogmaals gefeliciteerd Pomm! Romy is geboren met 39+6 dus meiden jullie baby's zullen ook snel gaan komen. Hopelijk hoeven jullie niet lang meer te wachten. Ik ben ook erg benieuwd naar Nelllie.