Prinsesje fijn dat het steeds wat beter gaat met de meisjes. Ellamalou wat vervelend van het roze verlies, misschien een idee om voor de zekerheid te bellen naar je vk. Anoul is zeker niet leuk dat je ouders weggaan, willen ze zelf niet in de buurt zijn, als het zover is. Stond het al vast voor je een uitreken datum had? Anders wel apart dat ze juist dan weggaan.
Ellamalou heb je nog steeds rose verlies? Kan idd een adertje zijn. Anoul26 fijn dat je jezelf wat beter voelt Jammer dat je ouders precies op vakantie zijn op jouw uitgerekende datum. Maarja juni is voor veel mensen zonder schoolgaande kinderen DE maand om op vakantie te gaan. Niet heel onlogisch natuurlijk 😉 Misschien beval je wel eerder dan de UD, kan zo maar natuurlijk. Mijn schoonouders zijn ook op vakantie als ik mijn UD heb. Ze komen een weekje later thuis. Toevallig hadden ze een week eerder hun reis geboekt, toen wij kwamen vertellen dat we half juni een kindje verwachten. Heel jammer want ze zullen niet gelijk kunnen komen na de geboorte maar aan de andere kant, zo is het leven. We hebben al een dag gereserveerd voor ze, mits ik dan al bevallen ben natuurlijk. Qua opvang van de andere kids is het bij ons toch al dat we een opvangnetwerk van buren, vrienden en exen hebben. Al onze ouders wonen te ver weg om snelle opvang te kunnen geven. Ach weet je gelukkig hebben we tegenwoordig een fantastische mogelijkheid tot contact leggen op diverse manieren en die kleine blijft (ga ik van uit) langer dan alleen haar geboortedag dus tijd genoeg 😊
Hier hellaas nog steeds in stuit 19 mei weer een echo en kindje meten als ze nog zo ligt wordt ik doorverwezen naar gyn. En wordt er Tog een keizersnede geplant.. Pff zie er tegen op hopen dat ze deze 10 dagen nog draait
Ellamalou ik zou wel even gebeld hebben ivm roze verlies. Mij is vanuit get zh aangegeven dat ik bloedverlies (bruin, roze of rood) altijd moet melden. Ook al is het waarschijnlijk een adertje. Prinsesje, wat fijn om te lezen dat suze het zo goed doet! Hopelijk knapt fleur ook snel op. Hoe gaat het met jou en je man? Zal voor jullie ook wel Zwaar moeten zijn om jullie meisjes zo te moeten zien en elke dag daar weer achter te moeten laten (ook al is het daar de beste plek voor ze). Mahna, gefeliciteerd met jullie dochter Flo. Hoe gaat het met haar? En met jullie? Anoul, ik zou er ook van balen als mijn moeder op vakantie zou gaan rond mijn uitgerekende datum. Vlindertje, wat vervelend nog steeds in stuit, hopelijk gaat ze nog goed liggen.
