Hoi merel ik las je bericht... Dat is even schrikken zeg! Gelukkig is de pijn inmiddels weg. Belangrijkste is dat je geen hevig bloedverlies hebt. En verder kun je helaas niets anders doen dan afwachten. Het hoeft verder niets te betekenen.
Ja precies. Naja hcg en temperatuur lopen op dus zal wel goed zitten. Maar toch eng hoor. Gekke tijd zo voor de eerste echo!
Ja erg he?! Je kunt nog helemaal niets alleen maar wachten. Heb en jullie het mensen al verteld of weten jullie al wanneer jullie dag gaan doen?
💞16 t/m 30 juni 2015 mama's💞 ....uitgerekende datum.... 16. 17. 18. 19. 20. Kameleon90, 24 jaar, 1e kindje 21. Koekenpan, 28 jaar, 1e kindje Nala010, 26 jaar, 2e kindje Justme32, 33 jaar, 1e kindje 22. 23. Cammy, 32 jaar, 2e kindje Denanja, 27 jaar, 1e kindje 24. 25. Merelfox, 30 jaar, 1e kindje 26. Femke1992, 1e kindje 27. 28. Mosine, 30 jaar, 1e kindje 29. 30.
ik sluit me ook aan ook bij de 23ste ennuh hier weten al mense het hoor, buren, 2 neven+vrouw en op mn werk. dit omdat ze vroegen of het gelukt was en wij niet kunnen liegen haha ze wisten dat we weer een poging gehad hadden dusja. volgende week vrijdag is mn moeder jarig en gaan we het hun vertellen incl. mn broertje en schoonzusje. dag erna mn schoonmoeder en gezin. en dag erna mn schoonvader en gaan we op huwelijksreis en dan in dec. met sinterklaas de rest van de familie zijn dan 11 weken dus dan kan t wel. zo veel zin om het te vertellen! gaan een rompertje maken met de tekst: voor in de kast bij opa en oma. of voor als ik kom logeren. de voorpret is echt super leuk! ennuh wij zijn ook al kinder kamers en kinderwagens aan het kijken hoor
Morgen vertellen we het aan mijn ouders en zondag aan mijn schoonouders en schoonzus. Dinsdag broertje en er weekend daarop aan mijn zus. Ik kijk nog niet naar spullen, wil eerst geslacht weten. We zitten wel Al namen te bedenken voor jongetje/meisje. Komen er iig achter dat onze smaak qua naam wel overeen komt, pfieuwwwww!
Hahaha jullie laten we geen gras over groeien! Leuk!! Wij hebben het gisteren m'n schoonouders en schoonzus + man verteld. Ik had een t-shirt voor onze zoon gekocht met 'Ik word grote broer' haha. Ze wisten niet wat ze zagen. Het was wel een beetje noodgedwongen dat we het zo snel vertelden want ik had vandaag eigenlijk een wine en dine gepland staan met m'n schoonmoeder. Nou en als ik geen wijn drink dan weet ze al genoeg haha! M'n schoonzus was gisteren ook bij hem dus tja 2 vliegen in 1 klap! Vanavond gaan we skypen met mijn moeder due in new york zit momenteel, kijken of ze het snel ziet op de webcam haha. Overigens waren wij bij de eerste ook snel met vertellen. Wij kunnen ook gewoon niet onze mond houden Denk dat we het volgende week ook een paar goede vrienden al vertellen
Ik denk dat het ook wel logisch is hoor. Bij ons weten best wat van mijn vriendinnen dat we proberen. Dus die gaan vragen stellen en ik krijg het mijn strot niet uit om nu te liegen dat het niet gelukt is. Voelt dan alsof ik het jinx.
Bij de eerste wisten we het geslacht niet maar dit keer kunnen we echt niet nog een keer 9 maanden wachten haha!! Meisjesnaam hebben we nog steeds en dat wordt hem ook als het een meisje is. Als het een jongen wordt dan hebben we weer een uitdaging voor de boeg want wij hebben erg uiteenlopende smaak wat namen betreft haha
wij hebben onze meisjes en jongens naam al een jaar klaarliggen haha hebben dezelfde smaak dus dat is wel fijn . enja wij vertellen het ook zo snel omdat ik we op huwelijksreis gaan met schoonfamilie half erbij en die weten dat ik wel van een coctail en wijntje houd dusja dan krijg je toch vragen.. dan vertellen we t liever.
kijken trouwens naar baby dingen maar kopen geen grote dingen voor de 12 weken. misschien een setje kleertjes maar meer ook niet. wij willen ook het geslacht weten maar vertellen t aan niemand
Wij hebben het ook de ouders al vertelt waren hartstikke blij Ik wil ook niet te hard van stapel lopen mja dat gaat vanzelf
Hallo dames, Ik heb vanmorgen positief getest en durf er langzaam vanuit te gaan dat ik zwanger ben van ons derde wondertje. Het is allemaal nog onwerkelijk. Vlak na de bevalling van de eerste ben ik een tijd lang actief geweest op dit forum nu leek het mij weer leuk om elkaars verhalen te delen. Als jullie het ook goed vinden lijkt het mij leuk om mee te kletsen. Ik zal niet iedere dag actief zijn denk ik, gezien de drukte soms hier thuis. Waarschijnlijk ben ik op 22 juni uitgerekend. Ook gezien ik het ivm met onze zoon en dochter nog met niemand kan delen vind ik het heel fijn dat ik het hier al heb kunnen vertellen
gefeliciteerd iedereen!! Wij hebben het vorig weekend al aan mijn ouders en mn vriend zn moeder verteld. De rest wachten we nog mee tot na de 1e echo. Ik had gister hier gezet dat ik 17 november 1e echo heb, maar dat wordt 24 november. Heb wel al snel de intake bij de verloskundige. Met de echo ben ik 10 weken.
Ik houd nog een slag om de arm maar alvast een berichtje van mij hier. Na 11 jaar geprobeerd zwanger te worden inclusief mislukte IUI en IVF behandelingen ... ben ik nu opeens toch spontaan zwanger geworden. Onvoorstelbaar genoeg. Ik ben Katja, 37 jaar en ik ben denk ik rond 21 juni uitgerekend. Ik zal hier wel de oudste zwangere zijn. Ik had mij eerder altijd als een jonge moeder voorgesteld. Maar i.i.g. ben ik wel erg jong van geest
gefeliciteerd katja!! Wat enorm bijzonder na 11 jaar! Ik herken de onzekerheid, maar probeer toch ook een beetje te genieten. Per slot van rekening ben je op dit moment in ieder geval wel zwanger! Wat de toekomst brengt weet niemand. Ik duim voor je! We zijn tegelijk uitgerekend! Het was blijkbaar een vruchtbaar weekend. Weekend van 27/28 september haha