Oh waauw! Heb je het al aan je familie verteld, leuk!!!! Hoe heb je het verteld? En hoe reageerden ze? Ben reuzenbenieuwd!! Ik was eerst van plan om het met Kerstmis te doen. Maar ik begin zo te twijfelen. Ben nog maar 4 weken en enkele dagen en mijn buik is nu al zo opgezet. Wat zal dat zijn binnen 8 weken? Tegen dan kan iedereen het gewoon zien denk ik en hoef ik helemaal niets meer te verzwijgen Zou zooooo graag wachten tot Kerst, maar ach ... liever dat we het zeggen voor ze het allemaal zien natuurlijk. Nog eens nadenken wanneer ik het kan doen... Eind november is het trouwens mijn verjaardag. Misschien kan ik dan iedereen uitnodigen om een glas te drinken? En gelijk het nieuws vertellen Hihiii dat zou wel leuk zijn
Seg Emmy30, ik heb nog een vraagje voor je. Was dat samen met jou dat ik zowel een test van Kruidvat én een test van Zwanger en Kids gedaan had? En het streepje van Zwanger en Kids was veel lichter. Als ik het me kan herinneren heb jij dat ook gedaan en had jij ook een heel licht streepje. Wel, gisteren nog een Zwanger & Kids test gedaan en die knalde er gewoon vanaf!!!! Was reuzenblij Jij nog een test gedaan?
Mijn familie was super blij voor me! Is super blij voor me! Maarr vinden de eerste periode ook wel spannend. En ik wil niet aan dat stukje spannend denken maar gewoon lekker genieten. Maar dat is misschien ook wel struisvogelpolitiek haha. Ik heb ze gisteren een klein rompertje gegeven met erop: favo tante en favo oom en ook iets voor opa en oma. Super leuk natuurlijk. Maar nu eerst nog die 8 weken voorbij laten vliegen! Heb wel echt een goed gevoel over mijn zwangerschap dus hoop dat dat klopt. Ik had indd ook dat de test van Zwanger en Kids veel lichter was. Ik heb niet nog zo een test gedaan. Wel nog die van kruidvat, de andere die ik nog had liggen en die was mooi veel donkerder. En gisteren een van CB met wekenindicator. Niets verrassends maar wel leuk om te zien staan: zwanger! Heb jij het nog niemand verteld Nellie? Bij mij weten mijn close vrienden het ook al hoor, maar vooral omdat zij ook wisten dat ik ermee bezig was...
Ik lees toch best wat meiden met kwaaltjes alweer. Misschien even op een rijtje zetten dat we kunnen vergelijken? Wil iedereen even posten welke kwaaltjes ze deze dag/gister ervaarden en precies hoever ze in zwangerschap zitten? (4 weken 6 dagen bijvoorbeeld)? Als jullie het leuk vinden hoor. Dan zet ik het even op een rijtje daarna. : ) kunnen we vergelijken
Hier 4 weken en 3 dagen: Vooral moeoeoeoehoe! En een opgezette buik en wat gerommel. Oh ja, ik vind het nu al stinken als mijn man koffie heeft gedronken. Vorige keer had ik al heel snel enorme pijn aan mijn boobies, kon amper fietsen. Nu gelukkig nog niet.
AC wat zijn kwaaltjes, ik ben 4,3 wk zwanger En voel me heel de dag door misselijk, jeukende buik, spierpijn in mijn linkerzij en rug moet veel windjes en boertjes laten merk dat ook doordat mijn dar,en af en toe borrelen.... Hoort er allemaal bij
Dingen die ik heerlijk vind om te voelen op 4 weken en 3 dagen zwanger: - Gevoelige borsten - Soms krampjes/trekkend gevoel baarmoeder - Harde ontlasting (minder vaak poepen haha lekker detail) - Vaker plassen - Vermoeid
Bij mij komt mvm morgen, maar krijg vast niet zo'n knaller haha. Gisteren iig nog niet. Vandaag de ouders ingelicht, Superleuk!
Bij mij komen ze ook morgen. Leuk! Denk dat mijne ook niet zo gaat knallen als ik hier voorbij heb zien komen. Maar een lijn komt er zeker! Knaller zou wel leuk zijn hihi.