@ Ellamalou, als ik jou was zou ik gewoon de vk bellen. Bij de bijeenkomst laatst zeggen ze als je roze verlies zou hebben dat je het altijd moet melden. @Vlindertje , gaan ze geen versie poging doen om het kindje in je buik van stuitligging te laten draaien? Bij ons werd verteld dat als het kindje met 36 weken nog in stuit lag dat ze dan gingen draaien. meiden, ik zit eigenlijk in de stress. Wij zijn gisteren namelijk naar de ouders van mijn vriend geweest. Nu hebben de honden al bijna 6 weken niet gezien (tussendoor is ons Kensi loops geweest en hun hebben een teefje en reutje in huis). Ik kwam door de voordeur en nu had de hond van de ouders van mijn vriend, toen ik binnenkwam tegen mij opgesprongen en toen kwam ons Kens van de andere kant (tuin binnen) en vloog haar gelijk aan. Zou dit met de baby te maken hebben? Vervolgens kwam het broertje van mijn vriend thuis en die floot en toen heb ik tegen hem gezegd dat die niet moest doen en weer eindigde het in de nekvel pakken bij de teefjes. Mijn schoonvader is namelijk gepikeerd over het feit dat ons hond zijn hond heeft vast gepakt in haar nekvel.(Ik kan het mij voorstellen) Wij gaan namelijk op vakantie met ze allen eind juli met onze honden erbij. Omdat dit nu is voorgevallen heeft mijn schoonvader geen zin in om samen op vakantie te gaan en hij wilt een extra huisje boeken. * Extra uitleg: Sinds wij verhuisd zijn vanuit Roosendaal naar Heel, komen ze heel weinig op bezoek. (Het is ongeveer 1 uur rijden). Wij gaan minstens zeker 2-3 keer per maand op bezoek bij ze. Sinds dat ik in oktober zwanger ben, zijn ze misschien 4-5 keer geweest. Nu komt dadelijk de kleine en ik heb echt geen behoefte dat ze dan komen. Als ze voorheen als niet komen dan hoeft het van mij nu ook niet. Mijn zoontje hoeft niet aanleiding te zijn dat ze dan vaak op bezoek moeten komen. Ons hond krijgt vrijwel altijd de schuld van alles als we op bezoek gaan. Alsof de hond van mijn schoonvader altijd een lieverdje is. (Mijn vriend geeft er niks om dat ons hond altijd de schuld krijgt). Maar het haalt wel de bloed onder mijn nagels vandaan en ik sta ook gewoon op het punt ook niet meer naar mijn schoonouders te gaan om dit gezeik te voorkomen. Het zijn lieve mensen, maar ik bescherm mij en mijn hond liever dan dat ik hele dag met zo'n chagrijnige gezicht moet bijzitten en gezellig proberen te maken. Nu heb ik tegen mijn schoonmoeder gezegd, dat ik geen behoefte heb omdat mijn schoonvader gepikeerd is (ja we hebben gisteren even nog een snoetje moeten aanschaffen omdat het anders weer in een gevecht zou eindigen), om op vakantie te gaan. Ik heb gezegd dat ik wel met de baby en de hond thuis zou blijven. Nu had mijn vriend gezegd als het niet zou lukken dat de hond bij de fokker zou gaan voor een week. Dan heb ik sowieso geen zin om te gaan, omdat mijn hond ook bij ons gezin hoort. Ik ga niet voor mijn schoonvader aanpassen. Als mijn schoonvader niet thuis, dan zijn de honden helemaal lief tegen elkaar en als hij thuis, vechten de honden de haren uit. (Hij is nerveus omdat hij door ons vorige hond is aangevallen). Ons bezoek naar hun kan nooit gezellig ivm de honden. Ik heb afgelopen jaar al veel op mijn tenen moeten lopen en ik ben niet van plan om dit ook nog eens te doen voor mijn schoonvader. Ik ben er vrijwel klaar mee. Nu heeft mijn vriend ook voorgesteld om elke week een keer 1 uurtje heen te gaan zodat de honden aan elkaar kunnen wennen. Maar ik heb gezegd dat ik dan niet mee zou gaan omdat ik al bijna 35 wkn zwanger ben. Ik ga toch niet elke week als mijn schoonouders bijna nooit deze kant opkomen. Dan kunnen ze van mij lekker de middelvinger krijgen. Mijn ouders wonen ongeveer 10 minuten hiervandaan en ze komen nog vaker langs dan mijn schoonouders. (Het maakt niks uit dat het 1 uurtje rijden is, zij hebben ook een lease auto (auto van de zaak). Ik kan namelijk door dit gebeurtenis niet slapen en zit erg heel mee in mijn maag. Maar ik ben dus echt vast besloten om niet op vakantie te gaan. (Moet namelijk 6 wkn na mijn UD op vakantie dan zijn ze 35 jaar getrouwd) Dat zie ik sowieso al niet zitten en dat heb ik ook tegen mijn vriend verteld. Nou..wat een lange verhaal is het geworden. Hopelijk kan men mij wat meer tips geven of mij gerust stellen want ik kan zo niet meer!
