16 t/m 30 juni 2015!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door koekenpan, 15 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Ik kreeg gisteren een goede bloeduitslag van de huisdokter. Mijn zwangerschapshormoon staat op 12 264, joepie!!:) Ik keek eens op tabellen op internet en op 6 weken moet het zijn tussen 1080 en 56 000, dus ben wel opgelucht. En het was nog een dag voor 6 weken, dus helemaal goed;)

Net een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog. Volgende week vrijdag 7 november mag ik langsgaan. Ocharme de receptioniste. Ze had helemaal geen plaatsje meer vrij in de agenda, maar ik zei dat ik van de dokter moest volgende week langsgaan. De mevrouw was aan het zwoegen om me er nog tussen te krijgen. Maar het is gelukt!!! Joepie!!!:D Normaal ben ik dan 7 weken en moet er al een hartje te horen zijn. Fingers crossed!!

2. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Oja, superfijne reacties gekregen gisteren. Mijn ouders hadden gelukkig allebei een stoel vast, of ze vielen achterover. Hun ogen straalden, ze waren apetrots. En mijn jongste zus was ook door het dolle heen, superblij! Ze hoopt op een jongetje, dan staat haar zoontje samen sterk tegen de 2 andere nichtjes, hihi;) Lief.

Vanavond zeggen we het tegen de mama van m'n vriend (zijn papa is 5 jaar geleden gestorven) en zaterdag tegen m'n broer en m'n oudste zus. Het wordt nog een leuk weekend, fijne vooruitzichten dus:D

3. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat een fijne berichten om te lezen nellie! Heerlijk!

4. sas77

sas77 Actief lid

18 sep 2014
    183
    0
    0
    mag ik ook op de lijst? Ik ben de 29ste uitgeteld, en zwanger van ons eerste kindje. En net als Katja 37, dus zijn we samen de oudste!

5. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Mvm is geweest vanmorgen.mag gelijk beginnen.

rooswine las dat jij gastouder bent hoe ga je dat straks doen?ik ben ook gastouder

Bijgevoegde bestanden:

6. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #306 Emmy30, 31 okt 2014
    Laatst bewerkt: 31 okt 2014
    Hey meiden, ik had net een heel klein beetje rozige afscheiding (maar echt heel weinig, maar het was niet meer wit, maar had net een roze tintje). Is dit reden tot paniek? Of kan het zoals op internet overal staat gewoon een adertje zijn oid... Hoop dat jullie me gerust kunnen stellen...

Heb zelf nog steeds het gevoel dat het goed zit hoor, dat er gewoon iets van een adertje gesprongen is. Dus had eigenlijk al de neiging mn post weer weg te halen. Maar geruststellende berichten kunnen geen kwaad ;).

Dit vond ik net nog op internet, ik laat het weer los:
    Bloedverlies tijdens de zwangerschap
    Bij 50 % van de zwangerschappen komt in het begin van de zwangerschap een beetje bloedverlies voor. Dit komt omdat de baarmoedermond en de vagina rijk doorbloed zijn tijdens de zwangerschap. Er kan heel makkelijk een vaatje knappen, bijvoorbeeld na harde ontlasting of na het vrijen. Dit kan absoluut geen kwaad. Je kan hier later in de zwangerschap ook af en toe nog last van hebben.
    Roze slijm tijdens de zwangerschap: Tijdens de zwangerschap heb je meer slijmverlies. Als je dan een klein beetje bloed verliest kan dit slijm naar roze verkleuren.

7. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Ik had het bij mijn vorige zwangerschap ook wel eens. Als ik dan te druk was geweest of iets zwaars had getild. Dan deed ik weer rustig aan en was het zo weer over. Inderdaad een vaatje dat geknapt was o.i.d. Maar kan me voorstellen dat je er onzeker van kan worden. Je wil nu gewoon geen bloed zien. Succes, hopelijk niks aan de hand.

8. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    @Emmy, geen zorgen maken inderdaad. ik lees hier al jaren en heb dit al zo vaak voorbij zien komen, en bleek er niets aan de hand te zijn.
    Maar kan me voorstellen dat het een beetje onzeker maakt.

9. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Tnx meiden, ben ook alweer helemaal rustig. Heb helemaal geen rozige afscheiding meer, is weer gewoon wit. Dus was echt een gesprongen adertje oid.
    Maar toch, toen ik het ineens zag was ik wel even heel onzeker.
    Fijn voor jullie lieve geruststellingen!

10. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn gefeliciteerd !

11. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Kun je zo vroeg al bandenpijn hebben? Af en toe met een snelle beweging echt een felle steek. Herken het al bandenpijn vd eerste zwangerschap

12. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij wel hoor, je lichaam veranderd natuurlijk vanaf dag 1, ik heb ook een soort buikspierpijn, spierpijn in mijn zij en pijn in mijn rug.
    Ik probeer dan ook rustig aan te doen.

Helaas heb ik ook nog een zeer groot risico op bekkeninstabiliteit, omdat ik in 2011 van een paard ben gevallen en daar toen een scheve bekken van heb overgehouden, waardoor de kans groot is dat als je bekken week worden van een zwangerschap dit terug valt.

Sporten jullie nog? Ik deed aan Yoga (nou ja was ik net mee begonnen) maar het is power yoga en eigenlijk is het s avonds van half 9 tot half 10 en ik lig om 9 uur al vaak voor pampus. Denk dat ik mijn abo maar stop ga zetten.

13. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    O ja,

Spannende dag vandaag, we vieren vanavond mijn vaders verjaardag als suprise. Mijn vader is ongeneeslijk ziek en op dit moment gaat het niet zo best, dit heeft meer te maken met andere oorzaken dan de eigenlijke ongeneeslijke darmkanker helaas.
    Maar we gaan er een extra grote verassing van maken :) We geven hem (en ook voor mijn stiefmoeder) een bordje met Bij opa en oma....en dan een aantal huisregels (zoals ontelbaar veel kusjes, heel veel liefde, lekker eten veel knuffels )
    Mijn zusje en zwager weten al van de zwangerschap, maar mijn broertje en zijn vriendin nog niet en die zijn er ook bij ben benieuwd!! e

Vind het ook wel spannend, ook omdat hij natuurlijk ziek is. Dus ik neem de zakdoekjes mee naar het restaurant waar we gaan eten...
    Ik vind het ook leuk, want bij mijn schoonouders en moeder hebben we het over de telefoon vertelt, vanwege dat ze beide het snel wilden weten omdat we in augustus een miskraam hadden. Het voelt ook heel speciaal dat we toch iemand kunnen verassen.
    Wellicht is het nog wel vroeg, maar een beter cadeau op je verjaardag kan je ook niet hebben (plus ik zie mijn vader ook niet zo vaak, hij woont 120km verderop)

14. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Spannend Aimee, ben benieuwd hoe je dag was!

15. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Hallo dames, zijn jullie ook zo moe? Ik ben echt verschrikkelijk moe, kan de hele dag wel slapen. Dit herken ik helemaal niet van mijn 1e zwangerschap. Begrijp me niet verkeerd, liever moe dan hele dagen hondsberoerd.

16. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jaaa moe als een malle... heb vannacht 11 uur geslapen. Vanmiddag nog een uur en kan nu alweer naar bed. Maar vind het indd ook niet erg. En een goed teken (aangezien ik vanmorgen ineens wat bloed had bij afvegen).

17. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    @Emmy30, vanmorgen bloed bij het afvegen? Gisteren had je ook al roze slijmverlies toch? Hopelijk niks ernstigs en blijft het vanaf nu ook weg.

18. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jeps had gister ook roze slijm. Verloskundige zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken. Tenzij het een hoeveelheid bloed wordt als bij een menstruatie. En krampen. Maar niets van dit is nu aan de hand. Dus daar vertrouw ik nu op.
    Ik kan helaas niet in de toekomst kijken dus probeer mezelf af te leiden. Ligt allemaal buiten mijn macht momenteel. Bij de meeste gaat t goed dus daar zet ik ook op in.

19. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    We gaan er ook maar gewoon vanuit dat alles goed gaat en dat we allemaal half juni/eind juni een prachtig kindje krijgen :).

Heb net wel een leuke site gevonden: Berichtje uit je Buik
    Erg leuk dat filmpje erbij. Zo bijzonder dat dat nu in onze buiken zit :D.

20. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja is een mooie site hè! Heel bijzonder dat dat nu allemaal in onze buiken gebeurt. Zo gaaf. Heb ook fijne apps op mn telefoon om de ontwikkeling te kunnen volgen. Heerlijk al die informatie! Nu lekker slapen. Val om... Slaap lekker allemaal

Deel Deze Pagina