16 t/m 30 juni 2016 mama's. Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door PeAn, 19 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamainspe2016

mamainspe2016 Actief lid

20 okt 2015
    219
    50
    28
    NULL
    NULL
    O foutje in de lijst denk ik, mijn dochter heet Milou geen Cloë 😉

2. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Oeps idd foutje. Dacht dat ik Milou had geschreven.

3. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    😍GEBOREN😍

21 maart, Laurens, zoon van Florenthe, 856 gram (UD 23 juni)
    30 maart, Fleur & Suze, dochters van Prinsesje2014, 1430 & 1300 gram (UD 16 juni)
    30 april, Flo, dochter van Mahna, 1770 gram (UD 21 juni)
    17 mei, Hugo, zoon van A Flower, 2965 gram (UD 24 juni)
    30 mei, Luke, zoon van Lievemandie, 2730 gram (UD 21 juni)
    31 mei, Thobian, zoon van Surprise, 3660 gram (UD 21 juni)
    6 juni, Noaley, dochter van 3muisjes, 3350 gram (UD 20 juni)
    7 juni, R.avinay, dochter van Brusje, 3605. gram (UD 20 juni)
    7 juni , Esmay dochter van Vlindertje126, 3525 gram (UD 18 juni)
    9 juni, Chloë, dochter van Pean, 4290 gram (UD 15 juni)
    9 juni, Xavi, zoon van Adje, 3515 gram (UD 20 juni)
    11 juni, Milou, dochter van Mamainspe, 3765 gram (UD 24 juni)

👧8 meisjes
    👦5 jongens

👶ZWANGER👶

12 juni🎈
    Puppytje, 29 jaar, 2e kindje💓

17 juni🎈
    Fee86, 29 jaar, 2e kindje💓
    Chanti1980, 35 jaar, 1e kindje💓

18 juni🎈
    Rijn, 24 jaar, 1e kindje💓
    Karin1983, 32 jaar, 2e kindje💓
    MiniMe89 , 27 jaar , 1e Kindje 💓

19 juni🎈
    Disneymama, 26 jaar, 2e kindje💓

20 juni🎈
    tbtje, 23 jaar, 2e kindje💓
    Marisha, 35 jaar, 3e kindje💓
    Marisje89, 27 jaar, 1e kindje💓

Boterbloempje, ? jaar, 1e kindje💓

21 juni🎈
    awvd, 24 jaar, 2e kindje💓
    Anoul26, 36 jaar, 3e kindje💓

22 juni🎈
    Kleinemuis80, ? jaar, 2e kindje💓

23 juni🎈
    Ellamalou, 31 jaar, 1e kindje💓
    Mamavanmanoa, 34 jaar, 2ekindje💓
    Fluss1984, 32 jaar, 1e kindje💓

24 juni🎈
    Wup79, 36 jaar, 2e kindje💓
    Fauna, 31 jaar, 2e kindje💓

25 juni🎈
    Mariomama, 34 Jaar, 3e kindje💓
    Goldsword, 27 jaar, 2e kindje💓

26 juni🎈
    Sissi87, 28 jaar, 2e kindje💓
    Bloemetje16, 26 jaar, 2e kindje💓

27 juni🎈
    Viveluna, ? jaar, 1e kindje💓
    Pinkshadow, ? jaar, 2e kindje 💓

28 juni🎈
    Dalk, 34 jaar, 1e kindje💓ks
    Diana285, 30 jaar, 1e kindje
    💓
    Goblins, 39 jaar, 2e kindje 💓

30 Juni🎈
    Schattepoester, 30 jaar, 1e kindje💓

1 juli🎈
    Anne020, 36 jaar, 1e kindje 💓

In totaal 41 mama's 42 kindjes
    👧17 meisjes
    👦23 jongens
    👦2 verrassingen

