ok plopjes dus.. naja goed te weten dat dat dan niet mijn darmen zijn maar de kleine die lekker aan het bewegen is. Dan is ie soms wel druk zeg.... MVM heb ik in het begin wel gedaan maar na 2 weken al gestopt. ik werd zo misselijk van die geur uit die dingen waar je je urine in moet doen. Trok dat niet meer helaas.
Mijn meisje is ook zo druk! Soms denk ik moet je niet slapen? Ik dacht altijd dat meisjes rustiger in de buik waren maar volgens mijn moeder was ik 10x zo bewegelijk als mijn broertje. Op de echo's bewoog ze ook elke keer veel, en dat voel ik wel terug in mijn buik .
Haha ik kan het wel even vullen met geklets . Vanmiddag met mijn zusje wezen shoppen. 2 toffe zwangerschapsbroeken gekocht! Nog wat mooie vesten (die passen toch altijd! Heerlijk! Vind dit zo'n fijne fase! Energie is weer beter, buikje zien anderen nu ook en ik kan alles nog. Geen idee hoe jullie dit ervaren, maar ik straal de pan uit! Liefs
Hier ook van de week wat positiekleding gekocht..! Heb nog heel wat van mijn vorige liggen maar wat nieuwe dingen zijn altijd leuk. Vesten zijn idd altijd goed. Ik draag doorgaans een skinnyjeans met basic shirt en vest, daar voel ik me het prettigst in. Ik voel me overdag goed maar ben nog steeds wel moe savonds. Als ik mijn zoontje op bed heb gelegd dan gaat bij mij ook langzaam het licht uit. Aanstaande woensdag avond hebben we de echo, ben zo benieuwd!! Steeds meer zeggen tegen me dat ze denken dat het een meisje is. Zestien
Grappig. Ik ben ook van de skinny, long sleeve en als het koud is (wat ik het onder de 20 graden altijd vind haha) een vest(je). Leuk weer pomm die echo! Ik ben dinsdag weer aan de beurt
Ik heb 1 zwangerschapsbroek maar die zakt nog af . Ben slank van mezelf en me buikje begint nu pas echt een buikje te worden..nog heeel eventjesnkan ik 'm aan. Dan kan ik er ook nog 2 bijkopen
Hee dames, een vraagje, ik heb sinds vanavond eigenlijk heel veel pijn in mijn linker zij, van mn buik naar mn rug tie, hebben jullie dat ook? En wat is dit? Bandenpyn of moet ik me zorgen maken? Liefs
Samsam. Klinkt wel als bandenpijn wat je beschrijft! Vandaag ook last van? Ik heb zelf last van harde buiken sinds 1,5 week. Soms een paar keer per dag. Hebben jullie dat ook?? Daar maak ik me wel een beetje zorgen om. Het lijkt wel alsof mijn buik deze week een groeispurt heeft gemaakt zeg! Soms ook wat groeipijnen gehad dus dat kon ik wel verklaren. Ben echt wel trots op mijn buikje Aanstaande maandagavond geslachtsbepaling!! Doen jullie ook aan een zwangerschapscursus? Of plannen daarvoor? Ik heb een proefles yoga meegedaan en zit te denken aan zw. Zwemmen..
Denk ook bandenpijn Sam San. Heb denk ik ook wel eens last van hardebuiken, maar is volgens mij gewoon ook banden pijn. Maandag bij de fysio geweest voor mijn rug, helpt nog niet echt helaas, Woensdag is ons beebje weer goed gekeurd door de vk! Zo super blij, want had ij de eerste twaalf weken om de week bijna een echo in het ziekenhuis, en moest het nu 4weken zonder iets den. Hier doen ze bij de controle alleen hartje luisteren en bloeddruk meten, Ik heb me opgegeven voor zwangerchapsyoga, zwemmen zou ik ook wel leuk vinden maar heb je hier niet,. Zowiezo moet ik voor elke cursus eerst een had uur met de auto rijden....jammer is dat , maar ja dan had ik niet in een dorp moeten gaan wonen Hier van de week via facebook 2leggings gekocht, precies goede maat en lengte voor 5per stuk! Moet nu alleen nog nieuwe onderbroeken hebben en basis shirts, Dacht dat Hema dat had of c&a, maar beide hadden helemaal geen positiekleding? Jullie of tips?
Ik zou niet weten of ik harde buiken heb, soms is me buikje wel harder dan normaal maar doet geen pijn.. steken etc herken ik wel, maar mijn baarmoeder groeit echt met spurten lijkt het.. soms een hele dag pijn.. dan een week niets. Ik wou zwangerschapszwemmen maar het is te ver voor mij (heb nog net niet me rijbewijs) en om dat nou helemaal te fietsen.. helaas ook geen zwangere om me heen die mee zouden kunnen gaan.
