16 t/m 30 juni 2015!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door koekenpan, 15 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dankjewel!
    Nellie veel plezier en succes vandaag!

2. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Oooooh super!! Ben superblij voor jou!!!!!!!:D

3. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Spannend ook voor jullie. Hebben jullie al een jongen of een meisje?:) En wat zou je graag nog willen? Ik weet dat het belangrijkste is dat het gezond is, maar denk wel dat iedereen zo'n beetje een voorkeur heeft;)

Misschien kan ik mijn vriend wel overtuigen om een babykamer in de solden te kopen, hihi;) Ik zie wel:)

4. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Is lief, dankjewel!!!:D

5. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Dankjewel Emmy!!:D
    Jij ook heel veel succes hoor en ... geniet geniet geniet!

Wanneer moet jij gaan?
    Ik pas om 20u45 vanavond, help zeg! Ik ga nu al dood van de spanning:) Deze namiddag wat voor mijn nichtjes gaan zorgen, dan heb ik de nodige afleiding;)

Veel succes!! x

6. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik zit nu in de wachtkamer :)

7. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Oooooooh spannend!!!:)
    En ... hoe is het geweest meid?! x

8. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pomm mooie echo!

Succes Nellie en Emmy met jullie echo vandaag, hoop dat alles goed is!

Hier alleen een aankleedkussen en hoezen gekocht. Volgende week komt daar een badje, reisledikantje, wippertje en mobiel bij (mijn buurvrouw gaat opruimen en ik neem het over).

Verder ben ik marktplaats al aan het afstruinen naar mooie ledikant, commode en box. Wij kopen alles tweedehands. In Kaatsheuvel zit een zaak in tweedehands kinderwagens, waar we in februari met schoonouders heen gaan. Zij willen ons een kinderwagen cadeau doen. Van het weekend maar even vertelt wat de kinderwagen kost die naar onze wens is. Ze willen nl niet dat hun eerste kleinkind in een tweedehands wagen ligt. Nou ze schrokken toch behoorlijk dat het tussen de 1000 en de 1500 euro kost (dan heb ik het over de JoolZ studio met de extra opties en een maxicosi) Dus nu zijn ze toch maar om om een tweedehands te kopen.

Verder gister laatste gesprek gehad met de gyneacoloog. Hoef niet meer terug te komen. Mag een extra zetpil nemen. Echo zag er ook helemaal top uit! (geen nekplooimeting gedaan). Nu pas weer kijken naar onze kleine bij de 20wk echo op 10 februari.

9. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hele mooie echo gehad en hele goede uitslag!! Dolblij!
    Kindje groeit als kool, nu alweer 6.5 cm. Wat gelijk staat aan 12 weken en 6 dagen ipv 12 weken en 2 dagen hihi.
    Heerlijkheid!!

10. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Waaauw!! Ben reuze blij voor je!! Echt waar!!!!!!!:D
    Was er veel verschil met de echo van vorige keer? Ben ik wel heel benieuwd naar:)

11. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Dankjewel hoor, ben benieuwd!

O zo leuk, al die spulletjes al verzamelen. Leuk zeg!!:) Fijn dat je er je tijd zo voor kan nemen en rustig op zoek gaat naar alles.

Ja, gek hoeveel zo'n kinderwagens kosten. En hoe lang kan je ze dan gebruiken?! Ik vind het ook zonde van het geld. Wij gaan ook voor een tweedehands kinderwagen.

Goed dat alles in orde is, en leuk dat je een goede echo had!!!:) Super!!

12. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Pom: Wat geweldig dat alle uitslagen zo goed waren, gefeliciteerd! En weer een prachtige echo, zo bijzonder om je kleintje zo lekker druk bezig te zien he! :)

Lovely: Leuk, hoe heb jij het op facebook neer gezet?

Nellie: Wow wat laat pas vanavond! veel succes en natuurlijk plezier, lekker genieten vanavond van je kleintje! Geduld word beloond! <3

Emmy: Wauw geweldig meid, wat super goed! Zelfs al 4 dagen verder dus, super, blij voor je meid!!

