Pfieuw...!! Goed nieuws. Gefeliciteerd!!! Konden ze bij jou wel goed het termijn opmeten? Fijn dat je over 2 weken nog een keer mag!
Pff ik moet nog tot 24 nov.net de familie ingeligd opa oma tante broer en twee vriendinnen. Dit omdat sm haar mond voorbijgepraat heeft. En er anders straks zoveel weten voor ik hun inlicht. Nu hopen dat alles goed blijft gaan
Dankjewel Ja, het kon goed opgemeten worden. Ik dacht dat ik 7 weken was vrijdag, maar was blijkbaar 7 weken en een dag Dus de bevallingsdatum wordt 28 juni ipv 29 of 30 juni, hihi Ons beebje was 10,02mm ... eigenlijk echt ongeloofelijk hoe klein, en toch al zoveel aanwezig. Het is een mirakel!!
Fijn Nellie dat alles goed is!! En ook super dat je over 2wk nog een keer mag kijken, ga je daarna over naar de verloskundige of blijf je in het ziekenhuis? Mammavaneen2e Fijn zo'n schoonmoeder, aan wie had ze het vertelt? Mijn schoonmoeder heeft het aan haar beste vriendin vertelt, die de grootste roddeltante van het dorp is. Toen ik zei dat ik er niet zo blij mee was (ook omdat ik dus toen nog maar 4wk was en de vorige keer met 5 is misgegaan) gaf ze aan dat haar vriendin het haar ook direct had vertelt toen haar dochter zwanger was. Tja....goed excus (NOT) terwijl ik echt had gezegd dat ze het aan niemand mocht vertellen. Mijn moeder had het ook aan haar beste vriendin vertelt, maar ja die wonen 120km verderop en ken ik niet eens voelt toch anders. Mariam en Merel succes morgen! Emmy jij ook alvast succes voor overmorgen! Hier neemt de spanning wel wat toe (of is het de misselijkheid). Ik heb echt last van hartkloppingen en duizeligheid als ik moet bukken (moet echt door mijn knieën gaan). Dus morgen maar even vragen of de assistent mijn bloeddruk wil meten.
Bedankt Merel, wat lief dat je aan mij denkt. Ik ben wel blij dat ik dan eindelijk weet waar ik aan toe ben. Nog een nachtje slapen.
Nou heel verhaal getypt ... Loopt mijn tablet vast. Dan nog maar even in het kort. Aan de rest van de vrouwen die morgen een echo hebben, van mij ook veel succes en hopelijk plezier.
Hoi Merel, ik mag over 50 minuten :S Succes jij vandaag ... Vanmiddag/ vanavond zullen we alle updates wel lezen.
Meiden, mijn duimen draaien voor jullie! Heel erg spannend! Dat doorvertellen is herkenbaar. Toen ik zwanger was van mijn zoontje heeft mijn schoonmoeder het ook aan haar vriendin verteld, ondanks dat we haar op het hart hadden gedrukt het nog niet te vertellen. (eerste zwangerschap is ook geeindigd in een vmk). M'n vriend werd toen ineens door een collega gefelicteerd! Wij hebben het gister gezegd tegen mijn schoonouders, mijn ouders wisten het al. Ze zijn heel blij! Ik heb nu lekker 2 dagen vrij. Zoontje slaapt nog steeds.
Ik ga jullie verlaten. Ik wens jullie allemaal een mooie en voorspoedige zwangerschap en een gezond kindje omstreeks juni 2015. Helaas het was te mooi om waar te zijn... Er was nu wel meer te zien op de echo ... maar iets wat leek op een zwangerschap passend bij 4 a 5 weken. Ze wilden het nog wel even aanzien maar het was vrij negatief. Dus ik heb gevraagd om een miskraam op gang te laten zetten met pillen. Ik geloof er totaal niet meer in. Ze waren heel lief, de verloskundige riep nog twee gyneacologen erbij die nog een tweede keer gingen kijken. Ze vonden het blijkbaar heel tragisch allemaal... na 11 jaar. Ik kon daar erg slecht tegen. Ik wil het nu gewoon afsluiten. Het was erg bijzonder om hier te mogen schrijven. Ik wil het dan ook positief afsluiten ... ik kan teminste zeggen dat ik een keer zwanger ben geweest.