Ik heb wel gewisseld in waar ik trek in had. Hangt er vooral vanaf wat ik kan eten als ik misselijk ben. Sinaasappelssap en groene appels zijn toch wel de blijvertjes! eetlust heb ik nauwelijks dus wel wat kilo's kwijt. Ben dan maar 1.60 maar 49 kilo is nu ook niet echt de bedoeling:s maar trekt vast wel weer bij! Ook nog even bescheiden buikfoto tje van mij, bij 11+4
Ja is inderdaad de eerste! Kan me niet vlug genoeg gaan hihi bij mijn moeder scheen het ook wel vlug te zien te zijn, ook wel gehoord dat dat ook kan mee spelen. Ben erg benieuwd hoe dit gaat doorgroeien (helemaal omdat ik klein van stuk ben, 1.60) maar dat zie ik wel, geniet in ieder geval volop! Heb ook wel gehoord dat het vanaf 12-13 ineens harder gaat groeien dus wie weet krijgt jouw buik ook snel een groeispurt :-D
Emmy; Ze zeggen dat vooral vanaf week 14/15 je buik echt zichtbaar groeit. En anders wees blij dat je buik je nog niet in de weg zit, hoe harder je buik nu al groeit hoe groter je buik op het laatst nog word haha. Zo denk ik maar, ik heb zelf ook nog niet heel erg een buikje en daar ben ik best beetje blij om @Nellie; Waarom geen medische 20 weken echo? Omdat stel er komt wat uit de exho de kans is dat het niet klopt(Familielid gehad) en je wel super bang word. Of er mankeert iets en je gaat allemaal onderzoeken in, daar bedank ik voor. En daarnaast stel er is iets niet goed dat kan voor ons niks veranderen. @Eems; Prachtig buikje meid! @Lovely; Wat leuk de 20 weken echo precies op de 20 weken, spannend! leuk om bij de uitreken lijst iets te doen met het geslacht dat we denken dat het word?
Miloena je hebt helemaal gelijk wat betreft het buikje. Hij komt vanzelf en voorlopig kan ik nog alles doen zonder ergens last van te hebben. Maarja het lijkt me ook wel heerlijk om echt te zien dat er een baby in me groeit! Wat betreft die 20 weken echo denk ik dat iedereen daar voor zichzelf een fijne keuze in moet maken. Doen wat goed voelt. Ik heb overmorgen alweer de combinatietest. Spannend, maar ook wel weer heel erg leuk de kleine weer op echo te mogen zien!
Nekplooimeting ging perfect. De max is 3,5 mm en onze frummel heeft 1,5 mm! Voor de rest mooie echo, lag lekker te duimen en te springen.
We hebben het vandaag ook op facebook gezet met dit plaatje. Zijn er al meer die het op facebook hebben gezet? Ik heb binnen een half uur 60 likes en 30 reacties
Wat leuk merelfox! Ik heb het vorige week op facebook gezet en echt heel veel geweldig lieve reacties gehad. Heb ze allemaal gekopieerd en opgeslagen om te kunnen printen. Zo lief allemaal!
Mooi hoor merelfox goed dat het een mooie nekplooi is. wij hebben het nog niet op facebook gezet. Wilde het vanavond doen maar heb het niet op mijn werk kunnen vertellen. De bedoeling is om het morgen bekend te maken. Net een afspraak gemaakt voor de geslachtsbepaling en wij gaan 3 januari op 15 + 2
Wij hadden het vorige week maandag op Facebook gezet. Met Sinterklaas hadden we het aan de families verteld door middel van chocoladeletters en een gedichtje. We hadden een foto van de letters en het gedicht erop gezet. Hele leuke reacties op gehad. Merelfox; fijn dat jullie een goede uitslag hebben gehad en een hele mooie echo.
@lovely: ach joh, ik had m met 6 weken al gekocht. Welke heb je gekozen? Wij hebben tweedehands een zwarte Maxicosi Mura 3 gekocht. 180 euro en dat ding is perfect en zonder schade/vlekken.
Wij hebben de Joolz day gekocht 450 euro met voetenzak, parasol, regenhoes en bijpassende luiertas. Wagen ziet er nog top uit. Van de week maar even netjes opbergen.