16 t/m 30 juni 2015!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door koekenpan, 15 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Denk dat het afvallen niet erg is aimee. Maar dat is mijn gevoel. Ik woog voor mn zwangerschap 54 kg en ben al echt wel aangekomen. Maar jouw gewicht was hoger dus wellicht dat je kindje eerst je eigen 'reserves' gebruikt. (Bedoel het helemaal niet flauw ofzo hè, maar geschreven tekst is altijd wel moeilijker te lezen).

2. Haazz

Haazz Actief lid

26 mrt 2013
    184
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik lees zo nu en dan stiekem met jullie mee. Ik wordt eind juni mama van mijn tweede kindje. Ondanks dat het allemaal wel bekend is, is het wel leuk om mee te lezen.
    Hier nog niet bekend of onze dochter een broer of zus krijgt, maar het is in ieder geval een druktemaker.
    Ik blijf graag meelezen en zo nu en dan reageren, als jullie dat goed vinden.

Groetjes!

3. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Emmy, begrijp war je bedoelt, maar is meer de angst denk ik dat ik te weinig voedingsstoffen binnen krijg dasrom werd ik begin dec. Toen ook opgenomen, zou het nl echt niet erg vinden la de baby mij op eet en ik na de bevalling opeens 70kilo weg :)
    Maar omdat de meesten zijn aangekomen maak ik me soms wel zorgen.

Welkom haazz!

4. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Aimee, ik kan me in jou geval begrijpen dat je je zorgen maakt, maar denk niet dat het nodig is. Je baby pakt wat ze nodig heeft!

Haaz. Welkom! :)

Hier morgen weer naar de huisarts. Urine is nog steeds niet schoon na 2 a.b. kuren. Eiwitten waren zelfs toegenomen. :(

5. eems

eems Actief lid

5 aug 2013
    390
    100
    43

Misschien heb ik het gemist maar hoe gaat het eten en drinken nu? En als het je gerust stelt kun je misschien ook voedingssupplementen gebruiken oid? Voor mijn zwangerschap woog ik ongeveer 53 kilo maar ben ook alleen nog maar afgevallen, weeg nu nog maar net 50 kg. Denk dat het wel nog gaat bijtrekken hoor! Rustig aan!

6. eems

eems Actief lid

5 aug 2013
    390
    100
    43
    Oja moet nog even wat kwijt, vanmorgen kwam door een schopje mijn buik een stukje omhoog..!:$:D geweldig!

7. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Zo mooi om te zien!! Lekker van genieten!

8. merelfox

merelfox Actief lid

4 dec 2013
    445
    0
    0
    @eems: wat gaaaaaaf!!!

Zijn er ook dames die ook nog weinig voelen? Is niet raar toch? (Placenta ligt wel achter). Begin me een beetje zorgen te maken (lekker hormonaal)

9. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nee is niet raar. Tussen 20 en 24 wegen behoor je echt beweging te voelen ervoor is en cadeautje!

10. Juli2015

Juli2015 Actief lid

30 nov 2014
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat voelen jullie precies als jullie de baby voelen?

@Merelfox ik weet ook niet of ik de baby voel. 10 februari (mijn verjaardag) de 20 weken echo. Ik hoop vanaf dan echt wat te voelen.

Mijn buikje groeit nu wel iets! Zijn jullie al wat aangekomen in gewicht?

Welkom, Haazz

11. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Hier voel ik de baby sinds 2 dagen. Voel plopjes tegen mijn buik aan. Ook niet zovaak gisteren 2x en vandaag ook zoiets.
    nog even geduld hebben.

Ik ben nu ongeveer 2 kg aangekomen maar eet ook echt wel meer dan voorheen. Zal straks wel weer wennen zijn.

Haazz welkom!

12. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha ik ben al 5 kg aangekomen! Crisis.... Ik ga er voor mijn gemoedsrust maar vanuit dat dat er allemaal weer af gaat :)

13. merelfox

merelfox Actief lid

4 dec 2013
    445
    0
    0
    Ik ben 3 kilo aangekomen en als ik zie wat ik eet valt me dat nog mee ;)

14. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Die kleine van jou gaat zeker al lekker te keer :D
    Gaaf hoor!

15. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Dat heb ik ook al 2x gehad komt best onverwachts haha dan schrik je effe van wow die was hard 😂

16. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Bedstee Saar

Leuk dat we de kleine wat beter beginnen te voelen. Bij m'n eerste zwangerschap, placenta voor, voelde ik rond de 22e week voor het eerst echt iets.

Drukke dag achter de rug. Zijn aan het shoppen geweest voor onze dochter. Ze krijgt een nieuwe kamer. Hebben het bed uit het linkje gekocht, ben er zo blij mee. Bij Leenbakker hadden ze nog veel meer spulletjes van Lief. Ze krijgt dus een Lief kamertje :D.

Morgen heb ik een babyshower van een vriendinnetje. Ook veel zin in.
    Hebben jullie nog leuke plannen voor de zondag??

17. merelfox

merelfox Actief lid

4 dec 2013
    445
    0
    0
    Gaaf bedje!!

Hier eindelijk een dag helemaal niets morgen! Bank hangen en serie kijken :)

18. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Wat een leuk bed voor jullie dochter in afwachting!
    Heel veel plezier morgen met de babyshower.

Wij zijn vandaag ook lekker in huis bezig geweest. Hebben planken opgehangen zodat we weer wat spullen kunnen opruimen :). Ziet er beter uit zo.

Morgen ga ik helemaal niks doen ben echt hartstikke verkouden hoop ook dat het morgen minder. Dadelijk lekker mijn bedje in.

Fijne zondag allemaal!

19. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Hier al vroeg wakker door gejank van de hond, had ze haar hele benz er onder gepoept.. waaaaah dat om 6 uur sochtends verschonen en de hond douchen. Fijn wakker worden.

Aangekomen; Niet echt, rond de 600gram, valt mee te leven

FB: Hoeft aan mij niet echt, word het veel te druk denk ik.

@Inafwachting wat een super mooi bed!!

@Haazz welkom

20. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Miloena; Dat zijn de mindere klusjes, zeker zo vroeg op de ochtend :(.

Ik ben net wakker, dochter slaapt zelfs nog!! Gelukkig lijkt ze wel een beetje op haar vader, mogen allebei graag uitslapen. Ik duik zo de keuken in, moesten allemaal iets lekkers meenemen voor de high tea van de babyshower.

Deel Deze Pagina