16 t/m 30 juni 2015!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door koekenpan, 15 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Had je berichtje gemist. Fijn dat alles goed was! :)

2. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Wat fijn dat alles goed is miloena.

Verf op waterbasis mag je inderdaad gewoon gebruiken. Over een paar weken gaan wij ook beginnen aan het kamertje.
    Nu nog wat spullen verkopen zodat het kamertje weer leeg is.

3. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Je kunt zowel rhesus positief als negatief zijn. Positief is prima maar bij negatief heb je dus een extra bloedonderzoek om te kijken of ik antistoffen aanmaak. Helaas is er bij mijn variant weer geen spuit om de antistoffen tegen te gaan. Dat worden dan extra controles.

4. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden. Hier verdrietig nieuws...mijn vader heeft nog enkele dagen te leven.
    Hij heeft ongeneeslijke darmkanker, maar dit was toch al 1,5jaar stabiel. Echter hebben zijn darmen het nu opgegeven en werken ze niet meer. Dit betekent dat eten en drinken er niet meer in zit. Hij krijgt nog vocht via zijn bloed en is nu thuis.
    Nog 19/21weken om zij eerste kleinkind te zien gaat hij helaas echt niet meer halen.
    Voor iedereen toch onverwachts....

5. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Aimee wat een vreselijk nieuws.... heel veel sterkte...

6. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Aimee85, wat een verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte...

7. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Aimee. Ach meisje toch wat een verdrietig nieuws.. Heel veel sterkte..! :'(

8. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Aimee wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte in deze zware tijd.

9. Juli2015

Juli2015 Actief lid

30 nov 2014
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aimee, wat heftig! Sterkte

10. merelfox

merelfox Actief lid

4 dec 2013
    445
    0
    0
    Heel veel sterkte aimee, verschrikkelijk nieuws.

11. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Aimee wat heftig! Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd x

=
    Wat betreft het verfen hier hebben mijn ouders ook gewoon geverfd en na een dagje (met ramen open) is de geur weggetrokken heb er eerlijkgezegd geeb last van gehad

Heb lang niet geschreven voor mijn doen, hier waren we druk bezig met het kamertje ( wat ntl in mijn kamer staat) maar ik vind het echt super geworden!
    Eigen plekje is ntl relax maar ben toch heel trots op dit eindresultaAt
    Hier een fotootje van de kamer
    Bekijk bijlage 443479
    Nog een maandje en dan de 3d echo, ik kan niet wachten en vind het eigenlijk echt lang duren nu ( omdat ons meisje gelukkig gezond is krijgen we van de verloskundige geen echo meer )
    Ze is heel druk, vooral als vriendlief naast me ligt dan is het helemaal een feestje( lijkt wel of ze hem hoort/aanvoelt)
    Ene moment lijkt alles zo vlug te gaan, andere moment ben ik weer zwaar ongeduldig.
    Nog een klein vraagje aan het einde van mijn (bestwel ego) berichtje
    Als ik sochtends vroeg wakker word moet ik heeel nodig plassen en mijn buik is dan keihard, is dit erg? En is dat wat ze noemen een harde buik?

12. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mooi hoor Joanne!
    Wat betekent ntl (natuurlijk? ofzo) haha geloof dat ik niet alle afkortingen ken.
    Maar de kleine komt bij jullie op de kamer te slapen?
    Ziet er erg knus uit!

13. merelfox

merelfox Actief lid

4 dec 2013
    445
    0
    0
    Schattig kamertje!

En die ochtend harde buiken heb ik soms ook hoor. Denk dat kleintje dan ff actief is geweest ofzo... geen idee. Als je je er zorgen over maakt gewoon even de VK bellen toch?

