Daar heb ik zeker wat aan Emmy. Dankje! Heel veel succes morgen. Je kan het! En daarna heerlijk knuffelen met je meisje. Heerlijk dat je nog even uit eten bent geweest.
Fijn! Ja dat knuffelen, ik kan niet wachten. Kan met geluk morgen al zijn maar met een beetje pech ook pas zondag. Maar alles binnen handbereik
Emmy heel veel succes het aftellen is exht begonnen nog even volhouden. Meiden mijn gedachtes zijn bij jullie.
Succes emmy! Nee hoor nellie, verwennen kan niet! Mijn meisje wil ook veel bij me de afgelopen dagen, kwam dus door de krampjes. Zo zielig en ze hebben dan gewoon troost nodig! Vamaf gister geven we minder voeding en ze is weer helemaal de oude, en kan haar dus ook in haar bed of box leggen zonder dat ze gaat huilen, soms even jengelen.. Speentje erin en mevrouwtje valt in slaap. Maar de dagen ervoor dacht ik ook dat ik haar al "verpest" had en kreeg n hoop commentaar dat ik haar niet steefs moest pakken, maar als ze pijn hebben willen ze juist getroost worden door hun mama. Dus ga vooral op je gevoel af.. Het mamagevoel is altijd goed!
Mijn bevallingsverhaal; Om half 5 smiddags begonnen mijn weeen lichtjes, veel gelopen gezeten en ze werden wel steeds pittiger. Om een uur of 12 snachts de vk gebeld. Helaas.. 2 cm. Vk zou om 3 uur snachts terugkomen. Ik wachten en wachten met steefs heftigere weeen, vk kwam terug.. Nogsteeds 2 cm. Ik kon wel janken! Gestript in de hoop dat het door zou zetten.. Om half 6 de vk gebeld, na die uren met steeds meer pijn kon ik niet meer ik was doodmoe! Vk kwam kijken. 3 cm.. Dit schiet niet op zei ze, ik kon mee naar het zkh voor een ruggenprik. Of de andere optie.. Mss nog wel 24 uur met weeen. Doe optie 1 dan maar ookal was ik doodsbang voor de ruggenprik. Aangekomen ruggenrpik gekregen ( wat een toffe (italiaanse) dokter ) en ik heb er letterlijk NIKS van gevoeld! Ik was zoooo bang en het viel zo mee! Vliezen gebroken 4 cm.. Het schoot nog niet op Dan krijg je weeenopwekkers.. Wauw dit ging heel snel Niet lang daarna kreeg ik persdrang.. Dat kon nog niet zei de vk, nou echt wel dus zei ik want ik moet echt poepen!! Hun kijken, en van 4 cm binnen een korte tijd naar 8. Ze zouden zo terugkomen zeiden ze.. Nee hier blijven!! Ik moet echt poepen! (Haha) binnen een paar minuten naar 10cm Toen een heftige persweeenstorm, zuurstofkap en veel moeite de weern op te vangen en na 19 minuten persen (en een kleine knip die ik ook veel verschrikkelijker had voorgesteld want dat voelde ik ook niet) Is ons meisje geboren
Hier zijn gisteravond om 23.30 spontaan mijn vliezen gebroken en lig nu mn weeën op te vangen. Pittig... maar nog te doen. Er is al iets ontsluiting dus er gebeurt wel echt iets. Wat toch bijzonder is aangezien het vanmorgen nog helemaal dicht zat. Ben benieuwd hoe heftig dit gaat zijn...
Emmy heel veel succes zo begon het bij mij ook. Je kunt het meid. Hopelijk heb je de kleine snel in je armen!
Lig nu in t ziekenhuis met ruggenprik en wee opwekkend. Schoot niet op. Na 12 uur persen nog maar 2 a 3 cm ontsluiting. Erg heftig. Nu wachten we verder af...
Emmy ik was even benieuwd Hoe het ging dus ben je even gaan zoeken😉 spannend meis heel veel succes!!!!!
Dankjewel. Ben blij dat het bij een ander ook niet altijd rozengeur en manenschijn is Heb echt het gevoel dat m'n meisje zich niet goed in haar vel voelt Deze nacht weer heel de nacht op geweest. Niet echt van de krampen, maar ze voelde zich precies ambetant, was de hele tijd onrustig. Tuutje wil ze hier niet nemen. Ze heeft een enorme zuigreflex, maar heeft het niet door hoe ze dat speentje in haar mond moet nemen, ze begint altijd te kokhalzen... Heb geen minuutje m'n handen vrij of even tijd voor mezelf om iets te eten of me te douchen. Alles is 'vlug vlug vlug'... Ik hoop dat het snel betert. Voel me er echt niet goed bij dat ze zo 'huilerig' is. Ik weet precies niet wat ik voor haar kan doen... 't Is zo moeilijk! Op zich slaapt ze overdag wel steeds goed haar dutjes, maar eens ze wakker is weet ze precies geen blijf met zichzelf. Ze is zo snel uit evenwicht. Ik moet haar soms nog maar op haar kussen leggen om haar te verzorgen en ze begint al te wenen......... Het zal wel verbeteren zeker...
Enige voordeel van dat constant in de weer zijn en geen tijd hebben om te eten: er schiet nog maar 3,5kg van de 15kg zwangerschapskilo's over Toen ik vorige week thuiskwam van de materniteit waren het er nog 10!! Elk nadeel heeft z'n voordeel zeker, hahahaha!!
Ze is er!!! Vanmorgen om 3.14 met een keizersnede. Puck Elin!! Ze is zo mooi!! En alles gaat na een erg pittige bevalling heel goed!
Emmy gefeliciteerd met Puck Elin. Nu lekker genieten. nelllie wat balen dat ze zoveel je aandacht nodig heeft. Heb je misschien iets van een draagzak dat je toch nog je ding kan blijven doen? Ik ben vandaag weer begonnen met borstvoeding maar mijn rechterborst doet Nog zo'n zeer die ben ik maar aan het kolven. Kleine heeft ook last van spruw welke ik nu waarschijnlijk ook heb. Heb al medicijnen gehaald. Ik denk dat ik bijna op het punt sta om te stoppen met borstvoeding. Wel jammer en geef niet graag op maar deze pijn is niet leuk meer.
Emmy30 gefeliciteerd met Puck Elin!! Kan zijm dat je voeding minder snel op gang komt door de keizersnede. Lactatie kundige inschakelen?