Zo heb alles weer bij gelezen. Echt raar dat mvm geen duidelijkheid geeft. Snap ook echt niet wat het een met het ander te maken heeft. Ik ga ze morgen terug bellen. Wil ook weten hoe het kan met die potten want wil het ook niet voor de deur. Dan weet gelijk heel het dorp het en we willen nog even wachten met vertellen. Ik ben nu als het goed is 5 weken en 3 dagen. Kwaaltjes vallen nog mee. Gevoelige borsten en zeer sterke geur zijn het meest aanwezig.
Hallo, Mag ik ook op de lijst? Ik ben 37 jaar, uitgerekend 29-6-2015 van ons eerste kindje. Erg leuk om jullie verhalen te lezen. En vooral ook over de zwangerschapsperikelen. Ben zelf nog maar ruim vier weken onderweg maar heb behoorlijk opgezette buik. Met vlagen misselijk, krampen en erg vermoeid. 't Is iig voor een goed doel!
Leuk! Wij lopen precies gelijk! Welkom! Bij mij is vanmiddag moeders voor moeders geweest. Ik begin vanaf 5 november. Lijntje was mooi zichtbaar. Erg fijn want hun test is veel minder gevoelig dus ik was erg blij!
Hallo Sas! Gefeliciteerd! Ook ik ben de 29ste uitgerekend! Leuk! Zojuist voor het eerst sinds de kraamweek van mijn eerste kindje, een middagslaapje gedaan. Tegelijk met mijn dochter. Bizar hoe erg je overvallen wordt door die moeheid! Ben best wel vergeten hoe het 'was' de vorige keer!
Ik hoor iedereen over veel eten en moe. Ik heb nog niet heel erg last van deze twee. Gek eigenlijk maar ik en blij als ik wat meer ga voelen! Nu alleen maar pijn in borsten en soms krampen zoals ongesteldheid en wat darmkrampen.
Gisteren de verloskundige gebeld, vandaag een heel informatiepakket ontvangen. Gelijk afspraak gemaakt voor een echo. Wij mogen 20 november!! Verder een hele drukke maar zo'n leuke dag gehad. Mijn meisje is vandaag 2 geworden en wat is ze verwend.
@AFwachting gefeliciteerd met je meisje! Hier vannacht gewerkt en meteen last van morning sickness. Verder hoop ik dat we snel de 3 maanden voorbij zijn want wat duurt dat nog lang zeg...
Ik ben weer helemaal bijgelezen. Ik heb een vrij drukke fulltime baan en ik merk nu al dat ik mijn energie goed moet gaan verdelen. Vanavond voor het eerst echt last van misselijkheid gehad. Ik dacht even dat ik ook echt ging spugen, maar dat ging goed. Verder krampjes in mijn baarmoeder en soms wat rugpijn. Verder voel ik me prima. Morgen gaan we samen naar de Apenheul, we zijn nu nog met zn tweeën en dat is ook iets om van te genieten☺
Ik meld me hier ook aan. Ik ben 27 bijna 28 en uitgerekend op 30 juni volgens eigen berekeningen. Ga maandag de vk bellen en mvm
Ik ben 30 zwanger van de eerste , na een traject. Kan het nog niet geloven. Ik heb 2 dagen voor nod twee super lichte streepjes gehad en dag erna clearblue zwanger en een dag niets toen gisteren gestest stond heel snel zwanger. Omdat het zo lang geduurd heeft kan ik het niet geloven. En durf niet meer te testen. Maar 2x clearblue en stond zwanger mag ik het denk wel gaan geloven. Ik had testpoint 2v5 van Etos waar die lichte streepjes stonden... Ik durf zo'n streepjes test niet meer te doen want ben bang dat het licht is en ik weer ga twijfelen. Iemand een idee of clearblue digital gevoelig is? Volgens mijn berekening 30-06 uitgerekend laatste menstruatie was 22-9. En heb 12-11 eerste echo. Kwaaltjes: veel honger , vroeg wakker, zere tepels (vooral bij het douchen ) , moe.