16 t/m 30 juni 2015!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door koekenpan, 15 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eems

eems Actief lid

5 aug 2013
    390
    100
    43
    Hallo!

Mag ik hier ook mee kletsen?

Ben 26 jaar (volgende week niet meer;)) en zwanger van ons eerste kindje. Nu 10 weken en 5 dagen. Uitgerekende datum weet ik pas echt sinds gister, vandaar dat ik me nog niet eerder had bijgevoegd. 28 juni ben ik uitgerekend!

Leuk om te zien en te lezen van andere dames in dezelfde periode!

2. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Yeeeey, ik ook 28 juni!! Welkom;)

3. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Oooh zo mooi je echo!!!:) Altijd leuk je kleintje terug te zien he! Ben je er ook zo verliefd op?!?:D

Oei, waarschijnlijk raar om die 2e vruchtzak opeens te zien. Hoe voelde je je als ze dat zeiden? Deed vast wel raar:(

Geniet ervan meid om het grote en leuke nieuws te vertellen!! Veel plezier!! x

4. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat leuk eems en nellie ik ook 28 juni!

5. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Wat een mooie echo in afwachting! Heel veel plezier met het vertellen.

Vandaag teveel gesnoept en nu is mijn maag van slag. Morgen nog uit eten en daarna ga ik echt weer opletten. De baby is niet blij met mij ben ik bang.

6. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Ohw haha, zie nu pas dat ik de kleine op de kop heb gezet :)....

@Emmy30 dank je wel. Hopelijk zakt jouw koorts snel.
    @Miloena, ik lag daar en we zien de kleine en ineens zegt ze; Wat zie ik hier? Nog een vruchtzak. Schrok wel even. Maar al gauw bleek dat deze een stuk kleiner was dan de vruchtzak met de baby erin en dat er alleen wat weefsel was te zien. Mijn baarmoeder kan de vruchtzak alsnog afstoten waardoor ik een bloeding kan krijgen of mijn lichaam neemt het op of het zal er met de bevalling uitkomen.
    @Eems, welkom, gezellig dat je met ons mee komt kletsen!!
    @Nellie, ben helemaal smoorverliefd op de kleine gup :p! Was even schrikken toen ze over de 2e vruchtzak begon maar als er wel een kindje in had gezeten was ik daar net zo verliefd op geweest. Eigenlijk was het meer een verassing dat het er weer 1 was aangezien we 8 tweelingen in de familie hebben.
    @Lovely29, dank je wel :).

Vertellen was erg leuk. We hebben het met chocoladeletters gedaan. Iedereen was ontzettend blij, emotioneel en enthousiast.

7. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @ In afwachting: Ja snap dat je daar eerst echt wel van schrikt! Maar gelukkig dat dat nog niet een echt embryo is en dat er dan zou moeten worden uitgehaald.
    Wat leuk met choco letters! Word je ook zo emotioneel als je het verteld?

@Emmy hoe gaat het nu met jou? De koorts al wat gezakt

@Eemns; welkom !

8. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

ben even afwezig geweest, heb wel alles gelezen, zag mooie echos voorbij komen en dat iedereen bezig is om het an de wereld te vertellen!

Hier vooral nog steeds heel misselijk en moe. VL werkt bijna 24/7 aan de verbouwing van zijn winkel en ik kan weinig doen in huis. Dus de afgelopen dagen getracht in alle vrije uurtjes daar wat in te doen en veel rust te nemen. Niet dat dit helpt want heb het gevoel dat ik vandaag weer alles kan gaan doen.
    Ik ben het nu al een beetje op mijn werk aan het rond vertellen...dat is wel leuk, want hierdoor er gister achter gekomen dat een collega een weekje langer zwanger is dan ik (wie weet zit ze ook wel hier haha).
    Verder vertellen we het 14dec aan familie vriendliefs kant, schoonmoeder is dan jrig en ik kan mijn buik echt niet verbergen. We doen dit doormiddel van een kerstkaart.
    21dec viert mijn oma haar verjaardag en dan hoort mijn kant het ook (tenminste kant van mijn vader).
    Daartussen sturen we de kerstkaarten naar de familie van mijn moederskant en beste vrienden. Ben benieuwd naar de reacties!!!

Verder erg bang voor uitdroging ik drink weinig en eet weinig en het lijkt er allemaal (vooral via de natuurlijke uitgangen) er net zo hard, dan wel niet harder uit te komen. Maandag weer naar de gyn ook om over de medicatie te praten, die dus niet helpt. en weer een echo.
    Wij hebben trouwens besloten om de combinatietest niet te doen...

9. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat heftig aimee... sterkte...
    Wel heel leuk om het aan iedereen zo'n beetje te gaan vertellen!
    Bij mij op mn werk zijn er nu 4 zwanger. Waarvan 3 tussen 22 en 29 juni uitgerekend haha.

Miloena de koorts is wel gezakt gelukkig, maar ben echt nog ziekig. Gaat vanzelf wel weer over. :)
    Veel slapen, veel drinken en even rust nemen...

10. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Nieuwe meiden, welkom! Gezellig dat jullie hier komen schrijven!