Samsan ik denk inderdaad ook aan bandenpijn. Ik heb eigenlijk nog helemaal geen pijntjes gehad. Mijn buik is sinds vorige week ook aan het groeien. Vandaag naar de prenatal geweest en heb ik 2 positiebroeken gekocht in de sale en een pakje voor de kleine meid ook in de sale. Zag ook nog een onwijs schattig jurkje maar vriendlief heeft me heel verstandig tegen gehouden.
Klinkt als bandenpijn maar als het wat anders zou zijn kan het een blaasontsteking zijn. Je kan voor de zekerheid even je urine laten testen bij je huisarts. Blaasontsteking als je zwanger bent voel je niet goed aan. Het doet bij je blaas geen pijn maar kan naar je rug toe trekken.
Vandaag samen met vriendlief gaan shoppen en een babykamer gekocht. Ben zo blij We mogen hem wel pas in maart afhalen, maar op zich is dat nog meer dan op tijd Ben al benieuwd om het kamertje te zien staan Veel buiken zijn al goed gegroeid lees ik. Hier ook hoor, amai, zo opeens. Ben wel supertrots de meeste mensen beginnen het al goed te zien Ook al wat meer energie en veel minder misselijk, zalige periode Wel ben ik suuuper verstrooid, loop ik overal tegen, ben ik erg onhandig, vergeet ik vanalles ... Ben echt een grote kluns! Hebben jullie dat ook?
Vandaag mijn bebejou badset binnen! Helemaal roze, en ik weer meteen op een roze wolk. En onzekere ik heb een afspraak gemaakt voor nog een x een geslachtsbepaling volgende week. Ben zo onzeker gemaakt door de mensen om me heen ookal voel ik zelf gewoon dat er een kleine dame in me groeit. Toch weer een afspraak gemaakt.. Vriend verklaard me voor gek maar kan er wel om lachen. Word Soms zo moe van mezelf! De babykamer hadden we al, wit
Joanne wat vervelend dat je door andere zo onzeker gemaakt wordt. Toch maar niet wachten tot je 20 weken echo? Ik wert ook 100 procent zeker dat het een meid wordt maar wacht ook nog wel op de 20 weken echo. Wat leuk nelllie wij gaan 1 deze weken ook ons kamertje bestellen. Weten eigenlijk al wel wat we willen.
Wilde ik eerst wel maar duurt voor me gevoel zo lang als je elke keer als je wat koopt denkt aan die twijfels De echo is maar 25 euro, dus niet extreem veel geld voor ons en mss heb ik dan iets meer rust (hoop ik, ben zo een muts met dit soort dingen)
Wij hebben helaas maar 1 slaapkamer en blijven het eerste jaar ook in dit huis. Maar we hebben met wat tetris skills plek gevonden voor het bedje en commode en maken daar wat moois van. We hoefden ook niets te kopen want we krijgen alle grote meubels van vrienden en familie. Mijn buik groeit ook al wacht ik nog steeds een beetje op het echt bolletje. Nu is het meer Savonds rond en wat harder. Idd beetje harde buiken ofzo . Oh iemand anders ook verkouden? Ik al 2 weken en ben het behoorlijk zat. Al heb ik voor de rest weinig te klagen want de misselijkheid is helemaal weg. Zo fijn! Joanna: vervelend idd die onzekerheid, en idd dan is beetje geld neerleggen voor je eigen gemoedsrust wel fijn!
Samsan. Dat klinkt als bandenpijn, ik voelde van de week het zelfde en neem aan dat het daardoor kwam. Hoe gaat het nu? Aimee. Ik heb zwangerschapsknickers van de hema, die had ik nog liggen. Ze zijn echt ideaal! Hier ook regelmatig harde buiken. Bij onverwachte bewegingen en na het vrijen het meest. Na dat laatste voelt het minder prettig. Kan zwangerschapskleding van de H&M en mamalicous aanraden. H&M is heel betaalbaar en broeken zitten mij als gegoten. (20 of 30 euro per skinny en verschillende kleuren). Verder vind ik de shirts en andere tops van mamalicous leuker. Voor mij geen zwangerschapscursus of zwemmen. Heb ik vorige zwangerschap ook niet gedaan. Ben daar ook iets te nuchter voor en geen behoefte aan nieuwe sociale contacten. Kan met moeite mijn sociale leven een beetje op pijl houden. Nellie. Wat leuk het kamertje! Fijn dat je vriend toch niet langer wilde wachten.... Welke is het geworden? Joanne. Ahh.. vervelend dat je zo onzeker bent. Jullie krijgen echt wel een meid hoor, de foto is zo duidelijk! Lovely. Voor welk kamertje gaan jullie? Mariam. Hoe gaat het nu? Merelfox. Niet echt verkouden maar wel vaak een verstopte neus. Erg irritant! Miloena. Jullie kiezen om de 20wk echo niet te doen. Doen jullie wel een andere echo om nog een keer te kijken? Wij moeten nog wachten tot woensdag. Wil het zó graag weten! Bij mijn zoontje had ik de linea nigra al vanaf 12 weken en die is gebleven tot een paar maanden na de geboorte. Nu heb ik hem niet. Jullie?