Ik heb net besloten 2 december mn collega's in te lichten. Dan hebben we weer teamvergadering en lijkt me een mooi moment. Nu al zin in haha!
@vertellen. Hier volgende week na de echo.als alles goed is.zodra we iedereen verteld hebben die we persoonlijk moeten vertellen dan een berichtje op fb
Hey meiden, hier ook een paar dagen al erg druk, maar zie dat er meer last daarvan hebben. katja mooie naam, hoe gaat het nu met je? Fijn mosine dat alles goed was, bijzonder he? hier ook niet een erg regelmatige stoelgang, maar had ik voor zwangerschap ook al last van, ik ga naar acupunctuur en merk dat na een sessie het een paar dagen beter gaat. Overigens heb ik ook overgweicht (ben ook wel benieuwd hoe het met jullie gewicht is) ik weeg nu 82,3 kilo en woog 84,8 vlak na mijn eisprong. Door depcos is het hee moeilijk voor mij om af gevallen, omdat alle suikers direct om worden gezet in vetten. Ik heb ook verhoogde kans op zwamgerschapsdiabetes. Ik heb vooral geen trek ipv voedselaanvallen. Soms wel zin in iets, maar kan dat ook snel stoppen. Eet daarom nog minder dan voorheen en snoep ook minder. Ik eet volgens het hormoonbalansdieet, maar nu eigenlijk te weinig. Maar de gyn vond het niet heel erg dat ik af viel. En met mijn acupuncturist. Afgesproken dat ik heel min zwangerschap dit gewicht houd. Dat zie ik wel zitten! Over werk, door mij traject weten een aantal collegas het al wel. Ik werk in de jeugdzirg en moet dan ook rekening houden met agressie en overwerk (bijv, bereikbaarheidsdienst buiten kantoor uren). Dus dan is het wel fijn dat ze het weten. Srry voor het lange echo berichtje! PS. Ik heb 24nov weer een echo bij de gyn en 25nov intake bij verloskundige !
Goedemorgen dames, Hier geen overgewicht, ik weeg 54 kg en ben 167. Dus zal heel gek worden om aan te komen... maar heb het er meer dan voor over!
Zijn hier ook meiden die belachelijk snel buiten adem zijn? Als ik even snel een trap oploop moet ik serieus een soort van hijgen... Ik heb een goede conditie... Dus is voor mij heel gek.
Emmy30, ik heb hier ook last van terwijl ik ook een goede conditie heb. Echt raar... Ik heb het vorige week op mijn werk verteld, iedereen was echt blij.We zitten met 3 teams op 1 verdieping. Er zijn drie zwangere en 1 collega wordt vader in juni. Een collega is zelfs 2 dagen eerder dan mij uitgerekend gezellige boel bij ons op de afdeling, de hormonen vliegen alle kanten op hahaha
Wij hebben het nog aan niemand verteld behalve aan mijn beste vriendin. Heb deze week al 2 keer op m'n werk de vraag gekregen of ik weer zwanger ben . Heb gezegd van niet omdat we morgen pas de 1e echo hebben. Willen eerst zeker weten dat het hartje klopt voordat we het bekend gaan maken. Moet wel zeggen dat ik nu al een beetje zenuwachtig begin te worden voor morgen. Zal alles goed zijn. Hoeveel zijn het er? Heb behoorlijk wat tweelingen in de familie dus de kans is redelijk aanwezig (oma, vader, moeder, zus heeft een tweeling, nichtjes en neefjes). Morgen om 8.30 uur weten we het. Mijn conditie is trouwens ook ver te zoeken hoor terwijl ik normaal een redelijke conditie heb.
Spannend hoor!! Laat je weten hoe het was. Veel plezier zeg ik toch ook al is het spannend... mag dat? Liefs
Tuurlijk mag dat, vergeet het zelf helemaal te zeggen dat ik me er natuurlijk ook ontzettend op verheug om onze kleine eindelijk te gaan zien!!
Oeh, mooi!! Hihi. Ik kan inderdaad geloven dat het gek zal zijn om aan te komen. Maar het is voor het goede doel he! Hier 1m68 en 63kg. Ook niet te zwaar, maar altijd al een beetje buikje gehad. Dus dat ben ik al gewend, hahahahahaha Nee, het voelt toch ook wel speciaal dat ik wat aan het 'uitzetten' ben, maar het voelt helemaal niet slecht, integendeel ... momenteel vind ik het best wel leuk En inderdaad, dat buiten adem zijn herken ik ook hoor. Conditie is 0 momenteel, amai!!!
buitenadem zijn hier ook snel vooral met de trap op lopen mijn zoontje slaapt op zolder en als we hem naar bed brengen meot ik eerst op adem komen voor ik hem kan voor lezen haha. gisternacht wakker geworden en overgegeven. drie keer over heb me de rest van de dag ziek gemeld en over de hele dag beschuiten gegeten en sinds de middag bleef het erin nu wel weer goed te pas. denk zelf dat het iets van een buikgriep was aangezien mn vriend er nu last van heeft. nog 4 nachtjes en dan onze eerste echo..ben zoo benieuwd!
20141120_100317.jpg Wij zijn weer thuis en dolgelukkig! Mooie echo gehad met een prachtig hartje. Was nog even spannend of het er 1 of 2 zouden zijn maar het is er echt maar 1. Ze is flink op zoek geweest naar een eventuele 2e. 5 december hebben we de termijnecho. Superleuk want 's avonds willen we het aan de familie vertellen.
@inafwachting: gefeliciteerd!! Heerlijk moment Zie ik goed dat de dooierzak al klein is geworden bij jou? En hartslag ook gehoord? Wij mogen 25 november voor intake bij de verloskundige. Zo'n zin om het hartje weer te horen. Net huisarts gesproken, ik krijg wat voorgeschreven voor de misselijkheid
Wat is jullie mening eigenlijk over de combinatietest? Gaan jullie die doen? Of is dat een te prive vraag...
Nee hoor, niet te privé, Wij gaan m zeker doen. En als het nodig is ook de nipt test. Maar dat is ook omdat we allebei hetzelfde denken over wat we doen als ons kindje een chromosoom afwijking heeft. Ik zie in mijn directe omgeving wat een impact dat is op je leven, ik zou dat zelf niet willen en mijn vriend ook niet. Misschien gevaarlijke opmerking hoor, Heb veel respect voor moeders die het met open armen verwelkomen,
Ik denk dat iedereen daarin recht heeft op zijn eigen mening en gevoel. Fijn dat jullie beide hetzelfde erover denken.