Welkom! 11 november al een echo? Das best vroeg toch? Hoeveel weken ben je dan of mag je eerder echo door medische redenen?
Jeej, mag ik ook met jullie mee kletsen? Ik ben 29 en uitgerekend o p mijn verjaardag nl 29 juni. Best bijzonder! Ik heb 30okt eerste echo , omdat de vorige vrij snel mis ging en ik onder behandeling sta van de gyn. Durf verloskundige en mvm nog net te bellen doe ik na de echo
Nee geen medische indicatie. De verloskundige belde voor de afspraken. Ik had me aangemeld via de site en ze gaf me deze afspraken. Ben zelf wel blij ermee. Maar goed we zien wel wat ze met dat termijn kunnen zien.
Ik meld me ook voorzichtig aan 21 juni uitgerekend 3e kindje erg spannend. Geniet zal ik pas na de 12 weken. 3 November eerste echo.
Hey meiden! Mag ik ook op deze lijst? Jeeej!!! 29 juni zal ongeveer mijn uitgerekende datum zijn. Heb 11 november mijn eerste echo in het ziekenhuis omdat ik daar ook geholpen ben zwanger te worden (KID). Dus ben heel benieuwd! Gefeliciteerd allemaal trouwens!!
Uitgerekende datum 16. 17. 18. 19. 20. Kameleon90, 24 jaar, 1e kindje 21. Koekenpan, 28 jaar, 1e kindje Nala010, 26 jaar, 2e kindje Justme32, 33 jaar, 1e kindje Chantal16, 33 jaar, 3e kindje 22. Lieve Sophie, 31 jaar, 3e kindje 23. Cammy, 32 jaar, 2e kindje Denanja, 27 jaar, 1e kindje 24. 25. Merelfox, 30 jaar, 1e kindje 26. Femke1992, 1e kindje Vlinderbaby, 27 jaar, 1e kindje 27. Nelllie, 27 jaar, 1e kindje In AFwachting, 31 jaar, 2e kindje 28. Mosine, 30 jaar, 1e kindje Joho31, 32 jaar, 2e kindje Mariam, 29. Aimee85, 29 jaar, Emmy30, 30. 1e echo Justme32, 30 Oktober Aimee85, 30 Oktober Chantal16, 3 November Joho31, 11 November Emmy30, 11 November Cammy, 14 November Lieve sophie, 24 November Koekenpan, 24 November Merelfox, 24 November
Uitgerekende datum 16. 17. 18. 19. 20. Kameleon90, 24 jaar, 1e kindje 21. Koekenpan, 28 jaar, 1e kindje Nala010, 26 jaar, 2e kindje Justme32, 33 jaar, 1e kindje Chantal16, 33 jaar, 3e kindje 22. Lieve Sophie, 31 jaar, 3e kindje 23. Cammy, 32 jaar, 2e kindje Denanja, 27 jaar, 1e kindje 24. 25. Merelfox, 30 jaar, 1e kindje 26. Femke1992, 1e kindje Vlinderbaby, 27 jaar, 1e kindje 27. Nelllie, 27 jaar, 1e kindje In AFwachting, 31 jaar, 2e kindje 28. Mosine, 30 jaar, 1e kindje Joho31, 32 jaar, 2e kindje Mariam, 29. Aimee85, 29 jaar, Emmy30, 30 jaar, 1e kindje 30. 1e echo Justme32, 30 Oktober Aimee85, 30 Oktober Chantal16, 3 November Joho31, 11 November Emmy30, 11 November Cammy, 14 November Lieve sophie, 24 November Koekenpan, 24 November Merelfox, 24 November
Gezellig meiden welkom allemaal! Spannende tijden hè deze weken. Ik kan niet wachten tot het november is. De vk heeft mijn nummer aan mvm gegeven, ze zullen dus binnenkort wel bellen. Ik ga pas beginnen als iedereen het weet anders zien ze het al aan de potten voor de deur hihi. Vorige twee keer ook meegedaan maar zie wel een beetje op tegen de lucht van die potten
Vind het ook erg spannend! Zo bizar wat er nu allemaal in onze buiken gebeurt. Voel de hele tijd mijn baarmoeder druk bezig zijn, zo'n fijn gevoel. Hebben jullie veel dingen waaraan je het merkt?
Ik merk het vooral aan moeheid en gevoelige borsten. En veel gerommel in mijn buik hihi. Er zijn momenten dan merk ik helemaal niks en dan ineens denk ik weer Oja en zit ik gelijk met een big smile op mijn gezicht.
In afwachting wat gek dat je niet mee mag doen met mvm door die bloedtransfusie. Hebben ze ook uitgelegd waarom dag is.
Lieve Sophie, ik las het op de website van MvM. https://www.moedersvoormoeders.nl/over-ons/belangrijk-om-te-weten/550/vragenlijst.html Ik heb ook een mail gestuurd en inmiddels een reactie gehad. Na de bevalling van mijn dochter heb ik ruim 4 ltr. bloed verloren en daarom een bloedtransfusie nodig gehad. Volgens de richtlijnen van de gezondheidsautoriteiten mag je dan niet meer meedoen. Maar echt een heel duidelijk antwoord heb ik niet gehad. Vind het heel jammer.
Hallo allemaal, bedankt nog voor de leuke reacties n.a.v. mijn introductieberichtje. Ik ben nog steeds in shock, kan het amper geloven. Vandaag kreeg ik post van het ziekenhuis met allerlei informatie over zwanger worden. Ik vind het nog moeilijk om dit na al die jaren met mezelf te associeren. Ik heb 28 oktober, volgende week dus mijn eerste afspraak bij de verloskundige in het ziekenhuis. Ik wacht die afspraak even af en als het een beetje positief lijkt, kom ik hier actief meeschrijven en neem ik een banner. Ik durf dat nu nog niet aan.
Hoi meiden, Mag ik me ook aanmelden hier? Ben nog erg voorzichtig. .. (ivm ma vorig jaar) Mama van 30 jaar, dit wordt ons 4e kindje. Onze jongste is 10 maanden en ik ben nu aan het afbouwen met borstvoeding. Vanmorgen tweede test gedaan, nog geen knaller maar wel duidelijk zwanger, zo voelt mijn buik ook
Welkom mamavanmenm, gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb wel eens een topic van jou gelezen. Wat ontzettend heftig om je mooie meisje te moeten verliezen. Hersenvliesontsteking is ze aan overleden toch?
Ik lees over dat t spannend is om een banner te nemen etc, dat heb ik ook! Heb zoveel mogelijk toch gedaan, vrijdag komt mvm, echo staat 17 november gepland, en ben positief omdat ik er echt van wil genieten. Maar het blijft spannend, zeker tot de eerste echo! Schrijf ook nog niet in mijn boekje, maar noteer alle antwoorden vast en morgen vast een foto van m'n buik van nu maken
Heb je dat ook vaak dat gevoel?!? Bij mij is het niet constant, het is zo meer in vlagen, het komt en het gaat. Langs de ene kant weet ik dat het normaal is, maar langs de andere kant maakt het me ook weer een beetje bang. Verder doen mijn borsten wel erg veel pijn. Maar ben dan ook weer blij dat ik iets voel, anders was ik waarschijnlijk ook al weer ongerust. Ben erg moe en heb extreem veel honger. Moet me erg inhouden om niet voortdurend te eten. Anders kunnen ze me in juni naar de bevallingstafel rollen, haha!!!! Ben al erg blij dat ik niet misselijk ben! Jij verder nog kwaaltjes Emmy?