Ellamalou, nog steeds bloedverlies of is het weer over? Prinsesje, super dat Suze het zo goed doet zeg! Hopelijk knapt Fleur ook snel op en kunnen jullie ze over een paar weekjes samen mee naar huis nemen. Mahna, hoe gaat het met jullie? Hoe doet Flo het? Anoul, ik zou het ook echt heel vervelend vinden als mijn ouders rond mijn ud op vakantie zouden gaan. Mijn ouders reizen erg veel voor werk (vader is meer dan de helft van het jaar in buitenland) maar gelukkig doen ze erg hun best om bij dat soort dagen wel in Nederland te zijn, evenals verjaardagen van kleinkinderen. Wie weet komt jullie kindje wel wat later en dan zijn ze nog maar een paar daagjes weg voor ze kunnen komen Vlindertje, wat vervelend nog steeds in stuit, hopelijk gaat ze nog goed liggen. Gaan ze anders proberen het kindje te draaien? Bij ons lag de beeb vorige keer goed, maar het is nogal een wiebelkont dus ik hoop dat hij nog steeds goed ligt en niet weer in stuit ligt (afgelopen keren was het steeds anders ...). Morgen weer echo, dus we zullen het zien Lievemandie, ik heb geen hond, dus zal me waarschijnlijk niet zo goed kunnen inleven. Wel snap ik dat je schoonouders vaker langs zullen komen, doen die van mij ook. Alleen maar leuk toch dat ze je kindje zo leuk vinden dat ze daarvoor extra langs willen komen? Ik heb niet altijd de beste relatie gehad met mijn schoonouders, maar wil niet dat mijn dochter daar iets van mee krijgt. Dus zijn ze altijd welkom en moedig ik het alleen maar aan als ze iets met dl willen doen. Gelukkig heb ik onderhand ook een prima band met schoonouders, omdat we van beide kanten het belangrijk vinden om goed met elkaar om te kunnen gaan. Het lijkt mij trouwens logisch dat je ouders vaker langs komen als die zo dicht bij wonen. Maar dat is toch ook prima? Ik zou zeggen laat ze allebei op hun eigen manier opa en oma zijn .... dat geeft je misschien wat meer rust doordat je er dan zelf niet zo druk mee bezig hoeft te zijn? Qua op vakantie na 6 weken, tsja is voor iedereen anders. Wij zijn 6 weken na de geboorte van dl voor ruim een half jaar naar het buitenland vertrokken, vond ik geen probleem. Ook een trouwerij van mijn schoonzusje toen dl 3 weken oud was zijn we de hele dag bij geweest ... het is maar net hoe je je zelf voelt en hoe je eigen instelling is
@ Goldsword mijn schoonouders zijn al trotse opa en oma. Als het kindje is geboren wil ik niet dat ze daar alleen voor komen, maar ook gewoon voor hun zoon. Als wij geen kindje zou krijgen, zou ik ook fijn vinden als mijn schoonouders ons verrast met een bezoek. Ik heb prima band met ze. Ik vind het ook niet erg als ik niet zwanger was geweest om elke keer te gaan, maar nu ben ik bijna 35 wkn zwanger en dat 1 uurtje heen en terug, ben daarna gewoon gesloopt. Ik zou normaal niet erg vinden om op vakantie te gaan. Ik weet niet hoe de bevalling is gegaan en ik maak mij al druk om het feit dat de bevalling een drama word en dat het herstel niet zo snel gaat en ik heb dan geen zin om dagen op bed te blijven dat ik zo beroerd ben. Ik wil voor iedereen leuk vinden. Maar door de drama van de honden zie ik het juist niet meer zitten om te gaan. Ik ga liever niet omdat het mijn schoonouders jubileum is. Daar pas ik liever voor.
