16 t/m 30 juni 2015!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door koekenpan, 15 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ga het eerste jaar 3 dagen werken en daarna weer 4. Ik ben alleenstaand dus moet ergens het geld vandaan halen haha. Maar het eerste jaar heb ik een dag ouderschapsverlof :)

2. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Weet niet meer wie het vroeg, maar ja mijn vriend heeft wel al een vast contract, alleen zit nu in z'n examens.. Vanaf april gaat hij meteen fulltime aan het werk waar hij nu al bijverdiend zeg maar.
    2 maandjes is niet veel.. Maar we worden ook niet bij pa & ma er uit geschopt dus is geen probleem.. We gaan zoiezo een koophuis kopen en dat scheelt vaak opknappen etc
    Het was zeker gepland ja, alleen ik ben een doomdenker dus dacht (ook na veel verhalen op dit forum) dat het heel lang kon duren. Ik was uiteindelijk (gelukkig) binnen 2 maanden zwanger!
    Mijn kamertje is helemaal wit, leuk aan te kleden met roze.
    Ik ga flesvoeding geven.. Heb gewoon helemaal niks met borstvoeding. Wist ook meteen mijn keuze vanaf de eerste weken :)

3. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo wil vanaf zondag al wat typen, maar elke x komt er weer wat tussen schiet niet echt op zo zeg!

Hier heel af en toe beweging te voelen, alleen van binnen uit. Maak me dan soms wel zorgen, heb natuurlijk de laatste echo met 11wk gehad en op 7jan. Voor het laatst hartje gehoord. Maar zal vast wel goed zijn!
    Hier ook veel moe, slaap echt behoorlijk slecht en sinds gisteren ook verkouden wat miet helpt. Doordat ik Nog deels in de ziekte wet zit, werk ik alleen s middags, Dus lig meestal tot 10uur in bed (lekkere verschuiving van dag/nachtritme. Morgen ook contact met de bedrijfsarts over mijn uren, hoor 36 te werken en werk Er nu 12.

Verder hier ook opzoek naar een draagdoek, ik wil een echte doek en vl een zak die achterop zijn rug kan. Dus het wordt lekker dubbel op.

Po mm! Ik heb gister ook dat setje van dehema met de sterretjes gekocht! Vl vond het wel meisjes achtig (hing bij de jongens) en heb ook en turkoise broekje erbij. Verder vandaag flink wezen vers jouwen hier. De babykamer was kledingkamer, dus een grote kast moest eruit naar de slaapkamer. Maar daardoor moest het bed ook weer anders ... pff vermoeiend! Nu nog een commode en hangkast en dan heb ik alle meubeltjes!

Mooie buikfotos komen er ook voorbij! Ik vergeet steeds er een te maken, maar heb een 9maanden dagboek en daarbij moet het om de zoveel weken, dus zal deze week er eentje maken en kijken of ik hem hier kan plaatsen!

O ja, de verloskundige en het ziekenhuis zijn vergeten dat ik bij 12wk een bloedonderzoek had gemoeten, lekker handig en wist ik veel? Dus dat ook nog morgen!

O ja Troetje! Welkom!! We zijn al en tijdje aan de klets met de meeste meiden, maar meng je er gewoon tusse n hoor.

Zo...beejte ego berichtje en lekker lang :)

4. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Wat het voelen betreft.. Ik voel mijn meisje al zoveel. vriendlief ook sinds een week.. Hij helemaal glunderen, echt heel leuk!
    Gister was ze erg druk en ik lag op mijn rug op bed, ik mijn zaklamp van mijn telefoon aangezet en als ze schopte zag je me buik een heel klein tikje bewegen , zo bijzonder!'
    Ik ben bepaalde dagen alleen moe, soms juist het idee dat ik echt naar biiten moet en frisse lucht nodig heb, raar dat ik nu echt geniet van de lucht van buiten anders dan voorheen!

5. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Waauw leuk dag je je buik al zag bewegen :) inderdaad heel speciaal!!!

6. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Ja hoor, nog wat gescoord gisteren, heb superveel gevonden :)

Maar ben nu weer aan het twijfelen over een broek die ik kocht :( is dat typisch zwangerschap ofzo?!?!?! ;)

Nee heb een heel mooie broek mee. Maar in de winkel vond ik dat die aan m'n billen net iéts te juist zat. Maar de mevrouw wou geen grotere geven omdat jeans nog moet rekken en ze zei dat de broek zo mooi aansloot. Ik me laten overhalen om die maat aan te houden.

Kom ik thuis, de twijfel sloeg meteen toe natuurlijk. Nu past die perfect, maar vanaf ik nog maar iets bijkom aan m'n billen zal ik die niet meer aankunnen... :/ waarom heb ik me ni weer laten overhalen?! Potverdorie, ben boos op mezelf!! En het is zo'n mooie broek, wil hem toch langer dan een maand aan hoor!! En hij heeft uiteindelijk toch €80 gekost...

Denk dat ik vandaag voor m'n werk vlug maar eens terug ga om te vragen of ok de maat groter toch nog mag passen. Hopelijk heeft ze hem nog in maatje groter :/

Of denken jullie dat je niet zoveel aankomt aan je billen tijdens de zwangerschap?
    Pfffft, al dat getwijfel, ik word er gek van!!! :)

7. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Onderweg naar de verloskundige :). Controle en even weer naar het hartje luisteren.

8. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Veel plezier en heel veel succes!! Geniet ervan :)

9. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Wat weer lekker veel gekletst!

Peter en Meter, leuk zon traditie, jammer dat ze dat hier niet doen!

Nellie; ook een mooi kamertje! Wat betreft die broek ik zou hem sws terug brengen, als je nu al zoiets hebt dat het iets is dan is het miss over 4 weken te en moet je hem weer weg doen. Was het een broek van 30 euro oke, maar 80 zou ik hem zeker voor terugbrengen!
    Kwa je onzekerheid met je buik en gekke dromen herken ik! Vorige week een verjaardag en ik heb zoveel kleren aangehad maar ik voelde me nergens goed in (ik ben best shop a holic, heb nu ook al 4 zw broeken en allemaal truien en shirts) dus heb genoeg kleren. Gewoon zon vetzak gevoel, terwijl ik de dag daar na mn buik weer prachtig vind uitkomen die stomme hormonen!!!

@In afwachting; Veel plezier

@Aimee; zoiets heb ik ook wat betreft met controle, heb hier nu ook al 2dagen niks gevoeld van binnenuit, voel normaal elke dag wel een paar stompjes van binnenuit.

@Emmy; Dat lijkt me erg zwaar! Toen je zwanger werd was je toen nog wel samen? Heb je ook meerdere kindjes?

10. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Zal vanavond de laptop eens aan doen en reageren op iedereen.

hier sinds maandag ziek heel vervelend voor de gastkindjes. Vandaag zou ik vier kindjes hebben gshad morge komt er een extra heb tege die ouders gezecht dat ik morgen weer wil proberen moet ook naar de gyn.vandaag nog een dagje goed uitzieke en dan hoop ik zover opgeknapt te zijn dat we zaterdag met de babykamer bezig kunnen.

hier de placenta voor dus voel jammer genoeg nog niet veel wel al meer als met mijn zoontje in deze periode.

zo lekker ego berichtje sorry

11. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik was al alleen toen ik zwanger raakte. Ik ben zwanger geraakt met behulp van een donor. Relaties gaan tot nu toe bij mij niet zoals ik had gehoopt en mijn kinderwens is enorm!
    Ik ben zo dankbaar dat dit bestaat en zo gelukkig.
    Mijn man komt later wel.

En dat het zwaar zal zijn ben ik me van bewust, maar ik heb gelukkig de liefste familie en vrienden die me enorm steunen. Ik heb er alle vertrouwen in! :)

@de broek, ik zou doen wat goed voelt haha maar daar zit nu geloof ik juist het probleem hè... al mijn zwangerschapsbroeken sluiten nauw aan (vind ik het mooist) en ik draag nog gewoon mijn basis longsleeves. Voel me er heerlijk in en vooral erg trots haha

12. merelfox

merelfox Actief lid

4 dec 2013
    445
    0
    0
    @Joanne92 ik heb dat ook hoor met die frisse lucht. elk moment buiten geniet ik er echt van. En nu het ook koud en droog is inhaleer ik even 2 keer zo hard, heerlijk die frisheid buiten :)

@voelen: Als ik op mijn buik lig in bed voel ik mijn kleine een beetje. af en toe een schopje ofzo. Over paar weekjes hopenlijk meer

@zelf:

Morgen verloskundige. Ik luister 1x per week met de angelsound dus ben wel redelijk gerust gesteld altijd dat het goed gaat.

