Voor de telling die ik nu heb ben ik op 16 februari uitgerekend. Heb al 3 miskramen en 1 bbz met verwijdering van mijn eileider. Nu hopen dat alles goed gaat!
Hoi! Ik kom even voorzichtig kijken Ik durf nog niet echt, omdat het streepje nog heeeel licht is. Maar als het allemaal goed gaat, ben ik rond 19 februari uitgerekend
KissFromARose ik begrijp het helemaal. Mijn test was in de middag met plas van nog geen uur en hij was ook licht. Ik wil morgen weer testen. Vandaag is mijn nod en die laat ook helemaal niets van zich horen. Ik ga er gewoon lekker positief vanopuit dat het goed zit.
Ik wil me ook hier voorzichtig melden vandaag CD 27 en sinds gisteren vage streepjes. En een positieve CB met 1-2 wk indicatie. 17 Februari zou mijn uitgerekende datum zijn. Nu nog even kijken of die vage streepjes mooi donker gaan worden! Morgen nog maar eens testen! Zo spannend weer.
Zo jeetje jij hebt inderdaad al een hele voorgeschiedenis. Ik duim voor je dat het dit maal goed mag gaan!
Helaas, ik moet weer weg! Mijn testen reageerden op m'n (heul erg) verlate eisprong. Heel veel succes!!
Hallo, ik kom me ook vast even melden. Nu 2 testen gedaan en beide met licht roze streep maar wel duidelijk in beeld. Ik heb alleen een onregelmatige cyclus, maar zoals ik het nu bereken zal ik ongeveer midden februari uitgerekend zijn. (al is dit wel een gokje) Nu hopen dat dit kleine sesamzaadje blijft plakken.
Hee meiden. Ik kom voorzichtig meelezen. Eerste positieve test vandaag op 11 dpo, dus nog heel pril. Als het goed gaat benatuurlijk ik rond 21 a 22 februari uitgeteld
Zoals het er nu uit ziet ben ik op 16 februari uitgerekend! Ik ben hier afgelopen week achtergekomen en ben heel benieuwd hoe deze zwangerschap gaat zijn. Dit word ons tweede kindje 💜
wat leuk.. wanneer is je zoontje in 2015 geboren? Voor ons wordt het ook de 2e. Mijn zoontje is nu 9 maand oud
Hey dames, gister een licht positieve test en vanmorgen een best wel duidelijke positieve test! Als het goed is ben ik rond 20 februari uitgerekend. Wordt voor ons ook de tweede
Gefeliciteerd allemaal. En Dominique ik vind dat al een prachtig testje. Spannend. Ik heb er vandaag even een CB digital tegen aan gegooid. Zwanger 2-3. Ik ben overtuigd! Yes!
Goedemorgen dames Gefeliciteerd met de zwangerschappen , hier ook n licht positieve test. (Eigenlijk 2 hihi) Maar ben voorzichtig heb een half jaar geleden een MA gehad. Wie heeft er al contact gehad met de VK.
Goeie morgen. Ik heb gisteren even contact gehad met de VK. 9mnd geleden ben ik bevallen en ik zit nog vers in hun geheugen hihi Maar ik weet niet heel precies hoe veel weken ik nu zwanger ben en 8juli gaan we al op vakantie. NU hebben ze een afspraak gepland voor 5juni zodat ik even kan komen spieken. Ik denk zelf dat ik nu 5 weken ben. Maar kan ook zo 4 of 6 zijn.
Ik ga ook maar even contact opnemen. Na de MA is mn cyclus erg veranderd ( en na gebruik van de prikpil) Mn cyclus van de afgelopen 5 mnd lopen uiteen van 28 dagen tot 45 dagen dus ik heb ook geen idee. Denk 4-5 wkn.
Hoi dames ik ga hier weer afzwaaien. Met de meiden uit het nodforum een groepje van dezelfde termijn dus wordt anders een beetje teveel om bij te houden. Fijne zwangerschap allemaal!
Spannend!! Ik ook 5juli. Ik zie dat ik hierboven juni beer gezet had. Maar vervelend van je MA. Lang geleden? Wn hoeveel weken was je?