Ik mag super vroeg een echo...nl donderdag al en dan ben ik dus 5,3 wk. Verwacht niets te zien, maar wel dat het in mijn baarmoeder zit. De reden van dat ik vroeg mag is dat ik zwanger ben geworden middels medicatie en in augustus met 5,3 een miskraam heb gehad. En mijngyneacoloog is volgende week op vakantie en wilde niet of langer wachten, dus hoop dat ik in week 7nog een x op medische indicatie mag Jammer Kat ja van je echo, maar uit andere verhalen kan een echo per keer verschillen hoop dat je er wel wat gerust onder bent, Spannng is niet goed voor jou en de kleine Hier ook nog niets gekocht, wel wat gekregen (knuffeldoekje van de aanstaande opa en oma) en bij een goede echo gaan we donderdag het eerste pakje kopen.
Wat fijn dat je zo snel na je miskraam weer mooi zwanger bent. Ik duim hard voor je dat het deze keer helemaal goed gaat. Spannend lijkt me dat... en de echo is morgen al! Ik heb vanmorgen mijn laatste testje in huis gedaan (Haha doordat anderen het er hier gister over hadden toch gedaan haha). En zo'n duidelijke lijn heb ik nog nooit gehad. Dus toch leuk dat het hcg zo waanzinnig toeneemt. Vannacht ook heel bizarre dromen gehad. Vreselijk. Hoop dat ik ze gauw vergeet.... Hele fijne dag meiden!
Hoi katja77, ga je geen zorgen maken, waarschijnlijk zie je over 2 weken meer. Weet ik is makkelijker gezegd dan gedaan Dames even vraagje: hebben jullie elke dag veel last van zwangerschapskwaaltjes of verschilt dat per dag. Ik had gisteren bijna geen buikpijn, nu weer wel. Gisteren had ik bijna ook geen pijn met de BH uitdoen. Ik voel mijn borsten nog wel en zijn echt wel groter. Maak me zorgen als ik iets voel en ik maak me zorgen als ik even wat minder voel.
Emmy30, mooie knaller!! Succes morgen, hoop dat je een mooie echo hebt. Katja77, vervelend die onzekerheid. Hoop dat je over 2 weken alsnog een hele mooie echo hebt.
Hihi ik heb morgen geen echo hoor. Iemand op wie ik had gereageerd heeft dat. Ik moet nog 2 weken wachten.
@mariam: heb ik idd ook, de ene dag ben ik misselijk, de andere niet... Wel voelt t alsof er gewerkt wordt van binnen!
Succes morgen Aimee! Bij mij zagen ze in de zwarte holte trouwens wel iets ... Een streepje, wat mogelijk iets kon zijn. Dat vertelde mijn man mij. Ik kreeg het allemaal niet zo meer mee omdat ik helemaal in het doemdenken zat. Ik geef het nog een kansje ... Over twee weken weet ik meer. Mijn baas wel heel lief vandaag. Zij riep me bij haar op kantoor, ze vroeg wat er was omdat ik gisteren schijnbaar de hele dag met een frons op mijn voorhoofd heb rondgelopen. Het was niet mijn bedoeling om al iets te zeggen ... Maar heb het er toch maar uitgegooid. Dat was een hele opluchting. Ik zou volgend jaar een vast contract krijgen ... Ik had een beetje vrees hoe ze zou reageren. Maar ze verzekerde me dat ze me niet kwijt wilde en hoopte vooral dat het over twee weken goed zou gaan. Werken jullie ook? Wat doen jullie? Ik heb een droombaan op een asielzoekerscentrum. Ik ga elke dag met zoveel plezier naar mijn werk. Zo gezellig met alle bewoners en verschillende culturen. Ik ben programmabegeleider en ik geef ze Nederlandse les.
Thnx meiden echt super spannend maar tot nu toe gaat alles goed. mariam wees gerust hier verschilt het ook echt per dag, alhoewel de misselijkheid wel dagelijks aanwezig is en mijn borsten ook maagzuur , duizeligheid en krampen variëren was net als de jeuk en de zgn bandenpijn.
Klinkt als een heel bijzonder baan Katja. En fijn dat je baas zo fijn reageerde. Ik heb het vandaag ook mijn baas verteld, omdat ik een nieuwe opleiding ga doen, maar de laatste 2 opleidingsdagen vallen binnen mijn verlof. En de opleiding wordt door mijn werk betaald dus moest wel echt even overleggen, aangezien hij in december start. Ik werk in het basisonderwijs. Fulltime. Erg leuk! Mijn baas reageerde ook echt heel enthousiast. Zo leuk!
Dank jullie wel voor de reactie s, beetje gerustgesteld Katjang, ik zou toch proberen om hoop te houden. Het kan net zo goed wel goed zijn en dan ben je je nu zorgen aan het maken voor niets
bedankt voor je positiviteit @Mariam78 @Emmy, ik heb ook de Pabo afgerond, in 2001. Uiteindelijk maar twee jaar voor groep 3 en 4 gestaan. Toen overstap gemaakt naar het NT2 onderwijs. Welke groep(en) heb jij?
Ik heb m'n emoties al niet meer onder controle. Zit nu "Met open armen" te kijken. Nou, tranen met tuiten terwijl ik normaal niet zo ben ...
Hey meiden Ben hier enkele dagen niet meer geweest omdat het zo druk was op het werk. Eindelijk weer een beetje tijd... Maar ik kom net van de dokter en ik ben wat in de war Niet dat er iets aan de hand was ofzo. Hij heeft bloed genomen en vanavond weet ik de resultaten. Maar heb mijn verhaal geschreven onder het onderwerp 'Ik ben zwanger' en dan onder de titel 'dilemma'. Zouden jullie daar eens willen gaan kijken en laten weten wat jullie denken? Zit er wat mee in mijn maag en moet het tegen vanavond eigenlijk wel gaan weten...
Nellie, heb net je verhaal in het andere topic gelezen en snap dat je het lastig vind. 1e dat in me opkwam was; de gezondheid van de kleine staat nu voorop maar kan me voorstellen dat je je 'schuldig' voelt als je thuis blijft. Ik zou denk ik in gesprek gaan met mijn leidinggevende en overal open en eerlijk in zijn. Als je besluit om wel de rust te nemen dan hoef je je collega's nog niet in te lichten. Je kan gewoon aangeven dat je op doktersadvies even rustig aan moet doen (mochten ze wel doorvragen kan je altijd nog zeggen dat het je rug is o.i.d.). Misschien geeft je leidinggevende wel aan dat je tijdelijk andere werkzaamheden kan doen? Veel succes met het maken van je keus...