Lovely ik denk altijd maar: als ik een dekentje heb en mijn borst kom ik de eerste dagen wel door. Zo werkt het natuurlijk niet, maar gelukkig is alles te koop op elke dag tegenwoordig. Ik heb een dekentje voor in de wagen. Voor de maxi cosi wil ik een dekentje die je erin vast kunt maken en om de baby heen kunt slaan.
Dat is ook zo Emmy. Tegen die tijd zal ik vast wel denken oeh dat heb ik nodig en is handig. Vandaag bij de zeeman geweest heb ik een rokje, jasje en vestje gekocht zo schattig. Zal straks een foto maken. Zijn nu klaar met het verven van de babykamer
Lovely: Ook hier hebben ze nog nooit wat gezegd over de grootte of het gewicht. ze voelen ook aan mijn buik of het kindje goed groeit en meestal laat ze me alles precies voelen, dat is wel erg leuk. Maar zolang ze er niet over praten vertrouw ik erop dat het helemaal goed is. Joanne: He wat balen van je autopraktijk. Extra stress waar je niet vrolijk van word! Gauw je volgende plannen en dan ga je dat dingentje ook goed doen, en haal je het! De 3e keer is niet eens meer nodig! Je kan het! Gewicht zou ik je niet zo druk om maken. Je kan hoog en laag springen maar dat komt er toch bij. Hier ook zonder er extra voor te eten! Maar dat voorkom je gewoon niet. @Geboortekaartjes: Wel al een uitgezocht, maar moeten het kaartje nog wel maken en de zinnetjes/gedichtjes uitzoeken. @Aimee: Wat balen van je suiker! Niks aan! Aan de ene kant fijn dat het niet zo snel met je vader gaat, maar indd wel slopend voor jullie! Sterkte ermee meid! Inkopen: Wij zijn ivm voetbal van vriend erg vroeg alles gaan inkopen. We moeten er nog een keer op uit voor de laatste dingentjes, dus dat levert hier niet zoveel stress meer op. @Hier: Trappelt de baby steeds harder, echt heerlijk om het zo duidelijk te voelen, maar soms schrik ik er ook wel van, haha.
Veel te schattig!! Heel mooi, kan geloven dat je het niet kon laten! Ik heb momenteel alleen nog maar pyjamaatjes en boxpakjes gekocht... Weet precies niet zo goed welke richting ik op moet met de kleertjes. Denk dat ik eerst wacht tot ze geboren is en dan kijk welk karaktertje er aan vast hangt, hihi
Amai, dat was genieten, genieten en nog eens genieten deze morgen. Ik lag lekker uit te slapen, de zon piepte door de gordijnen. Nog wat aan het snoozen en opeens ... begon onze meid flink te trappelen. Ze heeft een kwartier lang aan één stuk door zitten schoppen, het was gewoon zalig! Ben er nog van aan het nagenieten Een leuke periode is aangebroken voor mij. Mijn laatste werkdag zit er sinds vrijdag op. Nu 3 maandjes lekker thuis, alles voorbereiden. Huisje in orde maken, de laatste zaken in orde maken,... Zalig, kijk er al naar uit
Heerlijk Nellie! Hier nog werken tot eind mei. Gelukkig volgende week een weekje op vakantie! Wat leuk al die kleertjes en dingen kopen. Als ons kamertje er is denk ik dat ik daarna ook los ga qua inkopen (dan kan ik het tenminste ergens kwijt). Zo leuk idee: over precies 3 maanden is mijn uitgerekende datum (30 juni). Tijd gaat best snel eigenlijk!
Vandaag is ons babykamertje geleverd. Echt super blij mee ze hebbsn hsm ook helemaal in elkaar gezet.Ik heb vandaag thuis gewerkt en gelukkig ging dat helemaal goed. Foto's volgen.... Pfff bij mij ook minder dan 3 maanden het gaat zo snel niet te geloven. nelllie wat lekker dat je verlof begonnen is. Ik moet ook nog tot eind mei. Heerlijk dat getrappel. Ik wordt daar ook zo onwijs blij van.
@Nellie; Heerlijk dat je al verlof hebt! En zoo fijn die bewegingen in ons buiken he. Krijg je zon geluksgevoel vn hihi Juli2015 ook ik moet heel mei nog werken. Precies 4 weken vrij voor mn uitgerekende datum. Maar tijd vliegt echt voorbij helemaal met je eens lovely; Wat leuk van het kamertje ben erg benieuwd
Is nog een eindje inderdaad! Lukt het nog om zo lang te moeten doorwerken? Ik moet eerlijk zeggen dat ik tegen de middag al moest puffen en blazen en toch wel eventjes moest gaan zitten. Moest wel over heel de dag voortdurend rondlopen en mensen verzorgen enzo, was best wel lastig. Een zittende job met af en toe rondlopen zou wel nog lukken, daarvoor heb ik nog genoeg energie Leuk zeg, geniet van jullie vakantie! Naar waar gaan jullie? Voor de laatste keer met z'n 2tjes zeg, is ook een leuk vooruitzicht Wij gaan volgend weekend ook een weekendje weg Ja he, de tijd gaat zo snel! De ene keer denk je: pffft wat gaat het traag, dat het boeleke er maar vlug is. Maar andere keren denk je: amai, nog maar 3 maand en het is er al!!
Wat lekker Nellie dat je verlof al is begonnen. Mijne start op 1 juni precies. Maar het is nu nog 3 weken werken en dan 2 weken meivakantie. Daarna nog 2,5 week werken. Dus mij hoor je zeker niet klagen. In de nacht van zondag op maandag is mijn beste vriend overleden dus ik zit momenteel in een gekke emotionele achtbaan. Dolgelukkig met de kleine meid die in mijn buik groeit en heerlijk beweegt en enorm verdrietig vanwege mijn vriend.
Emmy wat een verdrietig nieus inderdaad heel veel sterkte en gecondoleerd. Hopelijk kun je het een plaatsje geven.
Emmy, wat ontzettend heftig. Sterkte meid! Extra bijzonder dat hij het geboortekaartje heeft ontworpen...
Ik denk wel dat het lukt. Op mijn werk loop ik redelijk veel (werk in een ziekenhuis op de kinderafdeling). Ik doe geen verzorging, maar uitleg en begeleiding van de kinderen. Mijn buik valt gelukkig nog mee en ik heb geen "kwaaltjes". Denk dat het daardoor ook wel goed te doen is. We vliegen voor een weekje naar Portugal. Ik heb een Bed and Breakfast uitgezocht in de Algarve. Erg veel zin om even lekker niets te doen, te lezen en te slapen. De dag na de vakantie wordt dan het kamertje gebracht. Ook een leuk vooruitzicht! Vandaag is het kraampakket van de zorgverzekering binnengekomen, nog geen lef gehad om het open te maken... hahaha
Dankjulliewel voor het medeleven. Hahaha dat kraampakket, ik heb m ook net binnen. Moest erg lachen toen ik het open maakte. En daarna snel maar weer dicht gedaan!