@vlinderbaby, welkom bij de groep van late juni moeders. Wat klinkt dat☺. Ik ben zo blij met dat wormpje binnen in me.. ongelooflijk gewoon! Hebben jullie al een werktitel?
@merel, ik heb vanmorgen een test van de kruidvat gedaan. Alle andere testen waren voor 10 iui hcg. Ik las natuurlijk ergens dat die positief kan testen omdat sommige vrouwen dit altijd in hun bloed hebben. Daar schrok ik wel van. Gelukkig testte ik positief vandaag.
Die banner krijg je door rechtsboven naar banners te gaan en dan die url kopiëren in je handtekening (die kan je linksboven instellen bij gebruikersinstellingen) Ik heb nog geen werktitel, maar ik zei vandaag "het" en dat voelde heel naar. Dus ja moet ook maar ff iets bedenken. Frommeltje ofzo
Ja, soort koosnaampje. Mijn zus noemde die van haar Pita en mijn vriendin had ook werktitel. Wel makkelijk als je het geslacht nog niet weet of niet wilt vertellen. Willen jullie van te voren weten of het een zoon of dochter is? Heel maf...vanaf het moment dat ik weet dat ik zwanger ben zeg ik dat het een jongetje is. Geen idee waarom. Gevoel
De mijne heeft van mij een lief koosnaampje gekregen, die houd hij tot ik t zat ben of tot de geboorte haha. Verder zal ik nog 8 maanden lang hij en zij zeggen, want ik wil het geslacht niet weten.. Hebben jullie een voorkeur? Ik zou met beide super blij zijn en ben zowel een jongens als meiden moeder denk ik, maar heb wel een lichte voorkeur. Die preek ik niet uit want gezondheid is veeeeel belangrijker...
Ik wil het wel weten, alleen al praktisch gezien qua kleuren Ik heb altijd gezegd dat ik voorkeur heb voor een jongetje maar in mijn vriendenkring zoveel meisjes dat een meisje ook wel leuk zou zijn. Als het maar gezond is Ik ga weer slapen, en hoop echt dat die krampen vannacht wegblijven!
Bij onze zoon wisten we het geslacht niet, maar dit keer willen wij het wel weten! We kunnen echt niet nog een keer 9 maanden wachten hahaha!! Ik heb gisteren trouwens een besloten club aangemaakt voor late juni baby's. Vinden jullie het leuk om daar verder te kletsen?
Als daar meer moeders in spe in zitten dan lijkt me dat wel leuk hoor Ik heb vannacht geen krampen gehad, yayyyyy
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Deze morgen een positieve test!!! Ben zooooooo blij!!!!!! Wel nog 1 dag voor NOD ... hoop dat alles goed gaat Heb zelf eens uitgerekend en de bevalling zou voor 27 juni 2015 zijn
💞16 t/m 30 juni 2015 mama's💞 ....uitgerekende datum.... 16. 17. 18. 19. 20. Kameleon90, 24 jaar, 1e kindje 21. Koekenpan, 28 jaar, 1e kindje Nala010, 26 jaar, 2e kindje Justme32, 33 jaar, 1e kindje 22. 23. Cammy, 32 jaar, 2e kindje Denanja, 27 jaar, 1e kindje 24. 25. Merelfox, 30 jaar, 1e kindje 26. Femke1992, 1e kindje Vlinderbaby, 27 jaar, 1e kindje 27. Nelllie, 27 jaar, 1e kindje 28. Mosine, 30 jaar, 1e kindje 29. 30.
Ik was ook even in verwarring gebracht. Vandaag is mijn NOD en ik ben de 28ste uitgerekend. Lijkt me een logische verklaring Vlinder Ik heb altijd een voorkeur voor een meisje gehad, maar nu ik zwanger ben maakt het me helemaal niets uit. Ik ben veel te blij Gelukkig dat de keelpijn weg is, wel enorm verkouden en ook wat koorts. Morgen heb ik een examen (opleiding van mijn werk) en dat gaat hem niet worden. Denk dat ik ga zakken. Naja...rust en goed voor mezelf zorgen vind ik nu belangrijker. Enneh....welkom Nellie
Ja of Nellie moet een langere lf hebben? Vervelend Mosine, dat je ziekerig bent en een examen waar je niet alle vertrouwen in hebt... Maar idd rust en voor jezelf zorgen is nu belangrijker!
