En Joanne al fotos van jullie meisje?! Ben heel benieuwd! Ik heb morgen de 3D echo!! Kan bijna niet wachten!
Ja ben erg trots, haar handje wilde ze echt niet weghalen.. Dat heeft gelukkig geen invloed gehad op de fotos want ben meer dan tevreden! Ze heeft boos gekeken, een lachje laten zien . Het was echt heel lieff! Bekijk bijlage 448841
De 3D echo was zaaaaalig!!!! Onze meid werkte goed mee, we konden haar mooi bewonderen. Prachtig om te zien We kregen de 4 mooiste fotootjes afgedrukt. En nog een cd rom met een filmpje van 20 minuten echo beelden en 1200 foto's op.
Wauw! Mooie foto's Joanne!! Nellie, super dat jullie meisje er mooi bij lag! Ga je de foto's hier ook nog showen?
Wat gaaf zeg! Wij hebben een 2d echo gepland omdat ik het gezichtje toch nog als een verrassing wil houden. Als ik de fotos zo zie twijfel ik weer haha
Wat een mooie echo's!!! Hier gisteren ook weer goedgekeurd kindjes zijn nu bijde 750 gram dus doen het netjes op hn termijn.
dankje! Mijn meisje was bijna een kilo! Maar toch liep ze een weekje a achter qua groei. Echoscopiste zei dat dat gewoon goed&normaal was maar maak me dan toch weer zorgen
Voeding; Ik ga proberen borstvoeding te geven hoop dat het lukt. Van de kraamvrouw een borstvoedingsboek gekregen om te gaan voorbereiden zwangerschapscursus; Ik wilde graag de curzus doen van kraamzus maar daar waren niet genoeg aanmeldingen voor hier uit de buurt. Nu morgen een voorlichtingsavond over bevallingen via de verloskundige. En verder alles maar op me af laten komen! 3Dechos; Wat leuk en bijzonder je kindje zo te zien!
Ik ben er toch van overtuigd geen 3D te doen. Je ziet echt al te veel van het kindje vind ik . Ik heb geen idee of mijn kindje goed groeit is ook nog niet gecontroleerd. Vanaf de volgende controle gaan ze groeimetingen doen. Gisteren begonnen aan ons babykamertje. Hebben verf uitgezocht en gaan we deze week de muren doen. Eindelijk! Nu eerst de plinten.
Hoeveel weegt jullie baby? De gyn zei vorige keer (aan 25+3 weken) dat het kindje 850 gram weegt. Na de consultatie heb ik eens opgezocht en rond de 25 weken moet het ongeveer rond de 650gr zijn en aan 26 weken 720 gram. Dan zat het er nog zoveel boven!! Gezien ik bij de gyn niet wist hoeveel het moest wegen, heb ik er niets over gevraagd. Maar nu lijkt me dat wel superveel boven het gemiddelde eigenlijk... Hij zou er wel iets van gezegd hebben zeker moest het niet normaal zijn?! Ik vraag me eigenlijk altijd af hoe ze dat zo exact kunnen weten hoeveel het kindje weegt. Aan de hand van een foto... Zou dat dan echt kloppen?
Zolang een arts of verloskundige niets zegt, denk ik dat het gewoon goed is. De een is wat groter, de ander wat kleiner. Ik voel mijn meisje elke dag. Als ik zelf drukker ben, voel ik haar iets minder. Gisteravond kon ik echt met haar voetjes spelen, zo bijzonder! Lag ik daar in mijn bed te grinniken. Vanaf 28 weken moet je je kindje elke dag minimaal een aantal keer voelen.
Ooooh meen je het? Kon je echt haar voetjes zien ofzo? En wat deed ze dan, de hele tijd terug trappen als je op je buik duwde?
Ik voelde heel duidelijk een vorm van een voetje. Nouja heel duidelijk. Ik weet dat haar voetjes daar liggen haha dus 1 en 1 is 2. En indd als ik ergens drukte in dat gebied dan ging ze een beetje terug duwen zeg maar. Zo leuk!