16 t/m 30 juni 2015!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door koekenpan, 15 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Niets voelen wil helemaal niet zeggen dat het niet in orde is. Heb al veel verhalen van dames zien voorbijkomen op het forum die maanden niets voelden. Maar begrijp zeker dat het je wat ongerust maakt... Zelf zit ik ook voortdurend te voelen aan m'n borsten of ze nog pijn doen ofzo;)
    Maar ik lees dat je nooit veel pijn/last gehad hebt, dus zoveel verschil is er dan niet? Kan je nog wachten tot volgende week maandag? Amai, wat een stalen zenuwen heb jij, zou ik ook wel willen;) Maar misschien maar beter ook... Heel veel succes meid!! x

2. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lieve mariam, ik heb dit dus ook gehad. Vreselijk dat gevoel. Houd vertrouwen! Ik heb sinds die ene keer niets meer verloren qua bloed en heb nog steeds en weer erg veel vertrouwen in mijn zwangerschap. Ik hoop dat je het trekt...

3. merelfox

merelfox Actief lid

4 dec 2013
    445
    0
    0
    Ik zou ook inderdaad gewoon bellen of de echo niet deze week nog kan. Dan hoef je iig niet het weekend nog te wachten!

Misschien is het gewoon een adertje hoor. als het echt mis zou zitten zou je onderhand wel meer verloren zijn denk ik!

4. merelfox

merelfox Actief lid

4 dec 2013
    445
    0
    0
    Toch wel gaan werken vandaag, vanmorgen ging het wel weer. Nu wel weer misselijk aan het worden.

Ja kennelijk voornamelijk s'avonds. Maar merk ook wel dat ik echt onwijs moe ben. Ik snap niet hoe mensen dit kunnen volhouden en kunnen werken.

Ik heb geprobeerd te zoeken op rechten van zwangere vrouwen als het gaat om minder werken tijdens zwangerschap. Heb ik recht op uren nu of pas met mijn verlof?? Weet iemand dat?

5. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Hier tot nu toe weinig klachten, gisteren halverwege de ochtend even misselijk maar had ontbeten met yoghurt en lij zaad maar dat is nu denk ik te weinig nadat ik een boterham heb gegeten ging het weer. Savonds wel moe maar nog te overzien val nog niet op de bank in slaap.

6. mariam1978

mariam1978 Actief lid

9 mrt 2014
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit nu te wachten op de echo. Ben op van de zenuwen

7. merelfox

merelfox Actief lid

4 dec 2013
    445
    0
    0
    Ben je er nu?? Laat ons weten hoe het ging hè!

8. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Waauw, ben blij dat je toch nog eerder kon gaan voor de echo!!
    Ik duim voor je meid, ik duim echt!! xxxxxxx

9. mariam1978

mariam1978 Actief lid

9 mrt 2014
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er was een mooie zwangerschap te zien met een kloppend hartje! Wat een geruststelling (voor nu)

10. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat heerlijk Mariam! Dat stelt mij ook weer meer gerust. Fijn!
    Kon ze het verklaren?
    Nu lekker genieten meis!!

11. mariam1978

mariam1978 Actief lid

9 mrt 2014
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, geen verklaring. Maar ik heb waarschijnlijk wel een beginnende blaasontsteking. Dus dat kan het ook zijn. Ik ga het nu proberen los te laten en ga ervanuit dat ik maandag een iets grotere baby zie.

Katja77, geloof me, ik heb de afgelopen 2 weken overal last van gehad en nu bijna niets meer, behalve iets gevoelige borsten. Toch zit er echt een mini mensje in mij. Ik heb nu aan den lijve ondervonden dat symptomen niet zoveel zeggen:)

12. merelfox

merelfox Actief lid

4 dec 2013
    445
    0
    0
    Wat een goed nieuws!!!! Moest je deze nou zelf betalen of mocht je omdat je wat bloed had op medische indicatie langskomen?

