Wat spannend 3muisjes en brusje, heel veel succes! Mariomama, wat jammer dat het dan niet doorzet, maar je voelt in iedergeval iets! Ik plan hier niets meer buiten het dorp, kan het fysiek ook niet meer eerlijk gezegd. Ben vanochtend buiten geweest, we doen elke maandagochtend koffie bij mijn oma met alle kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen die kunnen, altijd leuk maar druk. En nu al sinds 12 uur binnen, vind het veelste warm.. Gelukkig mijn zoon ook dus we zitten lekker film te kijken en ijsjes te eten.. Wup79, wat spannend die onderzoeken, hopelijk komt het verwachte eruit..
Zo te horen komen er vandaag of morgen weer wat nieuwe babies aan...! Spannend! Ik heb de afgelopen dagen iedere dag last van migraine, super vervelend. Door de warmte en veranderende hormonen denk ik. Hopelijk is het nu eens klaar... Daarbij vanaf zaterdagavond steken in mijn onderbuik en schaamstreek, echt indalen denk ik. Kon geen houding meer vinden en draaien in bed lijkt onmogelijk. Vandaag iedere 3-4 min harde buiken maar niet echt super super pijnlijk dus ik twijfelde heel erg wat te doen. Uiteindelijk toch vk gebeld en die is komen kijken. Kan nog alle kanten op gaan, indalen, voorweeen of begin van het echte werk, had nog geen ontsluiting dus dat is wel ff balen. Afwachten maar..... Het is nu wel iets rustiger geworden.
Ik kan niet bevallen, want ik voel me niet fijn in mn eigen huis, dus 100% morgen baby gaat dat worden. Tja dat heb je als je familie van ver komt om voor de kleintjes te zorgen. Erg super, maar voor mn gemak not cool
Brusje; dat zou ik ook niet fijn vinden hoor. Ons plan is om onze 3 jarige eerst mee te nemen naar het ziekenhuis als het zover is en dat smoeder haar daar komt ophalen. Hopen dat het lukt.
Ik werd weer naar huis gestuurt, ik hoopte dat ik kon blijven, maar de weeen zette niet door. Pas toen ik weg ging, maar nu thuis werkt het gewoon niet voor mij. Misschien dat er in de nacht iets gebeurd, maar ik vind morgen gewoon in het ziekenhuis ook goed.
Brusje wat jammer dat het niet goed doorzet, sterkte met wachten. 3muisjes succes met de bevalling. Het weer is idd niet lekker. Controle bij vk was helemaal goed, vruchtwater was nu netjes en hoefde me er geen zorgen om te maken, volgende week weer kijken. Ze is goed ingedaald, dus de vk zei dat het vrij onwaarschijnlijk is dat ze nog in stuit gaat liggen, is toch fijn om te horen.
Vanmiddag bij de Diabetesverpleegkundige en gynaecoloog geweest. Diabetesverpleegkundige was heel tevreden! Bij de gynaecoloog een echo, ons meisje maakt het spannend!! Lag nu netjes met dt hoofd naar beneden! Had het gevoel dat ze vanacht nog overdwars lag.. Gynaecoloog vond dr hoofdje al wel laag liggen.. aangezien ik met 38 weken toch word ingeleid (a.s. vrijdag) gevraagd of t niet meteen kon. Heeft ze overlegt met andere gynaecoloog maar vonden dit toch te vroeg. Keizersnede blijft voor nu staan. Donderdag met opname gesprek wordt gekeken hoe ze ligt, ligt ze dan goed gaan ze kijken of ik ontsluiting heb. Zo niet moet ik meteen blijven en krijg ik een ballonnetje en vrijdag inleiden. Heb ik wel ontsluiting vrijdag inleiden. Mocht ze toch weer anders liggen vrijdag keizersnede. Heeel spannend dus! Hoop zo dat ze blijft liggen! En het liefst dat ze voor vrijdag uit zich zelf komt dat ik het op eigen kracht doe... we gaan het zien!