@werk:

Ik wil 3 dagen per week gaan werken. Maar het ligt eraan of VL werk heeft tegen die tijd. Maar daar gaan we wel vanuit :)

Ergens ben ik bang dat hij niet genoeg werk heeft en ik fulltime moet blijven werken, denk dat ik dan echt depri ga worden :(

13. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Wat leuk weer echo's/controle ik moet nog 2 weken wachten pfffff duurt veel te lang :( hoe was de echo?

@Merelfox ik wil het liefste ook drie dagen werken maar we willen ook graag extra geld sparen om over 2.5 a 3 jaar toch echt te verhuizen. Gaan van de week wel een berekening maken van wat we overhouden met kinderdagverblijf.

@emmy knap hoor met zo'n grote kinderwens het gaat vast allemaal goed komen en zeker met steun van je familie!

14. merelfox

merelfox Actief lid

4 dec 2013
    445
    0
    0
    @lovely29: als het goed is hebben wij geen kinderopvang nodig, of maximaal 1 dag. Als ik de verhalen moet geloven is het allemaal niet te betalen tegenwoordig en kan je beter voor een gastouder gaan

15. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    @merelfox gelukkig krijg je ook een teruggave van de belastingdienst. Gastouder ga ik mezelf ook maar eens in verdiepen maar daar zitten ook weer nadelen aan en denk dat ik het fijner vind als mijn kindje bij een kinderopvang is.
    Even alles langs elkaar neer leggen.

16. merelfox

merelfox Actief lid

4 dec 2013
    445
    0
    0
    Net weer bij VK geweest. Alles helemaal goed!

Ik heb nog steeds een lage bloeddruk. Maar dat is beter dan te hoog :)

Baarmoeder ligt al hoog! Start boven mijn navel en loopt tot boven schaamstreek. Hij is zeg maar mijn bekken al uit gepopt. Vk vond het goed groeien, boven gemiddeld.

Ze vroeg of ik kleine al gevoeld had. Ik zei waar ik wat voelde en dat ik niet wist of het darmen zijn. Ze zei "haha, daar zitten je darmen allang niet meer hoor. Dat is je kleintje" zo leuk!

17. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Ik was gisteren ook bij de verloskundige geweest. Helemaal vergeten om te vertellen hoe het is gegaan :). Bloeddruk was keurig in orde. Mijn baarmoeder komt tot ongeveer 1 vinger onder m'n navel. Tijdens hartje luisteren hoorden we de kleine flink tekeer bewegen. Grote zus was helemaal trots want ze mocht de verloskundige helpen met hartje luisteren. Ze heeft het er nu nog over, zo schattig.

18. Juli2015

Juli2015 Actief lid

30 nov 2014
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Na een poosje meelezen kom ik mezelf toch ook melden hier.
    Mijn naam is Marleen, 27 jaar en op 30 juni verwachten wij ons eerste kindje. Ik pas dus nog precies in dit forum!
    Dan weten jullie ook wie er mee leest =).
    Groetjes, Marleen

19. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gezellig marleen en gefeliciteerd!

20. Muffeltje

Muffeltje Lid

14 dec 2014
    67
    0
    0
    Welkom Marleen!

Ik heb ook alweer even niks geschreven. Leuk om te zien dat iedereen druk is met de kamertjes en kleren :) wij gebruiken dezelfde babykamer nog een keer alleen hebben wij hem uitgebreid met een stapelledikantje aangezien we maar 1 extra slaapkamer hebben zullen de kinderen deze moeten delen.

Morgen weer voor controle naar de vk, ik ben benieuwd! De buik groeit goed iig ;)

Deel Deze Pagina