13. mariam1978

mariam1978 Actief lid

9 mrt 2014
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel vool alle lieve berichtjes:)

14. mariam1978

mariam1978 Actief lid

9 mrt 2014
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb eigenlijk geen idee. Was op de verloskamers in het ziekenhuis. Daar zit ook de verloskundige. Ik moet er even induiken in wat mijn verzekering allemaal dekt eigenlijk;)

15. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Mariam. Gefeliciteerd met je goede echo!! Fijn dat je gerustgesteld bent, komt helemaal goed!!

16. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Fantastisch!!!!:D O je kan niet geloven hoe blij ik ben voor je!! Je beebje doet het fantastisch!! x

17. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Mariam dat je een geode echo had en dat je daar toch wat vaart achter hebt gezet, want stress is niet goed!

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar mijn vader heeft ongeneeslijke uitgezaaide darmkanker. Eigenlijk heeft hij in 2008 darmkanker gehad, wat in 2010 en 2011 weg was, maar in 2012 kwamen er twee tumoren terug (Wat ze dus eigenlijk uitzaaiingen noemen). Deze twee tumoren groeien gestaag door en zijn wel af te remmen, maar niet meer te verdwijnen of te verwijderen omdat hij in 2008 en 2009 de zwaarste chemo heeft gehad die je met deze kanker kan krijgen. Hij kan nu nog wel chemo's krijgen (heeft in het voorjaar 1 gehad) maar sinds augustus heeft hij last van een te laag hb. Hij moet bijna om de week 2 liter bloed bij tanken in het zkh en ze weten nog steeds niet waar dit blijft. DIt is natuurlijk niet positief voor je energie, waardoor een nieuwe chemo nog niet kan plaats vinden en de tumoren dus blijven groeien ipv dat ze met een chemo weer iets slinken.
    Ik vond wel dat hij er goed uitzag zaterdag

Hier, voortdurend misselijk, behalve als ik eet en 10min. nadat ik gegeten heb. Maar ben soms zo misselijk dat ik ook niet wil eten. Ook last van mijn borsten, maar dit wordt al wel minder (wat normal schijnt te zijn).
    Ook ontzettend moe! Ik werk officieel van 8 tot half 6 en dan 4 dagen, maar trek dat niet. Begin dus later en heb om 3 uur mezelf vrij gepland van afspraken.
    Vandaag zelfs om half 3 maar naar huis gegaan om thuis te werken, slaap echt bijna niet de afgelopen nachten en zat te knikkebollen achter mijn beeld scherm!
    GElukkig kan ik thuis werken met mijn werk en heb ik vanaf deze week ingesteld dat ik voor vast op donderdag thuis werk, dus dat scheelt een boel!

Morgen komt mvm! Doen jullie daar ook aan mee?

18. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    @Mariam, zo dat is schrikken kan ik me voorstellen maar anderzijds de aanleiding dat je vandaag al even naar het kloppend hartje hebt kunnen luisteren. Fijn dat het zo goed is gegaan :)

@Nellie, lief dat je op mijn bericht reageerde met positieve vibes. Geeft ook weer moed :D

19. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Aimee. Wat een verdrietig verhaal van je vader. *snik* Fijn dat het zaterdag goed ging met vertellen. Zal allemaal wel heel dubbel voor je zijn...

Ik doe ook mee aan mvm. Vandaag precies een week.

20. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Na twee weken slecht te hebben geslapen gaat het nu 2 nachten een stuk beter. Wel nog vaak wakker snachts maar val snel weer in slaap. Ik voel me anders als in de zwangerschap bij mijn zoontje. De vermoeidheid slaat toe, last van mijn borsten en begin pukkels/ puisten te krijgen op de kaaklijn en hals. Herkenbaar?

Nu ik wat beter heb geslapen ben ik ook wat positiever voor morgen. Dan heb ik mijn echo. Zo spannend!

Deel Deze Pagina