Oh Emmy, hier kan ik ook nog over meepraten Hier is alles ook al een paar weken verstopt. Bij mij helpt elke ochtend beginnen met lauw water drinken.
Ja dat glas lauw water las ik ook ergens! Die kan ik natuurlijk gemakkelijk proberen morgen ochtend. Zorgt dat dat je stoelgang wat meer op gang komt ofzo? In ieder geval het proberen waard! Hoe lang daarna kan ik dan mijn ontbijt eten?
Zou er een minuut of 20-30 tussen laten zitten! Dus gelijk uit bed, hoppa een glas (200cc) lauw warm water!
Hoi allemaal, De laatste dagen zo druk geweest met werk en commissies dat ik niet eens tijd had voor dit forum :S. De momenten dat ik tijd had sliep ik direct. Hopelijk is dat over een paar weken wat minder/over . Om kwart voor 9 zo direct de intake bij de verloskundige en om half 11 de echo. (zelf aangevraagd omdat het anders nog 4 weken zou duren). Ben heel nieuwsgierig en vind het ook wel een beetje spannend. Ik laat jullie weten hoe het was!
Net terug van een ochtendje babyzaken. Heerlijk om dan eindelijk het hartje te zien kloppen. Vond het spannender dan ik had verwacht☺. In overleg met de verloskundige heb ik zonet bij de huisarts een verwijsbriefje voor de diëtist gehaald. Ik heb behoorlijk wat overgewicht en wil graag verantwoord afvallen of op gewicht blijven. 16 december mag ik voor de termijn echo. Voor nunis dr bevallingsdatum naar 27 juni verschoven Het was 28 juni.
Ik heb ook overgewicht, ga ik ook met de verloskundige bespreken idd hoe ik daarmee om moet gaan. Ben benieuwd
hebben jullie ook zon honger? ik eet echt alles wat los en vast zit. voor dat ik zwanger werd at ik koolhydraatarm maar de laatste twee weken heb ik echt honger heb ik gegeten dan twee a ddrie uur later sterf ik alweer van de honger.de kilos die ik kwijt was zitten er nu al weer aan.. nog een weekje en dan hebben wij ook onze eerste echo. ben zooo benieuwd. hopelijk gaat deze week lekker snel. dan kunnen wij het ook iedereen gaan vertellen. ik heb voor op fb 4 foto's van mijn zoontje gemaakt op de eerste staat pssst... kom eens.. op de tweede ik wil wat vertellen. op de derder zomer 2015.. en de laatste word ik grote broer. nu nog naast elkaar zetten en dan kan het zodra we iedereen verteld hebben die we het persoonlijk moeten vertellen. op fb
Met hoeveel weken gaan jullie het eigenlijk allemaal bekend maken? Ik vind het zo gek om het zo lang stil te houden terwijl ik het van de daken wil schreeuwen. ..
Dit herken ik ook Probeer zo veel mogelijk gezond te eten en niet te snoepen en te snaaien. Is me afgelopen weekend niet helemaal gelukt met Sinterklaas, maar ik kan er nu van af blijven Ik ga ook weer sporten als de ergste vermoeidheid voorbij is, hoop dat ik zo de kilo's beperkt hou. Wat betreft de stoelgang, als je PDS heb en je wordt zwanger, dan ben je de klos. Tenminste wat mij betreft. Ik heb continue last van of verstopping of buikloop of beiden. Op sommige dagen heb ik constant buikpijn, gaat alleen weg als ik op mijn zij ga liggen. Ik vind het ook heel moeilijk om echt te genieten op dit moment. Terwijl ik me echt wel realiseer wat een cadeau dit is en hoe bijzonder dit is
Wij beginnen nu met het vertellen van vrienden. Vandaag op mijn werk verteld en daar waren ze laaiend enthousiast. Zo leuk☺. Het hartje klopt en dat wilden we wel eerst weten voordat we het wereldkundig gingen maken. Volgens de verloskundige is de kans dat het goed gaat meer dan 90%. Na 12 weken is het ongeveer 94% en na 16 weken 96%. Ik heb voldoende vertrouwen in ons kindje om het te vertellen. Een mocht het toch mis gaan dan begrijpen ze waarom ik even niet goed in mijn vel zit.
Hoe staat het met de symptomen dames? Ik heb me weer ziek gemeld vandaag en heb net weer overgegeven na de hele dag misselijk te zijn geweest. En opluchten doet het ook niet echt, nog steeds misselijk
Wat vervelend meis, dat je je zo beroerd voelt. Ik ben vooral moe en heb last van mijn darmen (lucht en obstipatie), maar verder niets. Voel me eigenlijk heel goed. Hoop dat je je snel iets beter gaat voelen.
Hallo dames Hier eventjes weer niet geweest, was druk met werk... Katja, wat vind ik het verschrikkelijk voor je! Veel sterkte hoor!!x Je hebt een heel mooie naam gekozen hebt voor je vlindertje. Ook vind ik het een heel mooi gebaar om een naampje te kiezen voor je kleintje. Heel mooi! Mosine, ben heel blij voor je dat je het hartje zag kloppen. Magisch he!! Emmy, ik heb ook vaak last van mijn darmen. Kan gelukkig wel elke dag of om de 2 dagen naar het toilet. Maar ook heel veel lucht, amai Ik ben zo winderig, niet normaal. Ik ben altijd bang dat ik de enige ben die dat zal hebben, hihi 't Is precies niet meer normaal Verder hier ook enorm veel honger. En moet nog altijd eten om minder misselijk te zijn. Als ik 's morgens wakker word, maar toch nog wil verder slapen, dan moet ik eerst eten. Anders ben ik kotsmisselijk als ik daarna terug wakker word. Ook nog erg moe, moeilijk kunnen concentreren... Maar die dingen gaan allemaal ook wel weer over zeker
Joepie, donderdag mag ik terug naar de huisdokter voor een bloedtest om mijn waarden te controleren. En vrijdag naar de gynaecoloog voor een tweede echo Ben zo benieuwd!!!!
Mosine. Gefeliciteerd met je goede echo! Veel plezier met vertellen aan iedereen. Merelfox. Hoop dat je je snel weer wat beter voelt meis .. Hier ga ik het eerdaags ook vertellen op werk. Mijn leidinggevende en een paar collega's weten het al wel maar het is nog niet algemeen bekend. Ik werk op een gesloten opname afdeling van de GGZ en kom veel in aanraking met agressie en fysieke ingrijpsituaties. Daar doe ik liever niet meer aan mee...