Oh wat spannend, ik denk dat er ook wat babies aan komen! Volgens mij beginnen veel bevallingen snachts. Brusje wie weet bij jou ook? Balen dat je je thuis niet op je gemak voelt. Maar als je vast een begin kunt maken is dat meegenomen Wup dat vroeg ik me pas ook af, of je andere kids kunt meenemen naar zkh. Ik zou het zelf niet ze snel doen maar wat als het opeens te snel gaat? Gelukkig heb ik dan wel iemand in de buurt die ze even kan opvangen tot bv mijn moeder er is. Ik hoop dat het gaat als vorige keer, toen was ik al best ver, en mocht na de bevalling snel naar huis dus ook geen bezoek gehad in zkh maar lekker thuis. Mamainspe inderdaad spannend en jammer dat ze dan niet meteen inleiden.....hopelijk blijft de kleine zitten zoals ze zit. Fee wat naar die migraine! Ik heb daar niet echt last van maar wel een erg naar binnen gericht gevoel en me totaal niet kunnen concentreren. Zouden dus ook de hormonen kunnen zijn. En een hoop gerommel. Van mij mag het doorzetten, nog weken zo aanmodderen hoeft niet van mij. Disneymama ik ga ook niet zo ver, of als man mee is. Zijn jullie partners wel steeds in de buurt? Mijn man is af en toe voor werk oid wat verder. En zaterdag een reünie aan de andere kant van het land. Ik wil hem ook weer niet tegenhouden, wie weet duurt het nog weken, maar tegelijk vind ik het niet echt fijn en heb hem gevraagd iig met eigen vervoer te gaan. Ik ga zelf die dag met de kids naar zus dus zij kan me evt helpen.
ohh mamainspe dat is dan toch weer verrassend! Spannend wat het as vrijdag wordt idd, ik duim voor een natuurlijke bevalling voor je! Maar hoe je het wend of keert, volgende week heb jij een lieve kleine dochter in je armen!! Wouw.
Hier hoge bloeddruk, zelf gemeten. 148/91 Over een half uurtje nog een keer, als het niet zakt toch even bellen....pfff het het eigenlijk niet meer verwacht, maar even afwachten nu.
Wup balen van je bloeddruk! Heb je zelf een apparaat? Vanmiddag was ie bij mij ook hoog 165/93 met een andere band en even later toch 145/78. Misschien dat dit nog scheelt? Maar idd bij twijfel bellen!! Hopelijk valt het mee!!
Pff ik moet zeggen dat ik nu al heeeel zenuwachtig ben voor donderdag. Hoop zo dat ze gaat indalen en niet weer draait! Er zijn vast geen maniertjes om de baby zo te laten liggen en te laten indalen? Mocht iemand iets weten hoor ik het graag 😆
Heb gebeld, maar omdat ik verder geen symptomen heb, is er niets aan de hand. Hoef pas weer te bellen als ik die krijg. Ben er zelf wat minder gerust op nu, maar ja. Ik blijf wel zelf meten, morgen maar weer proberen. Sterkte Mamainspe!! Helaas hier geen tips. Zet 'm op!
Brusje hopelijk gaat het vannacht doorzetten en kan je morgen rustig in het ziekenhuis bevallen. Mamainspe wat fijn dat ze toch nog gedraaid en hopen dat ze nu zo blijft liggen. Fee beterschap met de migraine. Hier ga ik ook niet meer ver weg. Ik kan niet meer rijden met de auto. Kom er wel in en uit. Maar door mijn vochtbenen en voeten kan ik gewoon niet genoeg kracht zetten om de koppeling in te drukken. Vanavond ook controle gehad bij de vk. Kleine man doet het goed vermaakt zich eigen prima. We wachten gewoon weer verder af. Wel nog een afspraak gemaakt voor 20 juni. Mochten ie langer blijven zitten zouden we gaan kijken hoe of wat. Maar liever niet.
Wauw spannend die laatste loodjes! Succes meiden! Hier al dagen veel hoofdpijn, hartkloppingen, harde pijnlijke buiken,flauwvallen en maagpijn, morgen naar de gyn ben benieuwd wat mijn bloeddruk is voel me echt met vlagen heel ziek. Echt naar met een peuter erbij flauwvallen icm een oven aan, ik ga alleen maar bakken en in bad doen als man erbij is
Hier gaat alles goed.. geen last van de warmte. Wateroverlast ook geen last van in de achterhoek. Alleen maar zon... Wel steeds meer last van harde buiken en af en toe een soort van wee. Soms wel even een paar achter elkaar. Maar geen reden tot paniek. Succes voor de andere dames dat alles maar voorspoedig mag verlopen.. Slaaplekker
Na een goede nacht strx naar het ziekenhuis. Ik word vandaag verder ingeleid, vandaag komt ons moppie met ons kennismaken. #spannend