Ik heb ook al een tijdje niet echt geschreven of gereageerd. Merk dat ik door de bekkenpijn niet echt heel positief actief meer ben. Geniet volop van zwanger zijn hoor, maar zit wat minder achter mijn laptop. Moet maar wat vaker via telefoon gaan meelezen op de bank :)

14. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Wat gaat het toch he dames
    Zeker als het je 2 zw is pff het vliegt gewoon voorbij :(

Wij hebben van weekend ook de babykamer gedaan die is nu zo goed als af :) alleen nog gordijnen en inrichten :)

Ik heb me op het moment een doel gesteld
    Ik ga elke keer als ik poets 1 kamer tegelijk doen
    En dan opruimen kasten uit mesten alles van zijn plek en schoonmaken of terwel grote schoonmaak
    Zodat als ik straks met verlof ga ik het enkel nog maar bij hoef te houden
    Heerlijk hoor gisteren slaapkamer van me zoon gedaan vuilnis zak rommel en vuilnis zak kleren weg
    Wat kan een mens toch veel bewaren 😱

Ons kamertje

15. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Mooie kamertjes meiden!

De tijd vliegt zeker, het gaat veel te snel met een tweede. Wij moeten nog beginnen met het kamertje van mijn zoontje. Pas als hij over is naar z'n nieuwe stoere jongenskamer dan pakken we de babykamer aan. Daar komt alleen nieuw behang, verder ben ik nog heel blij met het kamertje zoals hij is. We moeten nu echt aan de slag!! Wil het liefst voor de 26 weken klaar zijn, just for sure... Al hoop ik dat hij tot de 40 weken blijft zitten natuurlijk!

16. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Mooie kamertjes meiden. Wij moeten nog even wachtrn april komt de kamer. Voor die tijd spullen verkopen en verven.
    heb vandaag spullen meegenomen van mijn zus zoals een aankleedkusse en een tummytub.

17. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Ntl= natuurlijk, geeft niet ik wist hier in het begin ook al dienafkortingen niet .
    Ja de kleine slaapt op mijn kamer, mijn vriend is volgende maand klaar met zijn opleiding gaat dan meteen fulltime aan het werk( baan heeft hij al) vanaf dat moment kunnen we gaan kijken voor een koophuisje (huren is hier niet te doen, duur en je zit ook nog is in een krot)
    Aangezien de kraamzorg met 7 mdn langskomt en alles af moet zijn staat het bij mij, de kledingkast staat nog ingepakt, die zetten we pas neer in haar eigen kamertje :)
    Het is wel knus, maar had er echt een hard hoofd in en achteraf heb ik gelukkig ruimte zat + het is helemaal naar mijn zin.

18. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @20 weken echo; Bedankt meiden!

@Aimee; Jeej wat een vreselijk *** nieuws meid :( Heb het enorm met je te doen meid, dikke knuffel!

@Joanne; Hebben jullie al een woninguitzet? Is ook erg duur! Komt de kraamzorg met 7 maand kijken naar het kamertje???? Heb hier nog nooit van gehoord. Word je dan gecontroleerd???

@Kamertje; Hier afgelopen week de babykamer meubeltjes afgeverfd en de muren nog een x gedaan. En wat dramatisch ik vind de deuren niet meer mooi, zijn creme kleur en die wil ik nog wit verven haha dus word weer langer bezig. Zal morgen wel even een foto maken :)

19. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    We hebben bijna alles al :) veel spullen van mijn vriend bij hem thuis en vAn mij hier. Het enige wat we aan moeten schaffen is een koelkast. We krijgen ook veel van mijn schoonouders dus dat scheelt een hoop. Moet alleen wel zeggen dat meer spulln ook echt niet nu moeten kopen want bij beide ouders stAan de schuurtjes etc vol met onze spullen.
    Ja hier is dat wel zo, met 7 maanden komt de kraamzorg kijken of ik wel alles in huis heb voor de kleine en ze een beetje "normaal" kan opgroeien. Hoorde vN een vriendin dat ze een hele vragenlijst kreeg ook of ze wel 's ruzie had in der relatie etc beetje raar maar ik maak me niet druk want hier ziet alles er prima uit.. Maar ze zijn best streng hier denk ik

20. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Aimee, wat een verschrikkelijk nieuws!!!!:(
    Geniet nog van de laatste momenten samen met je papa en koester ze.
    Heel veel sterkte!! x

Deel Deze Pagina