16 t/m 30 juni 2015!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door koekenpan, 15 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Welke apps heb je?

2. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb pregnancy (er mooi), zwanger en zo en i 'm pregnant. Haha heerlijkheid!

3. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou meiden, was een leuk etentje. Volgens mij drong het nog niet echt door bij mijn vader dat hij opa wordt. Maar iedereen was erg blij :) en kijkt er naar uit! (gelukkig maar, zou eens anders moeten zijn zeg)

Ik heb ook de zwanger en zo app. Erg fijn, ook omdat er een lijst met eten en drinken in zit wat je wel en wat je niet mag :) en wat je allemal moet aanschaffen voor je beeb en jezelf.

Ik hoop Emmy dat het rustig bij je blijft! En anders gewoon bellen naar de verloskundige!

4. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat leuk aimee!
    Ik heb een goed gevoel over mijn zwangerschap en vertrouwen wordt weer meer. Vandaag nergens last van dus zal echt een gesprongen adertje oid zijn geweest.
    Maarrr is nu wel extra spannend gemaakt haha. Gelukkig vond ik t nog niet zo spannend ;)

5. mariam1978

mariam1978 Actief lid

9 mrt 2014
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aimee, leuk dat je een fijne avond hebt gehad!
    Emmy30, ik snap dat je enigzins ongerust bent. Ik heb sinds paar dagen geen pijnlijke borsten meer, nog wel groot en opgezwollen. Verder alleen moe en nog eens moe. Ik moet nog 1 wee tot de echo. Maak me ergens toch zorgen dat de symptomen afnemen.

6. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mariam waardeloos toch die onzekerheid!! Ik check ook vaak aan mn borsten of de hcg nog door mn lijf giert.
    Maar ik denk dat het er allemaal gewoon bijhoort. Misschien zijn ze wel even klaar met knallen voor nu... kan natuurlijk ook niet eindeloos doorgaan.
    Ik ben maar lekker afleiding aan het zoeken en er vertrouwen in aan het hebben.

7. merelfox

merelfox Actief lid

4 dec 2013
    445
    0
    0
    Hier is het grote moe zijn en misselijk zijn festijn begonnen. Echt extreem energie loos en snel misselijk. Zat vanmiddag huilend een boterham te eten. Na het eten gaat het dan wel weer even.

Ik zit nu in centerparcs, morgen weer naar huis. Maar ik vraag me echt af hoe ik in godsnaam 40 uur per week moet gaan werken als ik me zo voel.

Hoe kijken jullie daar tegenaan?? Meer full timers hier?

Oh en mijn borsten ook iets minder auw nu hoor. Wel nog blauwe aderen! Denk idd dat het gewoon in groei golven gaat/
    , geen zorgen maken!

8. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Join the club. Het enige wat ik doe is slapen, slapen en nog eens slapen! En vanaf ik niet op tijd eet ben ik zo misselijk als ... tja ... als ik maar misselijk kan zijn. En zoals jij het hebt, na het eten ben ik weer beter.

Ik werk ook fulltime en weet echt niet hoe ik me hele dagen erdoor zal moeten slepen. Ben al blij dat ik nu een weekje thuis ben, maar hoe zal het erna zijn he?! Meestal moet ik werken van 8u tot 19u, kijk er al tegenop!! Tot hoe lang moet jij werken? Ik tot 6 maanden...

Ah, op m'n borsten heb ik geen blauwe aderen. Heb dat wel al van veel dames gelezen. Maar wel extreem pijnlijk!! Ah je hoort me niet klagen eigenlijk, m'n borsten zijn m'n checkpunt van 'alles nog in orde'...

9. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Oei Emmy30, kan me inbeelden dat je je wat zorgen maakte. Maar vind het wel fijn dat je zelf het gevoel hebt van 'alles is nog in orde', dat het maar een adertje ofzo was.

Hoe gaat het anders met je qua kwaaltjes enzo?

10. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Aimee85, ben blij dat het etentje zo leuk was! Wat jammer dat je papa zo ziek is!:( Niet leuk!:( Is hij al lang ziek? Echt fijn dat je hem zo verrast hebt op zijn verjaardag. Wat zal hij trots zijn!!:)

11. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Ik heb er de hele dag door last van. Zo een zeurend gevoel in m'n onderbuik, precies of je elk moment ongesteld kan worden. Het komt en het gaat. En zoals jij het zegt af en toe eens een steek. Niet leuk, maar niets aan te doen denk ik...

12. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @ Nellie, ja was wel ff schrikken maar ik ben weer helemaal zen. Ik voel gewoon dat het goed zit. En nergens meer last van. Dus was echt een adertje. Mijn borsten en vermoeidheid is voor mij ook een check of alles nog oké is.
    Ik heb vanavond ouders gesprekken tot 21.00 dus vanaf vanmorgen tot vanavond... ben nu al moe... Dus kijk wel hoe het gaat.
    Fijn dat je gewoon thuis kunt zijn nellie.

