Update: Moet helaas zoals ik gedacht in het ziekenhuis blijven met een ballonenkatheter. Ik had al wat ontsluiting maar net niet genoeg om naar huis te gaan. Helaas, werd ik zo hysterisch van de eendenbek en het toucheren dat ze mij moesten kalmeren. Ik vond het eng. Vriendlief gaat dadelijk naar huis voor een uurtje of 2(dan blijft die vanavond wat langer) Dan komen mijn ouders even langs.
Succes, lievemandie! Wat een lief kamertje, Diana! Wup, ik moest erg lachen om je strijkverhaal. Ik ben een chronische niet-strijker en heb door de nesteldrang ook overwogen om de hydrofielluiers toch te gaan strijken. Ik kwam alleen niet verder dan overwegen Ellamalou, fijn dat je het zo leuk had! Dat geeft vaak ook weer meer energie! Kleinemuis, wat onwijs vervelend van je broer! Gatsie, echt niet tof!
lievemandy balen dat je net niet genoeg had en dat je de eendenbek niet trok. Heb je genoeg afleiding om de tijd door te komen? Ik had vorige keer een fijne kamergenoot, maar dat was denk ik echt geluk hebben denk ik. We konden heerlijk kletsen, maar elkaar ook soms even met rust laten. Hopen dat het straks door gaat zetten! Succes!
Ik lig in mijn eentje op de kamer. Hier heb ik geen kamergenoot. De katheter doet goed zijn werk. De krampen worden heviger en heviger. Dus hoop morgen wat ontsluiting te hebben en kunnen breken.
Lievemandie, succes! Hopelijk schiet het lekker op en heb je nu al of heel snel je kindje gezond en wel in je armen Aflower, gefeliciteerd met jullie zoontje! Hoe is het nu? Gaat het al beter met zelf drinken? @ de rest, sorry! Ik weet het echt allemaal even niet meer precies Hier de afgelopen tijd erg druk geweest, dus wel gelezen, maar geen tijd om te reageren. Morgen en dinsdag nog stage en dan lekker verlof ! Heerlijk, zie er zo naar uit! Afgelopen vrijdag had ik weer een groeiecho, met 36 weken werd ons kindje op zo'n 3225 gram geschat. Best aan de grote kant dus. Mijn dochtertje was 3160 met de geboorte bij 40+3 .... Het woord inleiden met 39 weken is heel snel even gevallen, maar ik weet niet of ik dat zou willen. Heeft een van jullie er ervaring mee? Ik had bij de eerste een prima bevalling, 5 uurtjes van eerste pijntje tot baby in armen. Wel 1 grote weeënstorm, maar ik zou zo weer voor zo'n bevalling tekenen. Ik ben een beetje bang dat door inleiden je de natuur in de weg gaat zitten en het dus een stuk minder soepel kan verlopen. Het voordeel lijkt mij dat het niet zo onverwacht komt en ik dus beter een oppas voor dl kan regelen Volgende keer nog maar eens vragen waarom de gyn dit eventueel zou doen, wat de reden er precies van is. Verder was alles gelukkig in orde! Alles leek goed en gezond op de echo Mijn hb was 6,7 en bloeddruk was mooi laag met 112/60. Ik moet eigenlijk ijzer tabletten slikken, maar krijg daar zo'n opgeblazen en zere buik van dat ik dat liever niet doe. En gelukkig vond de gyn het ook niet perse nodig, ze was tevreden met mijn hb Vanaf woensdag verlof, dus dan zal ik weer wat meer mijn best doen om persoonlijk te reageren!
Als je niet meer op zp kan, dan weet je dat de ontsluiting bezig is. Ik ben benieuwd wat ik morgen mag lezen
Succes lievemandy! Hopelijk gaat het vanaf nu allemaal wat vlotter en heb je snel jullie kindje in je armen♡!!
Succes Lievemandie, Hopelijk heb je gauw je kindje in je armen. Goldsword jeetje nog aan het werk. Fijn dat verder alles goed was met de controle. Diana dan is het idd handig dat het wiegje erbij zit.
Leuk kamertje!! Aah is vervelend he die rot nachten. Dan ben je zo moe als wat maar toch niet kunnen slapen en niet lekker liggen. En dan die warmte erbij... Draaien gaat steeds meer zeer doen ook aan mn bekken, hebben meer dames dat? Gelukkig hoeven we allemaal nog maar even!!
Hopelijk mag jij voor de 40 wkn gewoon natuurlijk bevallen zonder inleiden of wat dan ook. er is vandaag bij mij een ballonkatheter geplaatst. De eendenbek deed het meest pijnlijk maar plaatsen van de ballon voel je niks van. Helaas wel erg last van menstruatiekrampen(ja dan doet die zijn werk zeg maar). Morgen gaan ze mij definitief inleiden als ik ontsluiting heb. Als ik geen ontsluiting gaan ze pillen in mijn muts stoppen. Ik wens niemand echt dit niet toe. Maar het is dat ik hoge bloeddruk heb nu en ze zijn bang met het ontwikkelen van zwangerschapsvergiftiging. Morgen gaan ze checken of ik ontsluiting heb. Ik blijf zo weinig mogelijk bewegen met de ballon. De menstruatiekrampen zijn heel erg pijnlijk en ik heb nog nooit zoiets gehad tijdens mijn eigen menstruatie. Ik ben moe en wil gewoon bij mijn vent en bij mijn hondje zijn. Ze zou mij erg missen.
