Mooi kamertje en buik Miloena, heerlijk he als je er dan doorheen kunt lopen. Lekker van genieten. En leuk toch een positiejas! Gister bij de vk geweest. Alles was goed. Baarmoeder nu twee vingers boven de navel. Eind maart mag ik weer.
Ik wilde maandag met m'n moeder naar de 9maandenbeurs en huishoudbeurs maar helaas, de 9 maandenbeurs is pas vanaf woensdag dus kunnen we volgende week zaterdag pas gaan. Wil toch wel even kijken, ben er nog nooit geweest. Jullie? Babyshower. Weet niet of ik die krijg. Bij mijn zoontje ben ik in ieder geval wel verrast met een babyshower, was echt heel leuk! Ookal hou ik er niet van om het middelpunt van de belangstelling te zijn, ik heb er wel ernorm van genoten!
Hey meiden, we kletsen steeds meer zeg! Zal zo ook even wat foto er op zetten Echt leuke kleertjes zie ik voorbij komen. Denk dat ik de spaarrekening gelijk leeg shop als de kleine er is! Die overigens de laatste dagen zeer nadrukkelijk aanwezig is hebben jullie dat ook? Verder hier wel oké , straks naar mijn vader denk de laatste x dat ik hem echt kan knuffelen. Wel raar en ook heel bijzonder!
Heel veel sterkte aimee! Hier groeit mijn buik ook ineens! Ik voel me echt een dikke prop ( iedereen om me heen verklaard me voor gek) maar voel me echt zo. Kleine meid is ook erg druk( de hele dag) soms denk ik slaapt ze eifenlijk wel? zal morgen ook een fototje plaatsen van mijn buik. Hier krijg ik ook een babyshower ( mama en schoonma regelen het) alleen ik wilde zelf een lijstje met mensen maken
Aimee, heel veel sterkte!!! En fijn dat je het ook als bijzonder kan zien, hoop dat dat je ook kracht geeft! @voelen: voelen jullie het al van buitenaf? Ik nog steeds niet en sowieso voel ik het niet heel vaak van binnen. Denk 4 keer per dag ofzo? Of is dat wel beetje gemiddeld?
@aimee, hoe was het bij je vader? Hopelijk een mooi moment. @merelfox, als ik plat lig is het af en toe te voelen van buitenaf. Verder voel ik de meid ook niet de hele dag, volgens mij hoeft dat ook niet. Babyshower, ik verwacht niets.
Aimee. Heel veel sterkte meis! Hier een drukke baby in buik. Voel hem vaak bewegen, ook vanaf de buitenkant. Het is dat mijn zoontje er tussen ons in lag te slapen vanmorgen maar anders had mijn vriend het ook kunnen voelen.
@voelen: ik voel mijn meisje een aantal keer op een dag duidelijk. Als ik rustig hang op de bank of in bed lig kan ik haar ook duidelijk vanaf buiten voelen. Vind het zo gezellig!! De ene dag is ze wel drukker dan de andere dag.
Voelen. Ik voel ons meisje best veel. Gisteren ochtend was een een golfslagbad te zien op mijn buik en heeft ze vl wakker gehouden toen ik tegen hem aan lag hihi Maar volgens mij hoef je je kleine vanaf week 24 of 26 pas elke dag te voelen! Babyshower. Ik denk dat mijn zussen en moeder wel iets gaan doen, hoewel ze ons tussendoor ook al erg verwennen
Sterkte Aimee! Hier kunnen we de baby wel al vanaf buiten voelen, en is het ook wel een drukte maker door de dag heen. Toen ik zwanger was van mijn dochter duurde het veel langer voordat ik het zo kon voelen.
