16 t/m 30 juni 2015!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door koekenpan, 15 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merelfox

merelfox Actief lid

4 dec 2013
    445
    0
    0

Ja ook mijn eerste inderdaad. Ik hou ook 20 weken aan zodat ik me geen "zorgen ga maken" maar heb er wel heel veel zin in dat ik het ga voelen. Ik zie trouwens sinds vanmorgen wel dat mijn linea negra een stuk duidelijker begint te worden! Ook leuk :)

2. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Dankjewelvoor de tips.. Dan was het idd een adertje!
    Is ook mijn eerste& weet niet waarom ik haar zo snel al voel.. Is toch niet gek ? Nou ga ik aan mezelf twijfelen. Ik ben best slank maar ik voel haar als ik op lig al zo duidelijk uitsteken & bewegen.
    Het is zo'n mooi gevoel, maar soms ook een hele dag niets hoor. Dus ook ik hou 20 weken aan ..

3. merelfox

merelfox Actief lid

4 dec 2013
    445
    0
    0
    is zeker niet raar hoor. Als je van jezelf dun bent is de kans denk ik groter dat je nu al wat voelt dat iemand die al een buikje had (zoals ik).

4. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ben ook heel slank, en voel haar inderdaad ook af en toe. Niet de hele tijd, maar wel met enige regelmaat. Maar het echte schoppen enzo is er nog niet.

5. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Dat voelen heeft volgens mij niets te maken met dun of dik. Ik ben stevig en voel hem al best goed. Mijn zoontje pas met 20 weken en toen was ik slanker dan nu. Ik voel hem nog niet aan de buitenkant, af en toe denk ik het maar dat weet ik niet zeker.

Miloena. Oke, dan had ik het verkeerd begrepen idd.

Verder ff geen tijd voor reactie. Vanavond om 20:45uur de echo. Hopelijk werkt de kleine mee! :D

6. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Heee zo grappig, ik vanavond ook om 20u45 voor de echo!!!!:D
    Veel plezier meid, geniet ervan!!:)

7. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    #1167 Nelllie, 14 jan 2015
    Laatst bewerkt: 14 jan 2015
    Ik herken ook het gevoel dat sommige dames hier beschrijven: ik dacht een weekje geleden iets iets te voelen, maar heb nu al enkele dagen dat ik niets meer voel. Ahja, normaal pas rond de 18 à 20 weken zeggen ze inderdaad van een eerste, en ben er donderdag pas 17, dus ga me er ook geen zorgen over maken hoor;)

Gisteren dan gaan kijken voor de kinderwagen en we hebben hem gekocht:) Oke ik weet dat hij aan de dure kant was:) Iemand had een zoekertje geplaatst van dezelfde kinderwagen aan €300. Was inderdaad een mooie aanbieding. Maar ben niet van Nederland, dus is wat moeilijk om die te gaan halen, jammer. En bij de onze zat er ook nog een maxi cosi en de adapters voor erbij enzo. Dus ik vond het zijn prijs wel waard, was ook heel netjes, niets aan.
    Amai heb de kinderwagen eens uitgeprobeerd, ik was direct verkocht!!!:D Zo'n gemakkelijke, en zo eenvoudig in te klappen, neemt weinig plaats in de auto, heel handig!! Ben echt blij met de aankoop:)

Oja, terwijl ik nu toch aan het spammen ben, nog even een buikfotootje :D Ben zo blij dat het al een echte buik begint te worden, hihi :) maar in een week tijd is die echt enórm gegroeid!!:$ Is dat bij jullie ook zo meiden??? Ben ik wel benieuwd naar :) als het zo blijft groeien, amai!!:D

Ben al benieuwd vanavond voor de echo, zal het nog steeds een meid zijn die in m'n buik zit?!:p de gyn zou het nog eens checken, hopelijk ligt ons prutske goed :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15 KB
      Weergaven:
      2
  8. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    O echt fijn dat ze begrip hebben voor je!! Heel leuk:)
    Je bent waarschijnlijk erg opgelucht:)

9. merelfox

merelfox Actief lid

4 dec 2013
    445
    0
    0
    Geniet ervan meiden! we zijn benieuwd naar de verhalen :)

