16 t/m 30 juni 2015!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door koekenpan, 15 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merelfox

merelfox Actief lid

4 dec 2013
    445
    0
    0
    Heftig Katja. Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe!

Liefs

2. merelfox

merelfox Actief lid

4 dec 2013
    445
    0
    0
    1,1 cm. 7,2 weken zwanger

Mooie hartslag gezien en gehoord. We zijn helemaal zen en blij.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      32 KB
      Weergaven:
      2
  3. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Ziet er goed uit Merel! Van harte gefeliciteerd!

4. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Amai Katja, zo heftig!!!:( Ik weet eventjes niet wat zeggen ... wat rot voor je!!!!!!:(:( Ik wens je heel veel sterkte meid, echt waar!!!!! Dikke knuffel!!!! xxxxxxx

5. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Ben blij dat je een goede echo gehad hebt! Altijd een opluchting natuurlijk!! Amai, en zo'n duidelijke echo zeg. Die van mij was veel kleiner... Leuk!:) Dikke proficiat! x

6. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heel heftig katja... veel sterkte! En je bent indd zwanger geweest dat is wel iets moois...

Mooie echo merel! Nu wil ik ook echt!!

7. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Katja. Een dikke knuffel voor jou... :(....

Merelfox. Wat een prachtecho, zo duidelijk al! Gefeliciteerd!

8. mariam1978

mariam1978 Actief lid

9 mrt 2014
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Katja77, wat heftig, weet even niet wat ik moet zeggen:( Dikke knuffel

Merelfox, leuk he? Ik werd even helemaal emotioneel om mijn baby te zien. Blijft spannend en een wonder dat je maar gegund moet zijn.

Ik heb vanmorgen ook een echo gehad, hartje klopte mooi, baby was 1 cm. Alles zag er goed uit.:)
    Ze zag wel een hematoom van 0,8 cm, die gingen ze in de gaten houden. Dat was waarschijnlijk de reden vanhet beetje bloedverlies.
    Heeft iemand dit hier ooit gehad?

9. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Katja ik wil je heel veel sterkte wensen met dit grote verlies en vind het heel knap van je dat je de positieve kant ervan probeert te zien. Knuffel!

Fijn merel en mariam bijzonder he?

Hier ook een goede echo (zie fotoalbum) op dit moment wel 3dagen terug gezet, maar dat kan nog veranderen (uitgerekende datum is nu 2juli) hartje lot en heb het ook gehoord. Dat laatste had ik net verwacht zo vroeg !

Over twee weekjes weer en daarna over naar verloskundige .

Hoe is het met jullie gewicht ? Hier bijna 3kilo afgevallen in 4wk. Daar deed ik vroeger maanden over (met pcos val je moeilijker af) misselijkheid was zo erg dat ik mijn werk afspraken heb moeten afzeggen en maar een paar uur kon thuis werken.

O ja Mariam, ik ken iemand die ook een hem atoom heeft, nu zwanger 9wk en een collega had het ook, met bloedverlies heel vervelend har kindje is nu ruim 1,5. Gewoon elke x bellen als je er onzeker over bent!

Emmy succes morgen!

10. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dankje!! Kan niet wachten! Maar voor ik t weet zit ik er al!
    Wat fijn dat er al zoveel mooie hartjes gehoord en gezien zijn!

11. merelfox

merelfox Actief lid

4 dec 2013
    445
    0
    0
    Ik ben 1 kilo afgevallen in 3 weken. Maar qua opgezette darmenbuik voelt het juist alsof ik ben aangekomen :)

12. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Succes morgen Emmy!!

13. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    @katja77; veel sterkte meid, dikke knuffel voor jou.

Dames die voor de echo zijn geweest; gefeliciteerd met de mooie echo's, zelfs al een hartje gehoord. Wat fijn.

@emmy30; veel succes vandaag. Geniet ervan!

14. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lief meiden, dankjulliewel! Vanmiddag om 14.30 ben ik aan de beurt. Heb er vannacht over gedroomd. Ben zo benieuwd!

15. merelfox

merelfox Actief lid

4 dec 2013
    445
    0
    0
    zo, hormonen all around hier!

Ik merk dat ik SUPER defensief ben over mijn zwangerschap.

Ik heb net met HR gesproken op mijn werk omdat elke zwangere vrouw recht heeft op meer pauzes (maximaal 1/8e van je werkuren per dag). Ik werk 8 uur per dag en heb dus recht op een uur pauze meer.

Maar HR vind dat ik dat niet mag opnemen aan het begin of einde van de dag. Helaas pindakaas.

Mijn collega's vonden het "onzin" dat ik er uberhaupt aanspraak op wilde maken want ik "ben toch nog maar net zwanger".

Ik word daar zo boos van.

16. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och ja Merel, ik begrijp je helemaal, gelukkig zijn ze bij mij vrij flexibel ik moet gewoon zorgen dat ik mijn zaken op orde heb en of ik daar nu 24uur over doe of 50dat moet ik zelf uitzoeken (werk 36) is mijn eigen verantwoordelijkheid.

Maar als jij behoefte hebt aan dat uur extra heb je er gewoon recht op en idd, het is last om dat aan het begin of einde vd dag op te nemen.

O ja, hier de eerst dag dat ik me ziek heb gemeld...bah ik kan niet kotsen maar moet eigenlijk wel.

17. mariam1978

mariam1978 Actief lid

9 mrt 2014
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    merelfox: De reactie van HR en je collega's, echt belachelijk. Juist nu heb je behoefte aan meer rust. Ik ben gewoon kapot aan het eind van de dag, dat weten mijn collega's ook. Niemand kijkt er hier van op als ik eerder naar huis ga, sterker nog, zij sturen me naar huis:D

Ik zou zeggen, vooral aan jezelf denken nu en je baby:)

Succes vanmiddag Emmy, laat je wat weten?

18. merelfox

merelfox Actief lid

4 dec 2013
    445
    0
    0
    Moet ik ook doen, ik kies nu echt voor mijn gezondheid en zeker die van kleine frummel.

Maar het is toch lastig. 1 februari moet ik een vast contract krijgen, dus teveel gedoe nu is niet slim. En mijn vriend is freelancer maar zit opeens zonder werk, en de buffer begint ook de bodem te raken :(

Merk dat ik daardoor ook wat stress heb.

19. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik laat zeker wat weten! Zit nu in t ziekenhuis. Nerveus hahaha

20. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jeeej echo was helemaal goed! Was nu 10.2mm zo bijzonder!! Hartje mooi zien kloppen, ben helemaal in de wolken! !

Deel Deze Pagina