Sterkte Aimmee! Ik voel haar ook dagelijks meerdere keren per dag. Mijn vriend heeft haar nu ook een paar keer gevoeld
Laatste week voel ik haar echt bijna de hele dag, ik denk dat wanneer ik ga slapen dat zij dan ook slaapt want word wr niet wakker van ofzo. Maar mijn vriend heeft al een aantal trappen tegen zijn hand gehad
@miloena mooi kamertje en mooie buik. omdat het een 1eiige tweeling is die de placenta deelt waardoor er meer risico's zijn daarom wil de gyn me niet langer laten lopen. @aimee hier voel ik ze ook veel en ook steeds meer voornamelijk onderin maar dat komt omdat de placenta bovenin over de hele lengte ligt. sterkte met je vader. @merelfox hier voel ik ze wel al van buiten. verder hier alles goed. drukke week deze week. ben gastouder (als jullie het nog niet weten) en minder kinderen deze week ivm vakantie dus gaan er veel op uit morgen als het droog is naar de kinderboerderij en het park. thuis dan lekker pannenkoeken eten. dinsdag niks (moet ook beetje aan mezelf denken he) woensdag met eigen zoontje meisje van 2,5 en meisje van net 1 naar dierentuin in nordhorn bij droog weer. en donderdag met meisje van 2,5 eigen zoontje en meisje van 3 naar binnen speeltuin. morgen gaat mijn moeder mee.. woensdag schoonmoeder en donderdag een vriendin met haar oppaskindje. vrijdag naar de negenmaandenbeurs dan zaterdag niks en dat houd ik ook zo(of mijn beste vriendin moet bevallen zijn dan ff kramen) zondag naar woezel en pip met vriend zoontje en vriendin met man en hun zoontje. en dan maandag heerlijk weekje centerparcs. vrijdag weer controle gehad kindjes zijn bijna 400 gram nu en lagen dwars in mijn buik. ze waren verbaast dat ik nog weinig kwaaltjes heb en nog 4 dagen werk (vanuit huis gaat dat makkelijker denk ik omdat ik mijn rust wel kan pakken wanneer het nodig is. en ik voornamelijk grote kinderen heb)
Amaaaai wat een mooie buikjes allemaal!! Superleuk!! Hier begin ik wat 'kortademiger' te worden met moment merk ik. Dan denk ik: "Nu al?!", wat gaat dat binnen enkele maanden dan geven?!? Misschien moet ik mijn conditie wel wat gaan opkrikken, haha Ik voel onze kleine meid niet zo heel veel... Enkele dagen terug was het precies een feestje in mijn buik en was ze heel erg aanwezig. Maar de laatste dagen bijna nauwelijks. Ochja, niet teveel mee inzitten zeker. De vorige keer bij de gynaecoloog zag ik op het scherm dat ze erg actief bezig was, maar voelde ik zelf in mijn buik niets, dus wil dat eigenlijk niets zeggen he Hier geen babyshower ... ken het ook niet eigenlijk, is niet echt de gewoonte. Is dat dan in de plaats van een babyborrel achteraf? Of wordt dat ook nog eens gehouden dan?
Oja, als verrassing voor mijn lieve ventje heb ik een pretecho gepland binnen een 4tal weken Heb gewoon gevraagd of hij die dag een dagje vrij kan nemen op het werk, dat het voor een verrassing is. Ben benieuwd hoe hij zal reageren, hihi Kijk er ook erg naar uit!!!
Wat een leuk idee om die echo als verrassing te doen! Doe je een 2d of een 3d echo? Ik heb geen pretecho gepland maar twijfel toch of ik voor een 3d echo zal gaan... Babyshower is over komen waaien uit Amerika, het is opeens heel hip om dat te doen hier bij mijn vorige zwangerschap heb ik het niet gehad maar mijn vriendinnen vinden het leuk om het nu te organiseren en ik ga ze niet tegenhouden Een babyborrel achteraf ken ik dan weer niet? Is dat een soort collectief kraambezoek?
Hier geen babyshower, tenminste als mn vriendinnen zich aan de afspraak houden haha. Ik hou r niet zo van. Vind het zelf te Amerikaans. Maarrrr een avondje gezellig eten met de meiden voor de kleine er is lijkt me wel erg leuk. Hier ook nog weinig kwaaltjes. Wel veel bloedend tandvlees wat ik jammer vind. Werk nog 5 dagen voor de klas, maar dat begint wel pittiger te worden. Leuk nellie die echo! Hebben nog meer meiden pret echo's gepland?
@pomm, superleuk! @gewicht: Hoe staat het bij jullie met aankomen? Ik kwam er net achter dat ik al 8,5 ben aangekomen!!!! Zit al over de 100 KG (start gewicht zat al in de 90 hoor dus opzich niet raar maar toch domper)