Kraampakket: net toch open gemaakt. De bovenste laag is heel leuk! Een opbergdoos, boek "baby's eerste jaar" van Pauline Oud en een hele leuke knuffel. Daarna snel de doos weer dicht gedaan, al die verbanddingen bekijk ik later wel
Hahaha heel goed juli! Hmmm misschien moet ik nog even iets beter kijken of er bij mij ook iets leuks in zat
Ik had gisteren ook een briefje in de brievenbus voor het kraampakket waarschijnlijk. Vandaag gaan ze hem weer aanbieden. Toevallig dat we hem allemaal tegelijk krijgen haha. Het eind begint nu echt in zicht te komen. Ik heb al sinds gisterenavond super veel last van hoofdpijn aan de linkerzijde. Hopelijk trekt het vandaag wel weg
De kraamzorg is net geweest voor een intake. Bed moet 7 cm omhoog ga eens kijken of ik dat kan oplossen met een matras moet waarschijnlijk wel gaan lukken. In de babykamer hebben wij geen direct raam naar buiten maar is een tussenruimte. Heb als tip gekregen of de baby in de box overdag of een wiegje in de slaapkamer. Box lijkt me niet helemaal praktisch dus ga maar eens opzoek naar een wiegje voor de eerste 2 a 3 maanden.
Veel sterkte Emmy!! Kan niet anders dan een overweldiging aan tegenstrijdige emoties zijn voor het moment. Ik hoop dat je mooi afscheid hebt kunnen nemen van je vriend. Heel mooi alvast dat hij nog je kaartje heeft kunnen maken, dat zal wel superveel betekenen voor je. Op die manier is hij er toch ook bij als je kleine meid geboren wordt. Sterkte meid x
Net bij de verloskundige geweest en alles was goed. Ijzer en glucose waren beide keurig. Uitslag van mijn resusfactor was nog niet binnen dat duurt langer blijkbaar. Met de laatste keer 0.5 kilo aangekomen. Vanavond hebben wij een pretecho gepland staan. Ben benieuwd naar de kleine meid
Zijn jullie van plan om prenatale kine te volgen? Ik heb een briefje gekregen van de gynaecoloog, dus als ik wil kan ik en wordt het ook voor een groot stuk terugbetaald. Maar weet precies niet echt wat het zal inhouden. In mijn gedachten zie ik me al pufoefeningen doen bij een wildvreemde ... en dat houd me precies wel een beetje tegen om een afspraak te maken Maar waarschijnlijk houdt het wel veeel meer in dan dat he...
Gecondoleerd emmy! Hier eindelijk genoeg kleertjes in Huis. Nog geen kraampakket ontvangen, weet niet meer wie het boek van pauline oud kreeg maar gelijk nieuwsgierig bij wie je verzekerd bent. Ik doe aan zwangerschapsyoga nellie! Nog maar twee x geweest. Ik heb nog vakantie voor mijn verlof en moet nog vier weken werken. Hoop ook dat we nog weg kunnen, maar dat ligt aan het meer moment van overlijden van mijn vader
Ik stel dezelfde vraag prenatale kine? Als het om een zwangerschapscursus gaat dan nee. Ik ga net op het moment zelf wel ervaren. Ga mezelf binnenkort maar wel verdiepen in het bevallen nog niet gedaan eigenlijk. De pretecho was echt leuk. Hebben USB stick gehad met 38 foto's en een dvd. De kleine lag qua groei helemaal perfect kon niet beter. Ze is nu 1100 gram. Het was zo schattig om te zien armpjes voor het hoofdje welke ze niet wilde weghalen. Echt geweldig. Ik ben bij de cz verzekerd en heb een badcape en een soort van lappe stofje gehad van een giraf erg leuk. Aimee sterkte met je vader!