Pean, beetje laat maar nog gefeliciteerd!! Bedankt nog, gelukkig viel het reuze mee! Een eigenwijsje is het zeker al! Denk ook niet dat ze nog goed gaat draaien.. Die verjaardagen periode rond deze tijd is hier ook. En dan komt er binnen waarschijnlijk 2 weken nog een verjaardag bij! Wup, dat strijken herken ik hoor haha. Normaal alleen de overhemdem van mn man. Maar stond een paar weken terug de hydrofiele luiers al te strijken en ook de babykleertjes.. hormonen??! 😜 Inderdaad, over 2 weken is ons meisje er denk ik al! Hopelijk weten we het snel! Anoul, een koeteldagje dat ken ik niet maar het klinkt als een leuk dagje! Vervelend he als het dan tegen valt qua energie.. Ik had er toch wel rekening mee gehouden dat het niet zou lukken.. jammer is het zeker maar kan me er nu idd op voorbereiden en instellen dat het een keizersnede wordt. Disney, ondanks dat je teveel gedaan hebt klinkt het toch als een geslaagde en nuttige dag! Vandaag wat bij kunnen komen met een dagje niksen? Marisje, boodschappen doen met een ander is idd toch niet altijd alles he! Gelukkig volgende week weer vertrouwd! Ik ga er toch het liefst alleen om. Of als mn man al gegeten heeft. Anders ligt er 2x zoveel in de kar.. ga meestal overdag op een rustig tijdstip op t gemak. Zware dingen laat ik in de auto staan of stuur ml erom . Begin ook wel in te slaan met spullen waarbij het kan.. hormonen?! Mn man kan zo ook fewoon om boodschappen. Op 5 minuten een supermarkt die 6 dagen open is tot 20.00 uur.. Karin, balen dat je zo slecht slaapt. Helemaal als je een keer lekker uit kunt slapen en de zorg voor je zoontje niet hebt! Kleinemuis, dat was vast even schrikken van je broertje! Gelukkig zijn de verbouwingen en eind achter de rug, hopelijk kun je zometeen echt wat rust vinden! Goldsword, wat zal je dinsdagavond blij zijn dat het erop zit en je verlof hebt! Ik zou eerst mey 38 weken worden ingeleid, mij is wel verteld dat dit een stuk pittiger kan zijn omdat het niet natuurlijk gaat en bijvoorbeeld pijnstillende stof veel later op gang komt in je lichaam.. zou het idd goed bespreken met de gynaecoloog.. misschien komt t vanzelf wel eerder op gang! Zelf ben ik ondertussen wel een beetje gewend aan het idee van de keizersnede. Heb er nu ook wel vrede mee, stel me erop in en zie het verder wel! Anders zou ik worden ingeleid, is volgens mij ook niet als met ontsluiting krijgen met een ballonnetje en weeënopwekkers en weeën stormen en alles.. Dat blijft me dan weer bespaard denk ik dan maar! T eigenwijze dametje gaat hier regelmatig heel mn buik door! Dr hoofd blij wel rechts onder mn ribben en in mn zij maar dec rest gaat alle kanten nog op, tot het pijnlijke aan. Mn buik voelt soms goed beurs! Het vocht blijft ook maar toe nemen.. in 1 of 2 dagen weer bijna 2 kg erbij. Merk ook dat mn onderbenen nog strakker staan.. ik hoop dat ik dit na de bevalling toch snel kwijt ben! Voel me echt een opgeblazen zeekoe.. bah..
Succes vanacht.. hopelijk vorderd de ontsluiting! Ik zou eerst ook ingeleid worden en zag idd best op tegen dat het best lang kan duren.. en dat je dan nog niet eens aan de weeen (opwekkers) bent begonnen. Jij bent nu misschien al doodop terwijl het nog moet beginnen? Succes!!
Succes lievemandy.. blijf of probeer vooral rustig te blijven.. Gisteren lekker gegeten. Gezellige avond gehad.. maar pffff wat een nacht!! Zo ontzettend warm paar keer in de nacht een maagzuur aanval!! Met broertje gaat het redelijk. Hij mag vandag bellen voor een afspraak vandaag. Hopelijk word hij ook optijd geholpen want komen meer klachten bij.. hij heeft zich er bij neer gelegd ivm rijden. Ja zegt ie nu kan ik er toch bij zijn na de bevalling
Kleinemuis, je broer heef iig een positieve instelling. Hopen dat het snel beter gaat! Hier vannacht ook een bagger nacht gehad. Van 1 tot 5 had ik vrij stevige voorweeën en dat slaapt niet zo lekker. Pfff, misschien moet ik wat bedenken om mijn lichaam duidelijk te maken dat ik geen oefening voor de bevalling nodig heb... Vanmorgen de hele ochtend in het zkh voor de voorcontroles en gesprekken voor de keizersnede. En vanaf vandaag kunnen we zeggen: 'volgende week wordt ons kindje geboren.' Dat klinkt toch wel leuk
Spannend lievemandie !!! Zet hem op he . Hoop dat het vandaag doorzet en je je kindje in je armen hebt x
Klinkt heel leuk . Ik heb het gevoel dat ik nog veel geduld moet hebben . Ze blijft vast langer zitten dan 40 weken. Al hoop ik dat mijn gevoel fout is Lievemandie: ik ben benieuwd!!
zet hem op lievemandie!! Hier weer een ....nacht. 2 uurtjes geslapen. Tis ook zo benauwd op de slaapkamer. En dat helpt niet echt tegen de jeuk. Vanaf half 5 weer beneden op de bank gelegen. Daar is de temp iets beter. Tegen de jeuk heb ik weer wat anders gevonden Inmasseren met vaseline zodra de jeuk begint. Helpt om iig niet te krabben. Na 5 minuten is de jeuk vaak wel over. Vanmiddag weer naar de gyn. Hopelijk heeft ze nog een oplossing voor het slapen. Of iets van een datum om naar uit te kijken. zo van, als het dan nog niet beter gaat, dan...