Heel ligt geschuif van binnen, veegjes. Nog niet als ik druk ben maar wel als ik ontspannen onderuit zit of in bed lig. En over de namen... Jan Piet Klaas...... Mijn broer heet Jim. Dat vind ik een krachtige korte naam, maar niet nederlands denk ik?
Haha tnx! Ik heb nu: Lot, puck of pip voor n meisje. Tien, teun of Sam voor een jongen. En ik dacht laatst ook een soort veegje te voelen, maarja geen ideeeeee of dat de baby kan zijn haha
Bij mij is het als ik op bed lig en echt focus dan voel ik kleine drukkende bewegingen ter hoogte van baarmoeder. Wij hebben voor een meisje Luna en voor een jongen Vos. Vos zijn we allebei helemaal weg van maar vind het wel lastig of anderen het niet een hele rare naam gaan vinden... Wat vinden jullie?
Ja ik voel de baby ook soms op rustige momenten, heerlijk gevoel. Bij de eerste herkende ik dat gevoel nog niet totdat ik het voelde en de beweging op de echo kon zien. Nu herken ik het gelukkig wel Ik vind Vos een super leuke naam! Wij hebben voor een jongen Lowiek, daar zijn we allebei helemaal blij mee. Voor een meisje vinden we Milou heel leuk maar we hebben al een Milou in de omgeving... lastig lastig....
Vos vind ik een erg leuke naam!! Ik heb trouwens de geslachtsbepalende echo gepland! Aanstaande zaterdag al (ivm werk anders erg moeilijk om het later te plannen). Leuk leuk!!
Ja het is ook aan de vroeg kant (14 weken 6 dagen), maar daarna moet ik weer werken en dan is het vaak moeilijk plannen. Dus hoop dat het zaterdag goed te zien is! En anders is het heerlijk nog een keer mijn kindje kijken
Heey, dat is ook naar ja maar 2 januari heb ik geslachtsbepaling en heb geen nub gedaan, hoe zit dat precies dan? Liefs
Heey ik denk dat ik mijn kleine ook voel, vooral als ik op mijn buik lig maar ik weet het niet zeker, kun je uitleggen wat je precies voelt? Voelt het een beetje als bubbeltjes in je buik? Dat voel ik namelijk af en toe. Xxx
Volgens hem zijn m'n sinussen verstopt door de verkoudheid, waardoor ik die bonkende hoofdpijn heb. Ook hoort hij irritatie op mijn longen, door het vele hoesten. Vandaar de pijn dus ook. Hij heeft lang moeten zoeken, maar gelukkig een neusspray meegekregen die ik wel mag gebruiken tijdens de zwangerschap, YES!!! Thank God, echt waar! Geen adem krijgen 's nachts vond ik gewoon nog het ergste! Ook kreeg ik een siroop op kruidenbasis. Hij zei dat dit misschien niet veel zou helpen tegen de hoest, maar het zou misschien iets verzachten. Ik kreeg ook een voorschrift mee voor antibiotica die ik mag nemen tijdens de zwangerschap. Wanneer het vandaag nog niet beter was, dan mocht ik dit halen naar de apotheek. Die antibiotica heb ik vandaag ook gelijk afgehaald. Het is nog niet verbeterd, integendeel, heb het gevoel dat alles nog meer vast zit en dat ik nog meer hoest. Heb echt pijn. Ik weet dat je beter geen antibiotica neemt tijdens de zwangerschap. Maar ziek rondlopen is ook niet alles. Heb geen zin dat het weken (of maanden) gaat aanslepen en dat ik van het ene in het andere sukkel, of dat het evolueert in iets veel erger. Met de antibiotica hoop ik dat ik er in één keer terug bovenop geraak en dat het dan gedaan is! En daarbij ... moest het kwaad kunnen voor de baby, dan zou hij het toch niet voorschrijven... Hopelijk gaat het vlug beteren dan
Ooooo Pip voor een meisje vind ik super leuk!! Had die al eens gehoord en dacht "jaa die nemen we", maar in combinatie met de achternaam komt die wel wat gek te staan, dus dat kon helemaal niet, haha Fijn. De andere namen vind ik ook heel leuk hoor!! Ik heb net zoals jou het gevoel van: "Zou alles nog in orde zijn?" Zoals je zegt, de buik groeit niet zo hard, je bent minder vermoeid enzo ... je hebt zo geen indicatie of alles nog in orde is... Wel heb ik heel vaak last van steken in mijn lies. Schijnt dat dit bandenpijn is en de baarmoeder groeit. Hoop dat het dat is alvast Ahja, weer een teken dat het beebje goed groeit zeker?
Hihi, heb hier al veel leuke namen zien verschijnen zeg! Mooi mooi!!! Fijn dat er al zoveel dames uit zijn. Ben blij dat wij ook al lang uit de namen zijn, hoeven we ons daar alvast geen zorgen meer over te maken, haha
Twee weken geleden had ik inderdaad bubbeltjes. Beste te beschrijven alsof je een scheet laat in een nat zwempak Nu voelt het meer als mini schopjes. Alsof er een kleine trampoline in zit en kleine daarop springt: maar heel licht en heel ver weg nog. Nu nog maar 2 keer gevoeld. Vanmorgen voelde ik het toen ik op m'n buik lag.
Hallo meiden , helaas niet kunnen reageren de laatste tijd. Ben echt ziek geweest, flinke griep. Voor de eerste keer in mijn leven. Verder druk met werk en familie perikelen. heb alles gelezen en wel fijn om te lezen dat het tot nu toe allemaal goed gaat met iedereen. Nellie, Beterschap weet wat je doormaakt . Ik mocht echt niets van de dokter , behalve paracetamol tegen de koorts ik heb al een echo gehad en wij krijgen een meisje. Mijn man was er heilig van overtuigd dat het een jongen was Hier nog een foto van mij, het is de derde dus het gaat stukken sneller
Wat een leuke namen komen voorbij! Wij hebben wel wat ideeën maar nog niets concreets hihi Hier voel ik nu soms wat meer geborrel en beweging, heel lichtjes. Gisteren controle gehad bij vk. Hartje klopte goed en ze zei idd dat ik de baby al wel gevoeld kan hebben, hoewel het vroeg is Sinds gisteren een angelsound van collega geleend, wat geweldig!!! Dat helpt mij ook wat meer het besef te houden. Hoewel mn buikje best goed groeit, moet ik mezelf soms toch even zeggen dat het echt is, leeft, groeit ed.. haha. Heel herkenbaar dus.. Wij hebben 12 januari geslachtsbepaling! Heel spannend.. Vind het erg leuk te zien en horen wat jullie in dezelfde periode doormaken en voelen! Leuk topic
wat gaaf dat sommige al de kleine gevoeld hebben. Helaas hier volgens mij nog niet. Placenta ligt ook aan de voorzijde. nelllie beterschap hoop echt dat je snel weer beter bent. Wat een leuke namen komen er voorbij. Voor een meisje hebben wij nu Romy en jongen vind ik Riley leuk maar mijn vriend niet. buikje begint hier ook al wat te groeien
Wat een leuke namen komen voorbij! En wat een mooie buikfotos al vriendlief hier is vrij dus niet zoveel op het forum! Zijn samen de babykamer aan het opknappen! Erg mooi nijntje behang uitgezocht met een mooie kleur! Kom gauw weer even beter reageren!
Wat leuk zeg, al met de babykamer bezig! Ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo, 5 februari pas de geslachtsbepaling slaan we toch maar over, geduld is een schone zaak zegt mijn moeder altijd