Prima toch, ik dacht als je die wel hebt dan is het handig om die dichtbij de commode te hebben. De opstelling ziet er prima uit zo!
Wat leuk lovely! Ik vond de kleur wat te heftig als er niets tegenaan stond haha, ben altijd witte en creme gewend. Maar ben er nu heel erg blij mee.
Leuke kamer! Morgen komen mijn meubels eindelijk binnen. De linnenkast blijft ingepakt staan, aangezien ik nu nog bij pa&ma zit, en vlak voor of na de bevalling wij een huisje hebben zet ik 'm dan pas neer. Zal een fototje sturen heb al een indeling gemaakt en word alsnog super leuk! Lekker als inrichten en inruimen de aankomende dagen. Ik denk dan dat het idd komt omdat mijn blaas dan erg vol is en ik af en toe denk dat ik nog even veel aankan als voor ik zwanger was. word maar wat rustiger doen dan
@overgewicht. Ik was nog vergeten te reageren. Iemand had het over extra echo's bij bmi boven 30. Ik zat er net onder en dus hoefde het niet maar ze benoemde het wel. Maar zit nu echt wel over de grens dus ga het volgende keer bij vk wel even vragen! Ik ben al 5,4 kilo aangekomen... Jullie?
Emmy; Wat een mooi kamertje, ik zou ook voor foto 2 links gaan. Bied je de meeste wandelruimte en staat netjes. Maar zoals je het nu hebt is ook leuk! Hier ook geen linnenkast hoor, echt geen ruimte voor hah @Merelfox; gewicht; Hier donderdag weer controle gehad, ik ben 2,5 kilo aangekomen, ik schrok jier echt wel van, dit is dan wel met schoenen en kleren en alles aan maar toch Aimee; Jaaaa spannende week, we duimen op een goede echo
Goedemorgen meiden, Ik heb net even op de weegschaal gestaan en ben 6 kilo aangekomen tot nu toe... Van 54 naar 60... Zooooo lang geleden dat ik 60 in mijn gewicht had zitten hahaha. Maar goed, het is voor een heel goed doel. Haha dus die 2,5 kilo Miloena is echt heel netjes! @ echo's; succes deze week met de echo's meiden, spannend maar ook leuk. Ik heb mijne morgen.
Succes allemaal met de echo's dames. Ik heb mijn 3d echo gepland op 20 maart niet lang daarna moet ik afrijden, hopelijk geeft mijn meisje me een boost! Maar dat kan niet anders, lijkt me zo mooi!! Ben dan alweer 27 weken tijd gaat zo snel!!
Vorige week had ik last van mijn schaambot en niet vooruit te branden was echt bang dit is het nu kan ik alleen nog maar rustig aan doen. Sinds vrijdag na de 20wekenecho voel ik me echt weer super! Energie voor tien. Wij gaan het kamertje zo doen twee muren en twee muren gebroken wit. Alles zit al aan de muur nu nog leuk inrichten. Wel lastig hoe wil je de bedjes aangezien we er twee moeten haha. Gaan er van jullie nog iemand naar de negenmaandenbeurs?
babykamer: leuk om de indeling te zien! Wij zitten te kijken voor steigerhouten babykamer 9 maanden beurs: ik ga de woensdag met mijn schoonzusje naar de beurs! Ben benieuwd. aankomen: tot nu toe een kilo aangekomen (rond de kerst eerst 2 kilo eraf gegaan). Echo: morgen de 20 weken echo! Zo'n zin in!
Ik ga ook op de woensdag met man lief! Ben benieuwd of ik het volhoud!! Mooi kamertje met het groen en hout. Hier ook de commode binnen (via mp) en die schilder ik morgen ook groeniug/turquoise. Verder hebben we houten meubels en zijn de muren behangen met wit of bruin (gaan daar ook niets aan veranderen) Denk dat ik voor het hang gedeelte ook een boomtak nog moet zoeken. Aankomen...nog steeds niet avond gewicht is nu 83,5 (bij 4wk was dat 85) maar zal wel snel komen. Maar mag Max 10kilo aankomen volgens de vk. Dus blij dat ik nog steeds onder mijn start gewicht zit. Zal zo ff buikfoto plaatsen!
Wij gaan waarschijlijk naar de avondbeurs met de kaartjes van de kruidvat. Ik ben totaal 2 kilo aangekomen met de eerste en laatste vk controle. Vamdaag ook weer voor het eerst in tijden op de fiets naar mijn werk gegaan. Totaal 1 uur gefietst
Net tot laat bezig geweest alles in elkaar zetten met vriendlief Na een hoop gemopper en gepuf staat alles, vl helemaal trots op zichzelf ( ik ook op hem hoor) Maar merk wel aan mijn lichaam dat ik teveel wel, last van mijn rug nu auw Afijn alles staat en ik ben heel tevreden, morgen alles inrichten kleertjes uitzoeken etc. Nu word het allemaal steeds leuker!
Juli2015: succes vandaag! Lekker weer naar je kleintje kijken. Ben even kwijt of jullie ook wouden weten of het een jongetje of meisje is. Hoor je dat dan ook vandaag? Spannend!!
Het was een goede echo hier! Een actieve en eigenwijze baby! Foto staan in mijn album! Hoe was het bij jullie Emmy en miloena?
Hier was de echo ook geweldig. Ze lag zelfs even te duimen. Ze bewoog ook lekker veel en alles was goed te zien. Ze is prachtig!
Heb toch fotoalbum geblokt , ivm naam op de echo en dat vind ik niet prettig. Als je vrienden wordt met mij kan je ze wel zien!! Fijn Emmy! Was er nog iemand met je mee? Nu echt genieten he? Voel wat relax der naar mijn gevoel