🌟🌟🌟Sterretjes🌟🌟🌟
    🌟Whoppie🌟Luna3🌟Doetie🌟Lila
    🌟Melanie2012🌟Saphira85🌟Oktober91
    🌟Marlau🌟 🌟 🌟Loes

📅Afspraken & echo's👀

Juni

13 juni MiniMe89 controle vk
    13 juni Goldsword gyn + bloedprikken
    13 juni Wup79 bloeddrukmeting gyn
    13 juni Karin1983 keizersnede

14 juni Marisje89 controle
    14 juni Mariomama controle gyn
    16 juni Dalk controle gyn
    20 juni Marisje89 controle
    21 juni Mariomama controle gyn
    21 juni Dalk keizersnede
    28 juni Mariomama controle gyn

4. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd mama(inspe) nu ben je echt moeder!! Mooie naam ook en al flink op gewicht haha. Hopelijk snel naar huis!

Zo ver ik weet geen krampen of spierspanning gehad, maar het voelt ook niet als spierpijn, meer blauwe plekken op de huid. Je ziet er verder niets aan. Bloeddruk is ook nog goed.

5. diana285

diana285 Bekend lid

6 jan 2016
    813
    363
    63
    mamainspe gefeliciteerd met je dochter

Pean wat naar dat het zo moet beginnen, wel fijn dat jezelf genoeg voeding voor haar heb en het ziekenhuis je goed ondersteund daarin

Hier ochtendje ziekenhuis gehad, had de kleine al vanaf gisteravond niet gevoeld en me ik kreeg een nare pijn onderin me buik, me vriend gebeld naar het ziekenhuis, moesten even langskomen, aan de ctg gelegd en echo gemaakt, met de kleine meid is alles goed.
    Maar ik blijk een blaasontsteking te hebben, die had ik niet verwacht, nu antibiotica gekregen voor 7 dagen en morgen weer terug voor controle ctg.
    Ze hebben ook meteen gekeken naar vruchtwater dat was nu weer heel netjes, placenta zag er nog netjes uit, en ook de groei nog geprobeerd te meten al ging dat moeilijk, zagen ze wel dat ze gegroeid was en niet stil blijft staan.
    Weer advies gehad om zo rustig mogelijk te doen.

6. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    Diana; blijft spannend toch als je toch weer even langs moet komen. Goed dat ze je blaasontsteking hebben gevonden. Ik weet dat ik er toen ook zelf helemaal geen erg in had. Rustig aan doen, heb je dan nog energie om wat te doen?? ;)

7. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ocharme... :( hopelijk is ze snel volledig beter. Wel super dat het voeden en kolven zo goed gaat :)

8. karin1983

karin1983 Actief lid

13 feb 2010
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen rond deze tijd word ik weer mama! De Ks staat gepland om 14.25. Wel wat later als dat we eerst te horen kregen, dat was nl 13.00.
    Wat ook wel erg fijn was, is dat de verpleegkundige die er morgen bij is, nu de intake deed.
    Wel mijn moeder weer even om de tuin moeten leiden, die zou mijn zoontje van de psz halen, maar dat gaan we nu samen doen. Ik moet om 12.00 in het ziekenhuis zijn en vanaf 6.00 al nuchter! Ik denk dat als ik voor die tijd wakker ben, dat ik toch even wat ga eten, zie er wel tegen op om zo lang nuchter te zijn.

nog 24 uur :D:D:D:D

9. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pean dat is wel erg balen, maar super fijn dat ze meedenken met bv en dat de productie zo goed is! Heb je een eigen kolf of van het zkh?

Karin spannend, succes morgen en ik hoop dat je nog een goede nacht maakt.

Diana dat was even spannend, fijn dat alles goed is!
    Ik zou een blaasontsteking ook zo over het hoofd zien.