Aimee: Toch koop of neem je automatisch al over he! je bent er toch onbewust natuurlijk mee bezig, maar ik vind het wel gezond! het is gewoon heerlijk er mee bezig te zijn!
    Fijn dat je de kinderwagen van je schoonouders krijgt, dat is ook een super duur kado! Kinderwagens zijn nieuw echt duur he! Wij willen het meeste nieuw kopen maar de kinderwagen word bij ons ook zeker wel 2ehands aangezien ze zo duur zijn!
    Hier krijgen we van schoonouders de box (hadden we al nieuw gekocht) het boxkleed en een wipstoeltje, maar we hebben liever een maxicosi inplaats van een wipstoeltje!. doen jullie een wipstoeltje?
    Super dat je echo mooi was meid!! Bewust geen nekplooimeting gedaan? En met jou gaat het ook al wat beter kwa misselijkheid?

@Hier: Gister onverwacht eerder trotste tante geworden van een prachtige tweeling! Geweldig om te zien, de tranen liepen me over de wangen, zo bijzonder lief en mooi!!

13. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja zag nu het kindje echt nog veel beter en meer gedetailleerd. Heel tof! En het hartje gehoord!!

14. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    O leuk zeg!! Dat voelt waarschijnlijk heel bijzonder, als je het hartje kan horen:) Kan het me helemaal niet voorstellen zeg...

15. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Dankjewel!! :)

Een hele dikke proficiat!! Ooo zo mooi, een ontroerde tante!:) Superleuk!! Kan je alvast gaan oefenen, hihi:D

16. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @ Miloena: gefeliciteerd tante! Leuk hoor! En een tweeling, wauw!!

17. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx meiden voor jullie reactie!
    Blijft altijd bijzonder he Miloena een geboorte, helemaal als het zo dicht bij is en het er nog 2 zijn ook!

Fijn Emmy dat je een goede echo had!!

Ik heb idd bewust de nekplooi niet gedaan, want ben helemaal klaar met alle ziekenhuis bezoeken en echo's. Zei gister nog tegen een vriendin dat het precies een jar geleden is deze maand dat ik voor het eerst het ziekenhuis binnen stapte vanwege een blijvende vaginale bloeding en nu een jaar later....

O ja en ik vanmorgen nog....nee voor de rest hebben we niets gekocht, appt kort daarna vriendlief die inkopen aan het doen is voor zijn antiek en brocante winkel een superschattig oud houten ledikantje met inhoogde vertelbare bodem en koperen wieltjes met daarnaast nog een zelfde box! Dus.....we hebben nu de box en het ledikantje gekocht ben zo benieuwd. Heb gelijk zin om de baby kamer (wat nu onze kleding/was kamer is) leeg te halen en het ledikantje al neer te zetten...
    Kan niet wachten!!!

18. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Wij krijgen de kinderwagen ook van schoonouders. Van ons zoontje hebben we ook gekregen. Nu dus weer wil die van zoontje dan gaan verkopen met pijn in mijn hart. Want de stokke is zoo fijn. En dan dat geld erbij leggen.

Vandaag met mijn zoontje en een oppaskindje met een vriendin die ook in juni uitgeteld is en haar zoontje naar monkey town geweest. Thuis oppaskindje in bed en toen mn zoontje hoorde dat ik moe was mocht ik ook wel even op de bankgaan liggen van hem heb heerlijk anderhalf uur liggen dommelen. En oppaskindje slaapt nog. Alle indrukken.

19. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Wij gaan in de kerstvakantie van manlief onze kamer al wat verbouwen kleding kast moet eruit bed andere kant van de kamer en dan willen we een afscheiding maken en de stapelbedjes van de oppaskindjes aan de kant waar nu ons bed staat (onze kamer was vroeger twee) en als dat klaar is kunnen we langzaam de tweelingkamer klaarmaken maar dat komt allemaal op zn tijd als onze maar af is dat is het meeste werk

20. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heerlijk toch om er zo mee bezig te zijn! Stukje bij beetje ben zijn we er straks helemaal klaar voor!

Hier nog even een foto van de echo :) ben zo verliefd!

Deel Deze Pagina