Deze morgen nog steeds roze... op dit moment niet meer. Ik heb geen vk. In Belgïe heb je gewoon een gyneacologe. Als er iets is kan ik altijd terecht in het ziekenhuis of kan ik het verloskwartier bellen. (En ik sta niet meteen te springen om die vandaag te bellen.) Moest ik er vandaag toch nog weer last van hebben, dan bel ik! Gelukkig is ons beebje nog steedw even (hyper ) actief.
mahna: van harte gefeliciteerd!! Hopelijk mag alles goed gaan met jullie allebei. ellamalou: hoe gaat het nu met je? vlindertje: he wat vervelend zeg! Is er nog een kans dat de kleine gaat draaien? Gisteren toch wel bijzonder zo'n moederdag. Dit jaar nog niet gevierd, maar volgend jaar?? Als alles goed mag gaan, staat er volgend jaar een ontbijtje op me te wachten van m'n man
😍GEBOREN😍 21 maart, Laurens, zoon van Florenthe, 856 gram (UD 23 juni) 30 maart, Fleur & Suze, dochters van Prinsesje2014, 1430 & 1300 gram (UD 16 juni) 30 april, Flo, dochter van Mahna, 1770 gram (UD 21 juni) 👧3 meisjes 👦1 jongens 👶ZWANGER👶 12 juni🎈 Puppytje, 29 jaar, 2e kindje💓 15 juni🎈 PeAn, 33 jaar, 5e kindje💓 17 juni🎈 Fee86, 29 jaar, 2e kindje💓 Chanti1980, 35 jaar, 1e kindje💓 18 juni🎈 Rijn, 24 jaar, 1e kindje💓 Karin1983, 32 jaar, 2e kindje💓 MiniMe89 , 27 jaar , 1e Kindje 💓 vlindertje126, 24 jaar, 2e kindje💓 19 juni🎈 Disneymama, 26 jaar, 2e kindje💓 20 juni🎈 3muisjes, 32 jaar, 5e kindje💓 Adje, 39 jaar, 4e kindje💓 tbtje, 23 jaar, 2e kindje💓 Marisha, 35 jaar, 3e kindje💓 Marisje89, 27 jaar, 1e kindje💓 Brusje, ? jaar, 5e kindje💓 Boterbloempje, ? jaar, 1e kindje💓 21 juni🎈 lievemandie, 29 jaar, 1e kindje💓 awvd, 24 jaar, 2e kindje💓 Surprise, 37 jaar, 3e kindje💓 22 juni🎈 Kleinemuis80, ? jaar, 2e kindje💓 23 juni🎈 Ellamalou, 31 jaar, 1e kindje💓 Mamavanmanoa, 34 jaar, 2ekindje💓 Fluss1984, 32 jaar, 1e kindje💓 24 juni🎈 a Flower, 25 jaar, 2e kindje💓 Wup79, 36 jaar, 2e kindje💓 Mamainspe2016, 22 jaar, 1e kindje💓 Fauna, 31 jaar, 2e kindje💓 25 juni🎈 Mariomama, 34 Jaar, 3e kindje💓 Goldsword, 27 jaar, 2e kindje💓 26 juni🎈 Sissi87, 28 jaar, 2e kindje💓 Bloemetje16, 26 jaar, 2e kindje💓 27 juni🎈 Viveluna, ? jaar, 1e kindje💓 Pinkshadow, ? jaar, 2e kindje 💓 28 juni🎈 Dalk, 34 jaar, 1e kindje💓 Diana285, 30 jaar, 1e kindje💓 Goblins, 39 jaar, 2e kindje 💓 30 Juni🎈 Schattepoester, 30 jaar, 1e kindje💓 1 juli🎈 Anne020, 36 jaar, 1e kindje 💓 In totaal 41 mama's 42 kindjes 👧17 meisjes 👦23 jongens 👦2 verrassingen 🌟🌟🌟Sterretjes🌟🌟🌟 🌟Whoppie🌟Luna3🌟Doetie🌟Lila 🌟Melanie2012🌟Saphira85🌟Oktober91 🌟Marlau🌟 🌟 🌟Loes 📅Afspraken & echo's👀 Mei 9 mei Goldsword gyn + groeiecho 11 mei Anoul26 groeiecho 11 mei Karin1983 controle vk 14.30 uur 11 mei MiniMe89 controle 11 mei lievemandie CTG + groeiecho 13 mei Dalk gyn, eerste bezoek 16 mei marisje89 echo 17 mei Diana285 groeiecho + controle vk 18 mei Wup79 groeiecho 18 mei Adje groeiecho en datum prikken voor keizersnede 20 mei PeAn liggingsecho 23 mei MiniMe89 liggingsecho 23 mei Ellamalou echo 24 mei Karin1983 controle gyn 13.30 uur 24 mei Mariomama controle gyn Juni 1 juni PeAn controle vk 7 juni Mariomama controle gyn 15 juni PeAn controle vk