Het is apart, sommige mensen vinden dat ik een enorme buik heb en zeggen dat het aan me te zien is dat ik het zat ben. Andere lijken niet te zien dat ik zwanger ben of vinden het erg meevallen.
    En inderdaad misschien moet ik nog vier weken, dat zie ik echt niet zitten. Ik ben er echt helemaal klaar mee. Herkennen jullie dit?
    Ik heb vannacht van 23:00:8:00 geslapen en ben gewoon nog steeds de hele dag moe. Ik kan nergens mijn aandacht bij houden. Ook een spelletje of zo met de kinderen heb ik eigenlijk geen energie voor. Soms voelt het alsof de energie letterlijk weg stroomt uit mijn lichaam. Kan eigenlijk niet meer lekker zitten (niet te laag niet te ver achterover maar ook niet voorover......) en zeker niet elegant alleen met benen een beetje wijd.......en als ik dan opsta heb ik een steek onderin mijn buik. Lopen gaat ook niet echt lekker, of staan met dikke benen dan lijken ze wel te ploffen.
    Ik heb nergens echt zin in, ook niet eens tv kijken of een boek lezen. Ik heb nog maar een stuk of 4 jurkjes die ik pas. De rest zit te strak.

Tsjah even klagen dan maar. Ik wilde dat ik een stralende gelukkige zwangere was maar wordt hier gewoon chagrijnig van. D

10. Fee86

Fee86 Actief lid

20 sep 2013
    185
    3
    18
    NULL
    NULL
    Mariomama, ik herken je gevoel wel hoor!! Voel me ook ontzettend moe, lusteloos en ongemakkelijk in mijn eigen lijf. Iedere houding is irritant en om 10u smorgens verlang ik alweer naar bed. En dan voel ik me ook nog schuldig naar onze zoon. Ik wil zo graag leuke dingen met hem doen, juist nu ik zo veel thuis ben en hij nog de enige is. Straks moet hij zowiezo alle aandacht delen.... Ik kan echt niet wachten totdat de bevalling begint, ook al weet ik dat het pijn gaat doen. Ik houd dit geen 2 weken meer vol......

Sorry. Ff klagen....

11. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha nou klagen helpt hoor! Ik voel me nu al beter nu ik het heb opgeschreven.
    Ik ben iemand die absoluut niet kan stilzitten en altijd wel plannetjes heeft. Maar ik weet nu al dat een tripje naar de appie me morgen genoeg energie zal kosten. Dat is gewoon zo saaaaai, zeker inderdaad als je je kinderen bv nog even wat aandacht wil geven.....

12. DisneyMama

DisneyMama Bekend lid

7 nov 2013
    820
    439
    63
    Mamainspe, gefeliciteerd met de geboorte van Milou! Hopelijk zijn alle waardes goed en mogen jullie snel naar huis.

Pean, wat balen dat je voorlopig nog niet naar huis kan. Wel fijn dat de borstvoeding goed op gang komt en het ziekenhuis hier positief en behulpzaam in is, scheelt al weer een zorg. Veel sterkte en probeer ook te genieten natuurlijk.

Karin, heel veel succes morgen. Hopen op een voorspoedige keizersnede, en geniet van het bijzondere moment.

Fee & mariomama, klagen mag gewoon. Ik doe het heel de dag richting mijn man. Hier zwaar weekend gehad, zoontje toch weer zieker geworden, gisteren naar de HAP en bleek dubbele oorontsteking te hebben. Dus nu aan de antibiotica. Vandaag alweer koortsvrij en rustig aan het spelen, dus dat komt wel goed. Alleen gisteren dus wel weer druk. Kan zelf echt niet meer autorijden en manlief heeft geen rijbewijs, dus schoonvader met ons naar het ziekenhuis.. Wel gelijk al mijn spullen meegenomen, stel dat onderweg de vliezen braken kon ik gelijk in Gouda blijven. Maar helaas, vandaag is het weer rustig in de buik.
    Wel net even op verjaardag geweest van me nichtje, en de vorige keer begonnen me weeën ook op een verjaardag maar weer helaas. Dus nu plat op de bank van de harde buiken van de verjaardag en lekker het EK kijken en zo formule 1. Heb het gevoel dat ik echt nog wel moet wachten op die weeën :(

