Lijkt me heftig zo'n snelle bevalling. Fijn dat je niet ingeknipt of gescheurd bent. Geniet van je kleine meisje
Ik heb dus wel ervaring met gebroken vliezen (bevalling Jennifer) zat op de bank toen ze braken. Bij Neomy de ervaring dat er bij het prikken een flinke slok vruchtwater kwam en nadat ze geboren was er een golf mee kwam die ervoor zorgde dat de vk achteruit sprong en de kraamhulp in 1 keer alle celstofmatjes op bed kwakte 😂 Hier ook de pest aan dat zeiltje, hoewel het zeiltje van Zilveren Kruis beduidend prettiger is als die andere votjes die ik gewent ben. Maar ik heb dus matras, kraamzeil, matrasbeschermer, (zo'n dunne met die elastieken op de hoeken, die kan je gewoon wassen) waterdichte matrashoes, hoeslaken. Wel wat zweteriger maar duidelijk minder dan kraamzeil, hoeslaken 😉 Enkel een handdoekje of een celstofmatje is niet voldoende om voldoende bescherming te bieden aan je matras is mijn ervaring. Het blijft hier wat rommelen maar lijkt niet door te willen zetten. Nu maar naar bed en hopelijk lekker slapen. Iedereen een goede nachtrust!
Brusje jeetje das een heftige bevalling maar wat fijn geen knip of scheur. Karin beterschap met je zoontje. Hopelijk zetten de weeën door. Pean dat is wel handig als je vaste zitplekken heb. Hier alleen in de auto een handdoek maar ik rij nie meer. Jammer dat het niet door heeft gezet. Mariomama hier wel gewoon afspreken. Ze bellen op de dag zelf hoe ik me voel. Misschien is dat wat? Hier een oud matras dus geen celstofmatje of ja die had ik. Maar op een of andere manier haal ik dat ding in m'n slaap weg. Ik blijf bezig met die matjes. Puur voor een oud matras gekozen omdat wij sinds een jaar een heel nieuw bed hebben en ik het zonde vind van de topper die erop lig dat die eronder lijd. Tussen de topper en matras voor de zekerheid het zeil gelegd. Dat oude matras moest toch al weg
Nou het lijkt toch wel door te zetten. Heb weeën activiteit die steeds krachtiger wordt maar nog wel wat fluctueren in intensiteit. Als dit zo door blijft gaan dan de vk maar eens gaan bellen denk ik.
Succes Adje! Jij hebt je kleintje al (bijna) in je armen. Ik mag nog even. Vannacht tot ongeveer half 4 serieuze weeën gehad en toen werd ik ZO moe. Nog wel wat weeën gehad maar vanaf half 5 tot half 7 toch wel wat kunnen slapen gelukkig. Nu lijken de weeën echt goed krachtig te zijn en door te zetten. Vk komt er zo aan om te kijken wat de stand van zaken is. Tussen de weeën door is het goed te doen 😂😂
Ik heb gisteren 3x een poging gedaan tot op iedereen reageren en als ik bijna klaar was eeb dacht ik kopieer het voor de zekerheid nog even was het weer weg 😓 Al dat vocht in mn handen en vingers typt dan ook niet zo makkelijk... Rechts heb ik door het vocht al eeb tijd last van carpaal tunnel syndroom, hebben meer dit? Het wordt echt steeds erger.. iemamd tips?? Dinsdag was ik bij de bekkentherapeut. Die vroeg of de baby al is ingedaald, aangegeven dat ik dit niet wist omdat de gynaecoloog niet gekeken/gevoeld heeft en ik zelf zo verbaasd was dat ze goed lag dat ik het vergeten ben te vragen! De kamer naast haar zit een verloskundige, deze heeft gevoeld en.. ze ligt vast en ingedaald!! Al een stuk minder zenuwachtig voor vanmiddag! Ze vond ondanks mn diabetes de baby niet groot/zwaar voelen en schat haar met 38 weken op zo een 3200 gram! Natuurlijk maar eeb schatting op gevoel naar was toch heel blij met al dit nieuws!! vanmiddag 13.00 intake keizersnede De keizersnede gaat naar grote waarschijnlijkheid niet door. Er wordt gekeken of ik ontsluiting heb, zo ja mag ik naar huis en als dit niet zo is moet ik blijven en krijg ik een ballonkatheter om ontsluiting te krijgen. Wordt sowieso morgen ingeleid zei de gynaecoloog maandag!! T dametje naakt het heel spannend voor ons! Anders had ik morgen ochtend sowieso ons meisje vast, maar toch maar liever "normaal" bevallen! Ik ga nog even proberen te slapen en probeer vanmiddag op iedereen te reageren!
Go adje! Go pean! Go mamainspe! Even kort, mijn moeder komt zo een dagje poetsen dus ik wil vast de bedden afgehaald hebben.....kan niet stilzitten.
Kleinemuis, zou toch fijn wezen als we dat wisten he! Nou ja ik Wist het haha! En net of we t dan tegen iedereen zouden vertellen 😂
Succes adje Peann wat spannend, hopelijk blijft het goed doorzetten. Mamainspe spannend voor vanmiddag wat eruit komt . kleinemuis leuke vraag is dat altijd idd
Succes Adje en peAn!! Hier nog niets.... ik ga de keuken maar eens poetsen en nog wat wasjes draaien. (Ik wil ook bevallen )
spannend allemaal!! en succes meiden!! Hier zeurt het ook nog steeds, vannacht weer een poosje wakker gelegen, meerdere keren naar het toilet geweest om de darmen te legen, gister avond had ik een heel klein stolseltje in de wc liggen, bijna niet noemenswaardig, maar toch. verder krampen in mijn onderbuik en soms zeuren in mijn onderrug. van mij mag het wel gebeuren! Ben blij dat ik hier mijn verhaal kwijt kan, want mijn man vraagt nergens naar! zo frustrerend :x ! vraagt alleen maar of hij wat voor mij kan doen.
Adje en Pean, succes vandaag! Vind de vraag hoelang nog ook zo grappig, als we dat allemaal eens wisten.. Zoontje is hier al iets opgeknapt. Gisteren alleen maar hangen bij mama, en zelfs op mijn buik in slaap gevallen. Mijn zoontje is bijna nooit ziek, kan in 2,5 jaar het op een hand tellen, dus is wel even wennen. Vanacht heeft ie ook goed geslapen en nu wil ie alleen maar liggen op de bank en filmpjes kijken.. Inmiddels eet hij wel weer wat en krijgt weer praatjes. Dus komt wel goed. Mag straks weer naar de verloskundige, samen met me nicht een duo consult, ze is 8 weken minder ver, dus wel gezellig. Er rommelt hier echt helemaal niet, dus zit ook maar filmpjes te kijken met me zoon.. Karin, mijn man vraagt alleen snachts alsnog terugkom van de wc, heb je weeën? Voor de rest ook weinig interesse, hij denkt gewoon ze zegt wel als er iets is. Dus best herkenbaar.