10. merelfox

merelfox Actief lid

4 dec 2013
    445
    0
    0
    @nelllie, zeker opgelucht. En het geeft ook weer wat positieve energie om mijn werk te doen. :)

11. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Veel plezier bij de echo's dames!
    Dit is mijn buikje met 17 weken
    Bekijk bijlage 438631
    Haha Nelllie precies wat jij zegt denk ik de hele dag al. Moet morgen voor nog een pretecho.. Elke keer zeg ik tegen me vriend: hoop dat ze nogsteeds een meisje is want ik heb al zoveel roze :,)
    En hij zegt dan: jij bent gek hoor
    Maarja blijft altijd weer spannend een echo!

12. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    #1172 Lovely29, 14 jan 2015
    Laatst bewerkt: 14 jan 2015
    Wat leuk weer echo's. Ik moet nog 3 weken wachten maar de dagen vliegen echt voorbij. Morgen alweer 17 weken.
    Nelllie mijn buik groeit nu ook als een speer, stond net onder de douche en dacht echt jeetje.

Ik had in eerste instantie ook een kinderwagen met maxi cosi maar koop toch liever een nieuwe maxi cosi.Wanneer de Maxicosi betrokken is geweest bij een ongeluk of een flink val herft gemaskt is deze niet meer volledig veilig.lk heb daar toch zelf een fijn gevoel bij.

Ik heb echt nog bijna niks in roze en verder ook nog geen spulletjes gekocht. Gelukkig wordt ik ook afgeleid met werken :)

13. eems

eems Actief lid

5 aug 2013
    390
    100
    43
    Dames veel plezier bij de echo's!

Ik voel de kleine meid nu ook steeds beter. Eerst soms borreltjes en nu sinds gister meer lichte duwtjes/schopjes:) vl heeft haar nog niet gevoeld maar zal vast niet lang duren!

Hoor veel over kinderwagens, de meesten hebben er al een of niet? Hier vind mn vriend alles al snel wat te vroeg als ik met spulletjes thuiskom omdat we nog een paar maanden hebben. Hoe is dat bij jullie mannen?

Wanneer willen jullie in ieder geval de babykamer klaar hebben?

Hier ook een buikfoto'tje van mij bij 16+1:)

Bijgevoegde bestanden:

14. eems

eems Actief lid

5 aug 2013
    390
    100
    43
    Ondersteboven

15. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ons zoontje krijgt een broertje! 😍

16. merelfox

merelfox Actief lid

4 dec 2013
    445
    0
    0
    @pomm: gefeliciteerd!!!!

17. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Gefeliciteerd meid!!!!!:D

18. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Alles goed bij de gyn gisteren:) onze lieve beeb groeit goed, hartritme oke, was goed aan het bewegen,... alle punten:D
    Normaal ben ik 28 juni uitgerekend, maar opeens stond er 23 juni. Dat wil niet zeggen dat ik vroeger zal bevallen zegt hij, maar het zal waarschijnlijk een kloeke baby zijn, hihi:)

En ... het is bevestigd, het wordt zeker een meisje. Grappig, vorige keer had hij gezegd dat het een meisje zou worden, maar had hij het tekentje van een jongen in ons boekje gezet (hadden we trouwens niet gezien), dus daardoor was hij wel even verward. Maar het wordt dus zeker een meisje zegt hij;)

Onze meid lag in stuit, maar dat is niet erg zei de gyn, ze zal waarschijnlijk wel nog draaien.

19. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Nellliie wat goed, gefeliciteerd met jullie gezonde beeb!
    En de rust die jij nu heb hoop ik vanmiddag te krijgen.. Een 2de keer kijken of alles goed met haar is en of ze nogsteeds een dame is ( ben zo nerveus word moe van mezelf)
    Half 1 mag ik.. Kan ik daarna relaxed wachten op de 20wkn

20. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoe zien jullie of een baby veel beweegt? Bij ligt ze met haar hoofdje naar beneden en ik zie haar armen en beentjes wel bewegen maar ze maakt geen hele salto's ofzo haha.
    Ben daar wel even benieuwd naar.

Deel Deze Pagina