Hey dames . Ze kan hoe ze nu ligt niet uitwendig gedraait worden hellaas . En de kans dat ze uit zich zelf gaat draaien is ook erg klein aangezien ze vanaf week 16 al zo ligt en een voorkeurshouding heeft. Maar wonderen zijn de wereld nog niet uit natuurlijk . 😊
Vlindertje hopelijk draait ze nog. Ellamalou hoe is het nu? Brusje ik ga vanaf morgen rustig aan de tas klaar maken.
Mahna, gefeliciteerd! Hopelijk gaat het goed met jullie beiden! Nog 8 diensten werken... Dan verlof 😃
Ik ga deze week ook de tassen voor mijzelf en de beeb klaar zetten. het plastic heb ik de vorige keer geloof ik rond 38 weken eronder gedaan, maar toen was het niet zulk warm weer zoals het nu is. ik vond het toen al zweten, dus laat staan nu.
Anne schiet al op. Karin plastic lijkt me nu ook niet prettig ik denk dat wij een oud matras er boven op gooien die erna weg kan. Vandaag laatste dagje werken. Heb er zo na uitgekeken. Vrijdag al van een hoop afscheid genomen en vandaag van nog paar en dan zit ik 5 maanden thuis verlof en vakantie
Wat bij mijn zus erg heeft geholpen, is elke avond een hele warme kruik aan de bovenkant van je buik ... bij haar is daardoor het kindje uiteindelijk nog gedraaid. Wie weet helpt het
Vandaag weer een groeiecho gehad, omdat de vorige keer het kindje van de midden lijn naar de bovenste lijn was gegaan. En nu zat hij weer netjes in het midden! Ik denk dus gewoon een groeispurtje net voor de vorige echo ... over twee weken weer een groeiecho om te kijken hoe de groei dan is ... tsja, ze houden het in ieder geval goed in de gaten! Gelukkig lag hij nog steeds met zijn hoofdje naar beneden, maar nog niet vast, dus hopen dat hij niet terug draait Volgende afspraken mogen er bij mij bij: 27 mei bloedprikken, groeiecho en gyn 6 juni gyn 13 juni bloedprikken en gyn
Hier alles goed! Nog steeds rozeverlies maar ik heb gebeld naar de materniteit en volgens hen niets om me zorgen om te maken Lievemandie: ik heb ook niet echt raad ofzo... (heb geen hond en ook geen schoonouders dus ik kan me echt niet zo goed inleven in de situatie) lijkt me wel lastig om daardoor wakker te liggen. Ik hoop dat je op een of andere manier toch kan relaxen en de hele situatie wat kan relativeren. Ik denk dat ik deze week nog eens zal kijken wat ik allemaal in die vluchttas moet hebben. Maar ik vind het nog zo vroeg . Kben bang dat de kleertjes enzo niet meer zo fris zullen ruiken als ik dat nu al wegsteek :-D