Ik had gister avond een stuk geschreven maar zie dat het er niet tussen staat. Zeker iets verkeerd gegaan haha. Dan maar even op nieuw. Vanmorgen derde test gedaan nu een enkele van het kruidvat. Daarvoor had ik twee voor vijf euro van kruidvat. Het plusje was nu zo donker dat het geen twijfel meer is. Morgen de vk bellen. Welkom vlinder baby gezellig. Merelfox hoe is de nacht gegaan? Nog krampen? Wij willen het denk ik zelf wel weten wat het wordt maar gaan het niet vertellen dan. Wij hebben een jongen en een meisje dit is dus echt een cadeautje. Even een andere vraag hoe kan ik mij zelf op de lijst erbij zetten? Ik vind het ook prima om mee te kletsen in de besloten groep. Hoe doe je dat?
Mosine succes morgen. Vervelend dat je niet lekker bent. Ik hoop dat het je toch gaat lukken. Ik werk in het onderwijs dus heb nu een weekje herfst vakantie. Erg prettig ben best moe overdag en zo kan ik het even rustig laten bezinken allemaal. Wij zijn voor de derde keer gelijk de 1e ronde zwanger. Dat is natuurlijk een wonder en echt een zegen. Maar het maakt het ook wel dat je even in verwarring bent van hè is het nou echt zo. Hebben jullie al erg last van zwangerschapskwaaltjes? Ik naast beetje moeheid en gevoelige borsten nog niet. Merk wel dat mijn humeur en gemoedstoestand begint te veranderen. Bij de vorige twee heb ik hevige bekkeninstabiliteit gehad. Ben daar nu wel een beetje bang voor. Het was bij de tweede zo erg dat ik niet meer kon lopen. Zijn daarom ook wel beetje angstig voor sommige reacties. Maar het is onze keuze en uiteindelijk komt het allemaal wel goed.
Bedankt Sophie, Klachten:,Ik vooral erg moe en mijn borsten zien er anders uit maar zijn niet gevoelig. In t lijstje zetten:laatste lijstje bekijken, op quote drukken en de quote tekentjes weghalen. Jezelf ertussen zetten en klaar.. Het is inderdaad jullie keuze, je kiest niet voor kinderen omdat het praktisch is, maar vanwege gevoel. Als dat gevoel sterk genoeg is om bekkeninstabiliteit te riskeren, dan zegt dat toch genoeg! Gevoel van ongeloof is hier ook nog steeds. Het is gewoon niet te bevatten..
....uitgerekende datum.... 16. 17. 18. 19. 20. Kameleon90, 24 jaar, 1e kindje 21. Koekenpan, 28 jaar, 1e kindje Nala010, 26 jaar, 2e kindje Justme32, 33 jaar, 1e kindje 22. Lieve Sophie, 31 jaar 3e kindje 23. Cammy, 32 jaar, 2e kindje Denanja, 27 jaar, 1e kindje 24. 25. Merelfox, 30 jaar, 1e kindje 26. Femke1992, 1e kindje Vlinderbaby, 27 jaar, 1e kindje 27. Nelllie, 27 jaar, 1e kindje 28. Mosine, 30 jaar, 1e kindje 29. 30.[/QUOTE]
Nou dit is raar. Kijk ik net nog een keer op de test van vanochtend is de plus weg nu staat er alleen nog een min. Twijfel niet aan mijn zwangerschap maar bij alle andere testen blijft het meestal gewoon zichtbaar. Ik heb zelfs de testen van zes jaar geleden nog 😉 Dan morgen misschien maar een goede voor in het plakboek. Dan koop ik denk ik wel clearblue ofzo.