@Merelfox; Ja dat zijn moeilijke keuzes, we hopen allemaal op een gezond kindje! @Aimee; Hoe gaat het nu met je? Wat meer kunnen binnen houden? Hopelijk kan je nu gaan genieten van je zwangerschap! @Lovely; De echo was prachtig. Beebje had steeds de duim bij haar mond (noembhet voor het gemak even een meisje ; p) en steeds was ze aan het omhoog klimmen met de voetjes tegen de baarmoeder en dan liet ze haar weer op het kontje vallen, haha de meting werd wel lastig omdat ze zo lekker druk was. Weer een erg bijzonder moment! met hoeveel weken plan jij de geslachtsbepaling in?
Ze zeggen dat geslachtsbepaling vanaf 14 al kan maar ik zou het zelf vanaf 15 plannen (doen wij ook) dan is het een stuk duidelijker ook vanaf andere hoeken omdat een eventuele tampeloeres dan al wat uitgegroeid is
Merelfox; Doe je het zo snel al? De verloskundige vertelde gister dat het met 16 weken op zn vroegst goed te beoordelen is, maar dat je het beter rond de 20 weken kan doen omdat ze het zo vroeg nog al eens mis hebben! Dus denk dat wij de 20e week hem gaan plannen
Die van mij zei met 15 weken al, al mijn vriendinnen hadden het ook met 15 weken. dan zie je al genoeg hoor Maar als je wil wachten tot 20 kost het je wel minder, want de 20 weken echo is verzekerd en dan kunnen ze het ook gewoon zien. Wij zijn gewoon ongeduldig
@Merelfox natuurlijk wil je het zo gauw mogelijk weten, wij zelf ook, maar het moet wel betrouwbaar zijn, straks alles roze en moest t blauw bijvoorbeeld, hahah! Wij doen de medische 20 weken echo niet, ik wil daar niks van weten. Dus we moeten sws de geslacht bepaling betalen. Maar in het ziekenhuis is dat rond de 30 euro dus dat valt mee
Waarom doen jullie de 20 weken echo niet als ik zo nieuwsgierig mag zijn? Ben ook zo benieuwd naar het geslacht! Vooral om te kijken of mijn vermoeden klopt of niet... Vrouwen en nieuwsgierigheid, het is toch iets apart zeker?
Haha, allemaal ongeduldige dames . Wij wachten tot de 20 weken echo om te horen wat we krijgen. Heb heel sterk het gevoel dat het dit keer een jongetje is. Vrienden en familie zeggen allemaal nog een meisje. Vind allebei leuk . Vanmorgen bij de verloskundige geweest. Ze hadden mijn echofoto's besproken met het ziekenhuis en willen me voor de zekerheid doorsturen voor een uitgebreide echo voor die 2e vruchtzak. Zijn er niet helemaal 100% zeker van dat het een 2e kindje is die het niet heeft gered maar wat het dan wel is weten ze ook niet. Ik heb aangegeven dat ik de 23e al een echo heb voor de combinatietest en dat er dan ook al naar gekeken word in het ziekenhuis. Wil er ook niet een te groot ding van maken maar ergens is het ook wel een beetje spannend hoor...
@ In Afwachting, begrijp dat het zo ook wel een beetje spannender wordt dan misschien nodig is. Verstandig dat je het gewoon laat koppelen aan de combinatietest echo. Als het echt echt echt nodig is dan geven de verloskundigen wel een gil. Hopelijk is het gewoon iets onschuldigs. Daar gaan we gewoon vanuit!
Sorry dames ff geen zin om terug te lezen doe ik van het weekend met de laptop wel ff is wat makkelijker. Ik maakte me nog steeds ongerust door alle google verhalen en verhalen om me heen. Dat ik besloot om achter het schot te kruipen voor mijn angelsound. En gelijk twee hartjes gehoord.hopelijk is de spanning nu weg en ben ik minder gestressd voor de echo volgende week
hier nog wel misselijk hoor meiden, en zelfs vandaag voor het echt eerst overgegeven. Maar dat doen er meer dus maak me daar niet zo druk over, heb in iedergevl 2 liter gedronken en eet om de ong. 1,5 uur iets en dat gaat goed. Volgens mij wordt de combinatietest in belgië ook vergoed, ik hoorde er van de week iets over op het nieuws. Ook dat er veel nederlanders juist daarvoor naar belgië gaan ook omdat ze uitgebreider zouden kijken. Raar hoor dat verschil. Ik zou trouwens juist wel de 20 weken echo doen! Dan kunnen ze nl ook zien of alle lichaamsdelen goed zijn gegroeid en of de organen op de juiste plek zitten. Dat kunnen ze nu bij een combinatietest echt niet zien en kijken ze alleen maar naar de nekplooi. Blijft voor jullie beiden spannend mamavaneen2e en inafwachting! hopen op goede echo's!!