13. Goldsword

Goldsword Fanatiek lid

14 dec 2013
    1.422
    0
    36
    NULL
    Rotterdam
    Ik sluit me aan bij jullie! Ben er ook wel klaar mee eigenlijk en de baby is onderhand meer dan welkom :) Elke avond hoop ik dat het eindelijk gaat beginnen, ik denk omdat de vorige bevallig ook 's avonds begon. Ik vind het ook vooral vervelend dat ik zo weinig met dl kan doen, normaal gaan we eigenlijk altijd wel op stap en leuke dingen doen, maar nu is het toch wat meer om en rond huis ... Hopelijk gaan de laatste loodjes snel voor ons allemaal!

14. mamainspe2016

mamainspe2016 Actief lid

20 okt 2015
    219
    50
    28
    NULL
    NULL
    Vanmiddag mochten we lekker naar huis met ons meisje! Wat was de kraamverzorgster een zeur! Gelukkig morgen een ander, nieuwe rondes nieuwe kansen 😜

15. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamainspe gefeliciteerd met je dochter!
    Had het even over het hoofd gezien....
    Hopelijk zijn de waardes goed en ben je nu naar huis?

16. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nu weer net je berichtje gemist. Lekker zeg thuis! Kon je gelijk van kraamverzorgster wisselen?

17. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Hallo meiden!

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie dochters en zoontjes 😁

Ik vond de weeën net als erge menstruatiekrampen voelen. Zeg maar als je maanden niet gemenstrueerd heb. De weeën vond ik op zich niet zo erg. (Ik denk dat iedereen anders de weeën ervaren op zijn hun eigen manier)

Luke drinkt goed en slaapt lekker als een perfecte baby. Helaas is die morgen alweer 2 weken oud en de tijd gaat snel voorbij. Ik kan mij nog als de dag herinneren dat die net was geboren.

ik wil jullie nog een fijne bevalling wensen en de andere meiden blijf lekker genieten van je kleine hummeltje voordat je het weet ze zijn zoveel weken oud.

P.S. Ik ben een hele trotse mama en kan nog niet geloven dat ik een kleine wonder heb gemaakt.

18. diana285

diana285 Bekend lid

6 jan 2016
    813
    363
    63
    Wup79 niet veel energie meer hoor, maar zoals gisteren nog even boodschappen gedaan met vl dat kan ik dus beter nu echt laten. En ik kook nog elke avond maar ook dat vind me vriend ineens te veel voor me, wel lief natuurlijk maar doe dan helemaal niks meer en me moeder wil de was al gaan doen vinden ze ook allebei te zwaar voor me.
    Allemaal lief maar voel me zo nutteloos, kan ik dus niet zo goed tegen.

Karin spannend nu weet je ook echt de tijd, hoop dat je vanavond nog een beetje kan slapen.

Mamainspe wat fijn dat je al lekker weer naar huis bent.

Disneymama beterschap voor je zoontje, altijd zo zielig kleintjes met een oorontsteking

19. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    mamainspe wat fijn dat jullie naar huis mochten. Fijn dat het gelijk geregeld kon worden met de kraamzorg.]

Karin heel veel succes morgen.

Lievemandie wat fijn dat Luke het zo goed doet.

Ooh heerlijk dat geklaag. Herken er zoveel in.
    Geen energie hopen dat het iedere avond begint. Nergens meer zin in.
    En vooral dat hele charmante zitten.

Vrijdag ook de kleine meid van een vriendin geboren wat een poppetje. Nu wil ik ook.

20. mamainspe2016

mamainspe2016 Actief lid

20 okt 2015
    219
    50
    28
    NULL
    NULL
    De kraamverzorgster die er nu was was er alleen nu voor de "opvang". Hoefde dus geen eens wat te regelen! 😆

Deel Deze Pagina