13. joho31

joho31 Actief lid

17 aug 2014
    129
    1
    18
    Hoi Dames,

Dat ongesteldheids gevoel had ik bij mijn eerste ook. Heel irritant, elke keer kijken of je net bent gaan bloeden. Nu bij de tweede alleen last van moeheid en hele zere tepels. Moet 24/7 een bh aan anders is het niet te dragen haha... Verder nergens last van, soms word ik er wel onzeker van!

Ik moet even jullie berichten bijlezen, even niet echt actief geweest en jullie gaan zo snel hahaha...

liefs

14. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Ik voel eigenlijk helemaal niets meer ... In het begin had ik even zere borsten maar dat is voorbij. Geen idee of het een teken aan de wand is. We zullen er volgende week maandag achter komen. Ik heb geen idee ... Ik heb er ook helemaal geen gevoel over, of het goed zit of juist niet. Ik laat het gewoon op mij afkomen. Mocht het niet goed zitten dan heb ik er ook vrede mee. Ik was al een tijdje gewend aan het idee dat ik nooit moeder zal worden. Voor mij was het toen ook echt even een omschakeling toen ik drie weken geleden ineens een positieve test had. Hoe dan ook kan ik nu zeggen dat ik i.i.g. dat ik eens zwanger ben geweest. En dat is voor mij al een hele prestatie ;)

15. merelfox

merelfox Actief lid

4 dec 2013
    445
    0
    0
    Jeetje, ik zit hier als een vaatdoek op de bank.

Ik ging net naar de wc omdat ik darmkrampen had. Ik zet een krukje onder mijn benen zodat ik in hurk positie zit, is beter voor mijn darmen.

Word ik ineens onwijs misselijk en ja hoor, kotsen!!!

Het was zo naar. Echt ik ben heel blij met kleine frummel in mijn buik maar zwanger zijn is tot nu toe geen pretje!

Iemand anders ook al aan het overgeven??

16. merelfox

merelfox Actief lid

4 dec 2013
    445
    0
    0
    Ps: ik werk van 08:30 tot 17:30. 5 dagen per week. Maar heb best wat reistijd en ben effectief van 07:15 tot 18:45 van huis.

Als ik me morgen zo voel ga ik niet, ik trek dat echt niet.

17. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heftig merelfox. Ik heb vooralsnog alleen last van extreme vermoeidheid en mn borsten. Maar ook die zijn goed te handelen. Soms kleine vlaagjes misselijk maar als ik dan wat eet is t weer over.
    Sterkte ermee!
    En jaaaa er zit gewoon een heel klein minimensje in ons te groeien!! Ben zo gelukkig als ik daaraan denk!

18. mariam1978

mariam1978 Actief lid

9 mrt 2014
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Damens, effe ego berichtje: ik had gisteren bij het afvegen beetje helderrood bloed op wc papiertje. Verder geen slijm of zo. Ik helemaal in paniek de verloskundige gebeld. Heeft me enigzins kunnen gerustellen dat, zolang ik geen krampen etc heb, me niet ongerust moet maken. Vervolgens heb ik de hele avond liggen huilen, zelfs manlief kon me niet troosten. Ontiegelijk veel keer na de toilet geweest daarna, verder niet meer gehad. Mijn echo is pas as maandag, weet niet of ik dat trek...:(:(

19. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Amai, inderdaad niet leuk voor je!!:( Ik kan geloven dat je vandaag niet gaat werken als het nog steeds zo is, dat gaat helemaal niet. Heb je het de hele dag door, of alleen 's avonds?

In het begin had ik niets van misselijkheid, maar de laatste dagen kan ik er ook ferm over meespreken. Het komt echt in vlagen, en nu vooral 's morgens, in de namiddag en 's avonds. Gelukkig nog niet moeten overgeven... Het is het gevoel dat ik elk moment moet overgeven, maar dan komt er niets. Pffft hopelijk gaat dat snel weg!!:(

Maar inderdaad, het is voor het goede doel, dat kleine mini mensje in onze buik!!!:)

20. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Mariam toch!! Wat heftig voor je!!:( Tuurlijk ben je helemaal in de war en ontroostbaar. Meid toch *knuffel* Ben al heel blij te horen dat het bij die ene keer afvegen gebleven is. Ik duim echt heel hard voor je mee dat alles in orde is hoor!! Misschien eens bellen om de echo vroeger te laten doorgaan en uitleggen waarom?! Dat gaan ze zeker wel begrijpen hoor!! Gewoon bellen zou ik zeggen!! Of desnoods ga je gewoon naar spoed ofzo? Veel succes!! x

Deel Deze Pagina