Hè meid, ik zag het idd ook. Zal er persoonlijk zorg voor dragen dat Robin op het lijstje zal blijven staan. Dikke knuffel!
Voor op de lijst 5juli uitgeteld zwanger van een tweeling.dus komen ergens in juli volgende afspraak is 19dec echo en gyn
♡Uitgerekende datum♡ 20. Kameleon90, 24 jaar, 1e kindje 21. Koekenpan, 28 jaar, 1e kindje Nala010, 26 jaar, 2e kindje Justme32, 33 jaar, 1e kindje Chantal16, 33 jaar, 3e kindje 22. Lieve Sophie, 31 jaar, 3e kindje 23. Cammy, 32 jaar, 2e kindje Denanja, 27 jaar, 1e kindje 24. 25. Miloena, 21 jaar, 1e kindje Lovely29, 29 jaar, 1e kindje 26. Femke1992, 1e kindje Merelfox, 30 jaar, 1e kindje Vlinderbaby, 27 jaar, 1e kindje Pomm 31 jaar, 2e kindje.ZH/ BV 27. Nelllie, 27 jaar, 1e kindje In AFwachting, 31 jaar, 2e kindje 28. Mosine, 30 jaar, 1e kindje Joho31, 32 jaar, 2e kindje Mariam, Eems, (vanaf morgen) 27 jaar, 1e kindje 29. Aimee85, 29 jaar, Emmy30, 30 jaar, 1e kindje 30. Echo's: Miloena: 11-12-14: Termijnecho Merelfox: 15-12-14: Combinatietest Pomm: 16-12-14: Combinatietest Merelfox: 05-01-2015: Geslachtsbepaling. Verloskundige/ Gyneacoloog: 23 december: Pomm Vlindermama: Katja77: Vlindertje Robin (28-11-'14 ⭐️ 11 weken)
Katja77; hoe gaat het nu met jou? Zijn er al meer dames met eetgewoontes die jullie eerst niet hadden? Ik kan me sinds deze week helemaal scheel eten aan die stokbroodjes met kruidenboter die nog even in de oven moeten . Ligt nu ook 1 in de oven, bijna klaar
Ik merk voornamelijk wat ik mis... Rood vlees! Tournedos met roquefortsaus! Hmmmmmmmmm Merk wel dat ik veel zin heb ik yoghurt en wat zuurdere dingen.
Miloena wat goed om te lezen dat de kleine lekker druk was en zelfs een beetje naar het duimpje greep. Vrijdag heb ik mijn 20 weken echo gepland op 5 februari mogen wij precies 20 weken.Ik zal hem straks even in het overzicht plaatsen. Geslachtsbepaling gaan wij ook plannen met 15 weken ga ik morgen even doen. Heerlijk om de kleine weer te zien en ben ook nieuwsgierig. Lekker naar spullen kijken en denken over de kamer . Ik heb op het moment heel weinig trek in gezonde dingen en krijg groentes bijna niet weg. Verder is mijn eetlust wel hetzelfde tot nu toe .
Nou ik ga de laatste weken helemaal los op ragout en knakworstjes (niet gecombineerd hoor, maar afwisselend). Mijn vriend wordt er misselijk van, haha
♡Uitgerekende datum♡ 20. Kameleon90, 24 jaar, 1e kindje 21. Koekenpan, 28 jaar, 1e kindje Nala010, 26 jaar, 2e kindje Justme32, 33 jaar, 1e kindje Chantal16, 33 jaar, 3e kindje 22. Lieve Sophie, 31 jaar, 3e kindje 23. Cammy, 32 jaar, 2e kindje Denanja, 27 jaar, 1e kindje 24. 25. Miloena, 21 jaar, 1e kindje Lovely29, 29 jaar, 1e kindje 26. Femke1992, 1e kindje Merelfox, 30 jaar, 1e kindje Vlinderbaby, 27 jaar, 1e kindje Pomm 31 jaar, 2e kindje.ZH/ BV 27. Nelllie, 27 jaar, 1e kindje In AFwachting, 31 jaar, 2e kindje 28. Mosine, 30 jaar, 1e kindje Joho31, 32 jaar, 2e kindje Mariam, Eems, (vanaf morgen) 27 jaar, 1e kindje 29. Aimee85, 29 jaar, Emmy30, 30 jaar, 1e kindje 30. Echo's: Miloena: 11-12-14: Termijnecho Merelfox: 15-12-14: Combinatietest Pomm: 16-12-14: Combinatietest Merelfox: 05-01-2015: Geslachtsbepaling. Lovely29: 05-02-2015: 20 weken echo Verloskundige/ Gyneacoloog: 23 december: Pomm Vlindermama: Katja77: Vlindertje Robin (28-11-'14 ⭐️ 11 weken)