Hier nog geen kraampakket, van de week even aanvragen. Als ik denk aan die mega bejaardenverbanden word ik eventjes wanhopig hihi, maar het is nu eenmaal nodig. Denk dat het me ook niet meer boeit als ik mijn meisje in m'n armen heb. Krijg steeds minder geduld, wil xo graag knuffelen enzo.. Gelukkig kunnen we allemaal gaan aftellen. Hier nog erg last van obstipatie, verder mag ik niet klagen. Veel mensen zeggen: zo je krijgt billen, of: je benen zjn dikker.. Vind het wel vervelend maar dnek dan ach.. Nog 10 weekjes en ik draag wel een mooie dame Verder alles in huis hier, en er word stiekem een babyshower gepland .. Ik wil graag weten wanneer maar helaas
Ik kreeg mijn kraampakket gewoon toegestuurd heb ik niet aan hoeven vragen eigenlijk. Ga ik maar eens netjes ergens in een kast opbergen. Ik wil ook graag de kleine meid knuffelen maar vind het ook heerlijk dat zij nu nog in mijn buik zit. Dat getrappel en lekker overal met mama mee naar toe Ik geniet nog helemaal van dit moment en wil het nog even niet kwijt. Maar ik heb dan ook een zwangerschap zonder kwalen op het moment dat scheelt een hoop. Bij mij wordt er aangegeven dat ik mooi naar voren groei en nog eigenlijk niet ben aangekomen over de rest van mijn lijf. Volgens mij wel iets maar niet veel. Ben nu +6 kilo. Ik ga nu eens opzoek naar een mooie tekst op het geboortekaartje wordt nog lastig.
@Lovely; Wat een lieve echo foto! Emmy; Wat naar meid, gecondoleerd! Fijn dat hij je geboortekaartjes nog wel heeft kunnen ontwerpen. Lijkt me erg bijzonder en dubbel! Hele dikke knuffel! Kraampakket; Moet ik hier nog aanvragen. Wat leuk dat daar wat leuks bij zit haha. Maandag; Gaan we waarschijnlijk laatste dingentjes kopen. Heb de laatste weken echt dozen met kleertjes gekregen en dat bovenop wat wij allemaal al hadden gekocht heb ik nu veeeeeel te veel kleertjes hahaha, wel erg leuk en schattig.
Nellie. Wat is een prenatale kine? Lovelly. Leuke echofoto.. Hier geen kraampakket, heb alles nog liggen van de vorige zwangerschap. De laatste weken slaap ik slecht. De lange dagen werken werden steeds vermoeiender tot harde buiken aan toe. Afgelopen woensdag zelfs een paar uur waarbij ik twijfelde om de vk te bellen. Vanaf volgende week ga ik halve dagen werken. Zo kan ik smiddags nog met mijn zoontje meeslapen/ rusten zodat mijn lijf rust krijgt en ik de rest van de dag er weer tegenaan kan. Ik merk duidelijk verschil met vrije en werk dagen als ik tussendoor even kan rusten... Fijn dat het zo kan en hopelijk is het voldoende om door te gaan tot mijn verlof 30 april.
Goedemorgen dames, Hebben jullie lekkere paasdagen? Hier lekker rustig, gisteren genoten van het zonnetje en uit eten geweest. Vandaag langs mijn ouders en een voetbal wedstrijd bijwonen. Hier eigenlijk geen bijzonderheden met de zwangerschap. Mijn buik groeit goed verder geen kwaaltjes. Aankomende week weer even verder met de babykamer heb nog een paar kleine dingetjes kopen. Welke luiers slaan jullie eigenlijk in? Zag verschillende aanbiedingen voorbij kopen. Ik denk dat ik maar vast een pak insla.
Paasdagen waren hier ook wel rustig. Naar wat vrienden geweest en gisteravond met familie gegourmet. We zijn ons nu aan het klaarmaken voor een weekje Portugal! Morgenmiddag nog langs de verloskundige voor controle en een "fit to fly" formulier halen. Vandaag even een foto gemaakt van mijn buik: 27 + 6. Ook het bovenaanzicht even gefotografeerd =D. Ik ben benieuwd wat een weekje vakantie met de groei van de baby/buik doet! Waar gaan jullie je geboortekaartje bestellen? En hebben jullie nog andere leuke dingen voor in/om het huis als de kleine geboren is (ooievaar, vlag etc)?