Thnxx Nellie en Emmy!! Emmy; Wauw super mooie duidelijke echo! Prachtig je kindje even zien he! Zo bijzonder! aimee; Haha dat is toevallig! Haha ja wij hebben de babykamer nu ook nog als ons kleding kamer, word flink weggooien hier, maar dan krijgen we er een prachtig babykamertje voor terug. wat heeft je man dan leuk werk! Broqant is erg leuk!
Hey ladies Niet veel tijd om te reageren. Moet binnen tien minuutjes vertrekken naar het werk. En moet nog douchen, haha Gisteren een heel mooie echo gezien bij de gyn. Ooooh wat is ons kindje al gegroeid. En zo gedetailleerd!!! We kregen ook een mooi 3D echootje te zien wanneer hij/zij mooi in foetushouding ligt. Armpjes mooi over de borst en beentjes lekker gekruist, hihi. Superlief om te zien. Mijn prutske was aan het slapen en was zich opeens heel mooi aan het strekken Ben weeral verliefd We hebben ook het hartje voor de eerste keer gehoord: het allermooiste geluid dat ik ooit in mijn leven hoorde "Slechte nieuws": ik moest gaan voor de nekplooimeting, maar meneer of mevrouw was een beetje koppig en wou niet juist gaan ligggen. Dus kon het niet gemeten worden. Jammer... Goede nieuws: omdat de nekplooimeting zeker nog deze week (of begin volgende week) moet gebeuren, mogen we vrijdag terug. Dus dan zie ik mijn beebje nog eens. En daar ben ik zeeeeeeeker niet triestig om!!! Babaaaaaaaaaaai xx Prettige dag!!!
@Nellie; Haha blijft zo leuk om te mogen kijken naar je kindje he! Ohh wat jammer dat de nekplooimeting niet lukte, hopen dat die morgen wel lukt dan!
Nellie wat jammer, wel fantastisch dat je het hartje hebt gehoord en je kindje zo hoed hebt gezien. Ben jaloers hoor. Wij hebben het inderdaad op facebook gezet en iedereen was zo enthousiast mijn moeder, schoonmoeder en zus hadden ook een bericht geplaatst. Heel veel rescties. Mijn werk weet het ook en ook hier is iedereen super blij.
Vandaag totaal 1 uur en 10 minuten gefietst. Ik zeg mijn beweging heb ik weer gehad en dat met die wind. Nu relaxen
Wij hebben vrijdag een echo gehad. Het is een monochoriale tweeling. Moeten elke twee weken op controle komen. Dus lekker veel echo's het is een risicovolle zwangerschap dus daarom goed in de gaten gehouden. Maar ik heb me voorgenomen te genieten en me pas zorgen te maken als het nodig is.
Wat een geweldige echo Mamavaneen2e. Ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar wat een Monochoriale tweeling betekend. Ik heb net mijn zorgverzekering in orde gemaakt. Ben overgestapt naar een andere omdat mijn huidige toch duurder uitkwam. Ben nog nooit overgestapt. Hoop dat ik de juiste keuze heb gemaakt.
Emmy. Fijn dat alles goed was. Wat een prachtige echo! Mamavaneen2e. Heb het even opgezocht want ik wist het ook niet. Goed voornemen om lekker te genieten, gelukkig is er goede controle. Lovely. Paar jaar geleden ook overgestapt, geen spijt van gehad tot nu toe en per maand scheelt het een hoop geld. Nellie. Hoe was je echo meid?
Ik heb ook even gelezen wat monochoriale tweeling is. Helemaal duidelijk dan heb je inderdaad meerdere controles nodig.
Iemand tips als ik een geslachtsbepalende echo wil laten doen? Met hoeveel weken en waar? Ik woon tussen Amsterdam en Utrecht in
Mamavan2: Wat super dat de echo weer mooi was. Ook ik ben benieuwd wat monochoriale tweeling is! Emmy; Doe je de geslachtsbepaling niet tegelijk met de 20 weken echo?