Mooie buikjes zag ik voorbij komen en een mooie echo. Wat gaat het hard he, nu alweer in de twaalfde week!

Nellie. Wij gaan het vertellen voor de combinatietest. Volgende week vrijdag ben ik precies 12 weken ver en dan knal ik het op facebook. Over je uitgerekende datum, als je de 28e uitgerekend bent, dan klopt je banner denk ik niet, of heb ik het mis?

Aimee. Dikke knuffel voor jou meid. Vervelend dat je je zo voelt... Hopelijk snel beter na de 12 weken!

Emmy. Dat wordt een leuke periode voor je baas als jullie straks tegelijk met verlof zijn!!

11. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Gisteravond sinterklaas gevierd. Zoon is (te) verwend. Net hebben we al zijn speelgoed uitgezocht en opgeborgen. Is het geheel weer wat overzichtelijker voor hem. En voor ons ;).
    Vanmiddag naar mijn schoonouders sinterklaas vieren, gezellig met zijn neefje en nichtje. Ondanks dat ik er zin in heb ben ik blij als het voorbij is. Morgen gezellig met z'n 3en vrij, even een dagje rust.

12. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Aimee wat vervelend dat je zo misselijk bent en moe bent. Hopelijk hebben ze er iets voor zodat jij jezelf snel wat beter gaat voelen.

Emmy misschien heb je gewoon een goede griep te pakken. Hopelijk is het snel weer over, beterschap!

@Pomm het gaat nu ineens erg hard inderdaad. Die eerste weken krabbelde naar mijn gevoel ook echt vooruit.
    Ben nu ook echt naar woensdag toe aan het leven.

Vanavond gaan we tapas eten en het dan aan goede vrienden vertellen. Altijd weer leuk :)

13. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Hier nog mijn buikfoto vanmorgen genomen.

Demi wat naar zeg gelukkig zag het er nu a
    Wel goed uit. Hopelijk bij het andere zh ook. Sterkte met je oma.

Ik denk dat ik vandaag de kindjes of een vd twee gevoelt heb. Zat op de stoel en voelde plop plop plop van binnen. Later vandaag nog eens. Voelde heel anders als mijn darmen. Lijkt me wel heel vroeg maar na rondvraag op het groepje van mijn zoon hebben meerderen rond de tien weken al wat gevoeld.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,8 KB
      Weergaven:
      0
  14. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Mamavaneen2e, wat al een mooie buik!! En de baby (s) voelen, ik dacht het dus ook en heb het aan de verloskundige gevraagd. Zij zei ook; het is wel vroeg maar niet onmogelijk. En omdat het de 2e (en voor jou ook de 3e :D) is kan je het gevoel wat eerder herkennen. Had tijdens de echo ook nog gevraagd waar mijn placenta ligt. Vorige keer aan de voorkant en nu aan de achterkant.

Heeft iedereen het leuke nieuws nu al bekend gemaakt? Leuke reacties gehad?

15. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Mamavaneen2e. Mooie buik al en wat leuk dat je ze al gevoeld hebt. Lijkt me zo bijzonder weer!

Inafwachting. Hier ook de vorige keer de placenta aan de voorkant en nu gedeeltelijk de achterkant. Vind ik wel leuk want vorige zwangerschap begon ik de baby pas met 20 weken te voelen.

Vrijdag als ik precies 12 weken ben zet ik het op facebook. Heb meegedaan met de zwitselactie, kon je etiketten met naam en geboortedatum bestellen. Die voor mij, mijn vriend en zoontje heb ik, voor de baby ook een sticker en heb ik een vraagteken bij de naam en verwacht juni 2015 bij de geboortedatum gezet. Alle 4 de flesjes naast elkaar een een foto gemaakt. Leuk geworden!

16. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Mijn buikje 11.1 week

17. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat een mooie buikjes al! Dat is hier nog niet hoor :).
    En denk indd dat ik een lekker buikgriepje te pakken heb. Gaat alweer de goede kant op.

18. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Mooie buikjes! Ik ga morgen een foto maken :)

Mamavaaneen2e wat leuk dat je ze misschien al gevoeld hebt.

19. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Leuke manier om het te vertellen met die Zwitsal flesjes!!!!:) Tof!!

Wij gaan het nu donderdagavond (nog 4 dagen wachten, help!!) ook op Facebook gooien. Ik heb een foto genomen van internet waarvan je de voeten ziet aan het uiteinde van het bed. De voeten van een man, de voeten van een vrouw en daartussen de voeten van een babytje. En daaronder heb ik "juni 2015" geschreven. En als titel krijgt het "Onze liefde krijgt handjes en voetjes". Ooh ik kan haast niet meer wachten, haha!!
    Ook zal ik enkele mensen een sms sturen (die geen facebook hebben of die ik het ook wel wat 'peroonlijker' wil laten weten) en voor hen heb ik een mooi kerstgedichtje gevonden met de boodschap erin:)

Kan haast niet wachten!!!:D

20. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Ai ai, nog steeds ziekjes lees ik. Maar blij dat het de goede kant op gaat. Zorg goed voor jezelf en je kleintje, veel rusten hoor!! x

Deel Deze Pagina