Wat lief Miloena, het is ook allemaal erg spannend, maar vooral heel erg geweldig! Mijn wens is al jaren zo groot en helaas is de juiste man nog niet langs gekomen. En mijn juiste man zal ook voor mij gaan als ik al een kindje heb. Hier ook nog even geduld tot de 20 weken echo (10 februari), ben wel heel benieuwd. De gynaecoloog zei tijdens mijn echo bij 16,5 week dat er niets geks uit de 20 weken echo zal komen, wat ik een bijzonder uitspraak vind, maar het geeft me wel rust. Hij zal wel al goed gekeken hebben ofzo. Maar toch zou het heel fijn zijn als de echo geweest is en er verteld is dat alles goed is.
Is er behoefte aan een fb groep? Wil Ik wel opzetten hoor als er animo is. Maar dan wel alle actieve leden van hier mee of niet toch? Wel zo leuk om "bij elkaar" te blijven
Ik vind dat wel handig, facebook is voor mij toch iets makkelijker in gebruik maar dan inderdaad wel met iedereen anders blijven we gewoon hier hoor!
Als het gewoon een besloten groep is en iedereen mee doet wil ik ook best meedoen hoor Mijn buikje groeit goed, en ze is lekker druk. Als ik op bed op mijn rug lig kan ik haar soms voelen waar ze ligt.. Zover naar voren en laag ligt ze dus. Vraag me af of ze nog omhoog gaat.
Oooh voor mij is de facebook groep ook helemaal prima hoor Maar inderdaad zoals gezegd, als het een besloten groep is....
Snel een berichtje zo weer naar mijn werk. Ik heb liever geen fb groep aangezien ik weinig met fb doe en ik het ook bij een andere groep had en merkte dat ik daardoor niet meer mee schreef. Maar als iedereen voor is ga ik gewoon mee! Vandaag nog precies een weekje en dan heb ik mijn 20 weken echo kan echt niet wachten. Had gisteren wel het idee dat ik de kleine meid een beetje voelde. Ik probeer van het weekend weer uitgebreid te reageren dames!
Nee dan doen we het niet toch? Wel een plan om het na juni te doen voor als we in contact willen blijven maar wil niet dag iemand benadeeld word. Er zijn idd nog mensen die weinig met Facebook doen vind ik knap, ik ben redelijk verslaafd volgens mij
Ik ben ook voor een facebook groep, dat heb ik nu ook met de februari 2012 mama's en ben daar toch een stuk actiever. Misschien ook omdat ik ze beter ken maar ook omdat de informatie die wordt gegeven prive blijft. Net zoals het posten van foto's en zo, dat zal ik hier nooit doen. Wie weet met de tijd als iedereen er achter staat...
Ik vind een facebookgroep ook wel leuk maar inderdaad, alleen als iedereen mee gaat. Vraag me alleen nog af hoe dat dan gaat met de privacy. Kunnen de leden van zo'n groep dan mijn persoonlijke pagina ook bekijken of zien jullie dan alleen wat ik schrijf in de groep?
Ik heb ook met de januari 2012 mamas een facebook groepje en daar kletsen we echt meer als zo hier. Ik ben zeker voor. Volgende week vrijdag mogen wij naar zwolle voor de 20 weken echo lekker vroeg om half negen al. Eerst ons zoontje naar mijn tante brengen en heeel misschien kunnen we bij haar slapen. Het is toch een uur rijden voor ons. Vannacht echt heerlijk geslapen lag er om half tien in en ben om kwart voor tien gaan slapen om vier uur moest ik even plassen en toen ik weer in bed lag even mogen genieten van een paar trapjes.om zeven uur vroeg mijn vriend of ik wakker was want de wekker was gegaan. Als ik zo elke nacht kan slapen teken ik er voor haha
Als we samen in een besloten groep zitten dan zie ik wel wat je in de groep post maar niet wat je op je eigen pagina zet (mits je daar wel Goede privacy instellingen hebt dan)
Wij hebben de hele groep gewoon in onze vriendenlijst, dit is ook omdat we al een hele tijd met elkaar schreven voordat er een het initiatief nam om een groep aan te maken. Ik kan dus de inhoud van ons clubje zien. Je kan er voor kiezen om in te stellen dat je profiel en alles wat je deelt niet zichtbaar is voor ''ons'', maar dat moet je dan wel per persoon doen. Je echte naam, profielfoto en omslagfoto is sowieso zichtbaar.
Wanneer iedereen voor de fb groep is ga ik wel mee hoor. Ik heb vanavond mijn meisje ook weer gevoeld. Het waren 2 trapjes maar super blij mee, eindelijk. Hopelijk gaat ml de kleine ook snel voelen. @Eems spannens hoor ben echt aan het aftellen. Wij hebben daarna ook gelijk onze afspraak bij de vk Mijn buik begint echt.te groeien sta er versteld van. Hoe gaat het met jullie buikjes?
Persoonlijk vind ik een facebook groep niet perse nodig. Maar als anderen allemaal voor zijn kan ik er nog eens over nadenken. Het anonieme hier vind ik heerlijk en dat is dan weg. Niet dat dat veel uitmaakt, maar toch. Hier de kleine ook lekker druk vanavond. Kan daar zo van genieten!!
Ik lees nog wel mee hoor meiden! Fijn van de goede echos! Mooie buikies (vergeet het steeds bij mezelf) Faceboek groep We kunnen ook hier op zp een besloten groep maken? Kan je ook foto plaatsen etc. Heb ik met Een ander klubje ook. Achternaam Van vl, moet nog gemeente bellen maar dacht dat dit pas mag met 20wk? Werken Hoop dat ik na mijn Verlof, Wat gister is goedgekeurd! Van 36uur naar 30uur kan waarvan 24op kantoor en 6uur thuiswerken flexibel. Moet dat nog wel bespreken. Ik wil dan ma/di werken en do of ver (ligt aan de vergadering van het team) ma en di is papa dag die is of vrij of doet zijn administratie van de winkel en de andere dag passen mijn schoonouders op. Geen dure opvang hier! Verder hier wel oké, voel soms kleine plopjes maar meer ook niet. Maak me soms wel zorgen, volgende week weer controle 10feb 20wk echo! Kan niet wachten! Verder nu toch weer afgevallen. Na de name voor uitdroging wel weer 2kilo Aangekomen, maar dat is de laatste 2weken Er toch weer afgegaan weet niet of dat oké is. Heb behoorlijk wat spekkies hoor met mij huidige 81,5kilo en 1,67meter maar toch!!