Veel plezier Pomm!! Merelfox, ook een goede echo! Wat fijn. Word het allemaal wat echter van. Ik nog een klein weekje wachten. Wij gaan even lekker douchen en dan met ons meisje naar de intocht van Sinterklaas. Meer meiden die ergens naar een intocht gaan?
Mijn echo was super gisteren! Kloppend hartje gezien!!!! Heb het gevoel dat ik nu echt kan genieten! Officiële termijn nog niet gehad maar waarschijnlijk toch begin juli dus ga denk ik ff ergens anders meeschrijven... sorry meisjes! Veel gelukmet jullie zwangerschappen!
Fijn mama van menm !! Ook ik ben waarschijnlijk begin juli, maar ik vind dit toch wel een fijn clubje en ach 48% raakt over tijd dus kunnen er best juli babys tussen zitten.
Gefeliciteerd mammavanem!! En veel plezier bij andere groep. Ik blijf ook hier hoor, ook als het juli word Vind het wel leuk om bij hetzelfde groepje te blijven
Hier goede echo gehad! Toch weer even fijn om te kijken. Nu 16.4 mm wat overeenkomt met precies 8 weken. Wij gaan morgen naar de intocht van Sinterklaas (Haarlem). Het weer zit niet echt mee. Veel plezier!!
Vandaag naar Sinterklaas geweest. Daarna zo een zin in McDonald's. Doen we ook niet meer, het eten zit me nog steeds dwars. Voelt als een steen in mijn maag
Oooh Merelfox, Pomm en Mamavanmenm, wat ben ik blij voor jullie dat je een goede echo gehad hebt!!!!!!!!!!!! Super gewoon!!!!!! Proficiat xx
Gefeliciteerd met de mooie echo's en dat er nog veel mooie mogen volgen. Hier begint de miskraam denk ik toch zelf op gang te komen. Gisteren had ik krampen met wat bruinverlies, vandaag buikpijn en rood bloed en ook een stolsel. Ik ben blij dat ik de pillen niet heb genomen en het nu natuurlijk verloopt. Hoop wel dat ik alles verlies en geen curretage moet. Ik blijf hier nog wel een beetje meelezen hoor, maar dat zal waarschijnlijk wel minder worden. Ik zou het wel tof vinden als mijn 'vlinderkindje' wordt vermeldt op het zwanger- uitgeteld- en afsprakenlijstje. Misschien heel stom en raar maar een van de dingen die me zo leuk had geleken was het kindje een naam te geven. Ik heb dit vlinderkindje daarom een unisex-naam gegeven omdat ik het geslacht natuurlijk niet weet: Robin
Jeetje katja wat verdrietig. Maar wat een mooie naam! Ik hoop dat je alles op een rustige manier kunt verwerken. Ik vind het zo waanzinnig knap van je dat je hier nog steeds meeleest en schrijft. Ik denk aan je. Sterkte...
Mooie naam voor jullie vlinderkindje! Ik ga de lijst erbij zoeken, het is hoognodig tijd voor een update!
♡ Uitgerekende datum ♡ 20. Kameleon90, 24 jaar, 1e kindje 21. Koekenpan, 28 jaar, 1e kindje Nala010, 26 jaar, 2e kindje Justme32, 33 jaar, 1e kindje Chantal16, 33 jaar, 3e kindje 22. Lieve Sophie, 31 jaar, 3e kindje 23. Cammy, 32 jaar, 2e kindje Denanja, 27 jaar, 1e kindje 24. 25. Merelfox, 30 jaar, 1e kindje 26. Femke1992, 1e kindje Vlinderbaby, 27 jaar, 1e kindje 27. Nelllie, 27 jaar, 1e kindje In AFwachting, 31 jaar, 2e kindje 28. Mosine, 30 jaar, 1e kindje Joho31, 32 jaar, 2e kindje Mariam, 29. Aimee85, 29 jaar, Emmy30, 30 jaar, 1e kindje Pomm 31 jaar, 2e kindje. ZH/ BV 30. Echo's: Lieve sophie, 24 November Koekenpan, 24 November Merelfox, 24 November Pomm, 26 november termijnecho. Verloskundige/ Gyneacoloog: 23 december: Pomm Vlindermama. Katja77: Vlindertje Robin *9 weken
Meiden voelt heel gek om na het bericht van Katja met een beetje een onzin vraag te komen... Mijn excuses daarvoor... Hoe zit het met jullie stoelgang? Mijne is om maar te noemen, traag... heel traag en heb het idee dat als ik een gaatje in mijn buik prik er enorm veel lucht weg loopt. Herkent iemand dit? Iemand tips?
Veel sterkte Katja77. Klinkt misschien raar maar fijn dat de natuur zijn werk doet. Al had je zelf niet veel hoop meer, mijn duimen draaide nog voor je. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Je hebt je kleine een hele mooie naam gegeven. Bij echo's mag ik op de 20 november 1e echo. Mijn stoelgang is nog niet echt veranderd. Wel vaak opgeblazen gevoel.
Emmy30. Herkenbaar. Vooral de allereerste weken had ik daar last van. Let goed op je voeding, vezelrijk. Eet eventueel elke ochtend gewelde pruimen. Misschien niet echt lekker maar het helpt wel. Ik heb een paar weken activia gebruikt. En voldoende drinken!