Hier rommelt het aardig. Elke keer als ik ga staan of iets ga doen krijg ik harde buiken die ook best zeer doen. Zodra ik rustig lig is het wel weer over meestal ... anderen hier ook last van? Ik ken dit helemaal niet zo van de eerste, daar had ik wel wat harde buiken, maar was het niet al dagen aan het rommelen en begon gewoon ineens de bevalling. Weet nu niet zo goed wat ik moet verwachten
Hier controle gehad en moet nu gelijk na het ziekenhuis. Bloeddruk te hoog. En de jeuk blijkt plupp ofzo te zijn. Ook zie ik met een oog vlekjes moest gelijk door
PUPPP is onschuldige jeuk door de zwangerschap. Maar hoge bloeddruk en vlekjes zien klinkt niet zo best. Hopelijk is alles goed!! Sterkte!!!!
Pean jij bent goed bezig! In elk geval fijn dat he kleine voldoende bv heeft. Hopelijk gaat het snel weer beter. Puppy gefeliciteerd met ciro! Minder voelen, dat heb ik ook, gyn zei dat het komt omdat ze nu vast ingeleid ligt. Maar fijn als je voor de zekerheid een ctg hebt. Ik zou ook liever niet inleiden als het not nodig is, natuurlijk bevallen is fijner en voor de kleine is het waarschijnlijk nu nog lekkerder in de buik......
Oh spannend........en onder de douche gaan? Dan schijnt het dat echte weeeen doorzetten en voorweeen stoppen.
Nou we hebben de deadline naar morgenavond verplaatst! We komen er op dit moment even niet aan uit...dus ik zou jullie willen vragen om eventueel mee te denken. Heb een poll aangemaakt, maar lees wel even het bericht van mij hierbij a.u.b. voor alle juiste informatie! http://www.zwangerschapspagina.nl/babynamen/624230-silke-lana-spoed-zie-bericht.html
Ooh deze vind ik moeilijk dalk.. Ik zou zeggen blijf bij de eerste naam wat je gekozen heb.. Maar als dat Silke is dan vind ik het teveel op de naam nichtje lijken. Maar Lana moet ik weer aan een hond denken (van mijn zusje) Als ik daar niet aan denk. En ga dus helemaal nutraal denk ik toch de naam Lana het leukste vind..
Dalk, wat een lastige keuze als je er nu nog niet uit bent. Goed dat jullie nu een deadline hebben gesteld, hopelijk helpt het. Silke vind ik een mooie naam, is Fries en dat ben ik ook van oorsprong en mijn nichtje heet inmiddels zo. Ik vind hem niet, gezien de uitspraak van je nichtjes naam, te veel lijken. Maar persoonlijk zou ik voor Lana kiezen omdat dit stoerder is. Heb ook even manlief gevraagd, en hij vind Lana ook mooier.. Succes met kiezen!
Ohja ik moet blijven heb toch een zwangerschaps vergiftiging. En word ingeleid. Kwam even rauw op m'n dak
Dank je. Krijg medicatie en katheter houden me vannacht in de gaten vanwege pijnstilling. Ballontje zit erin. En voor morgen staat de bevalling gepland mits er genoeg ontsluiting is.
Marisje, wat heftig zo in 1 keer dit nieuws! Hopelijk kun je een beetje slapen en heb je morgen genoeg ontsluiting! Wat vond ik dat afwachten verschrikkelijk en jij hebt dat ook nog eens zwangerschapsvergiftiging bij... Succes, hopelijk morgen en gezond kindje ib je armen!! Dalk, ik zou voor Lana gaan, vind dat een erg leuke naam!! Maar volg je gevoel en leg je er bij neer.. zonde om je nu nog zo druk te maken! Pean fijn dat je zo een goede productie hebt! Hopelijk mag je meisje er snel gezond mee naar huis! Spannend bij alle dames waar het zo rommelt! Lijkt me best lastig dat afwachten. Ik heb zelf dan ook nooit anders geweten dan dat ik ingeleid werd en dus een datum zou weten ongeveer. Hier doet ons meisje het heel goed! Drinkt goed en opbouwen met de voeding (wij geven flesjes) gaat erg goed, komt nooit een mondje terug. De eerste nacht thuis aan het begin van de nacht was ze erg veel aan het huilen. Gisteren al iets minder. Ze is (net als in mn buik) heeeel bewegelijk. Hierdoor alsmaar de dekens weg en handjes in dr gezicht waardoor ze zichzelf wakker hield. Gisteren heeft mn broer hun inbakerdoek meegenomen. Vanavond aangedaan, flesje gegeven bij ons op bed en nog even lekker gesnuffeld met dr. Op bed gelegd en geen kik gegeven! En dat op dr eigen kamertje! Werd het wakker heel even staan luisteren naar ze slaapt lekker! Ben zo blij !! Verder voel ik mezelf heel goed. Knip is gevoelig naar pijj kan ik het niet noemen. Moet zo oppassen dat ik mn gemak hou! Voel me ook veel beter als toen ik nog zwanger was. Werd vanmorgen wakker met een leuk verjaardagscadeau, stuwing, au. Mn borsten zijn net blokken beton en in een nacht en dag 2 cupmaten groter!! :O zei ook al tegen mn man heb ik eens wat mag je geen eens in de buurt komen 😂. Heeft iemand enig idee hoe lang dit duurd? En het lekken van je borsten? Had dot wel tijdens de zwangerschap maar nu blijf ik zoogcompressen wisselen.. mijn leeftijd mag van 22 naar 23. Ben toch blij dat het op de een of andere manier niet de 14e is geworden dat onze dochter is geboren. En gelukkig is zij eerst jarig en dan ik. Lijkt me als kind leuker! Morgen hielprik en gehoortest, ben benieuwd!
Stuwing duurt 2-3 dagen en dan gaat het weg. Dat lekken van je borsten blijf je even aanhouden. Als je last van die stuwing kan je witte kool gebruiken dan doet het minder pijn. De knip deed in principe geen pijn maar die aardbeitjes bij je poeperd. Godnondeju! Elke nies of scheet 🙊 Weet iemand hoe ik mijn melkproductie kan ophogen? Ik las iets van fenegriek. Weet iemand of het normaal is, na 2 weken alsnog wat buikpijn hebben (onderin)? Ik ben bang dat na de natuurlijk bevalling nog wat achter is blijven hangen. Althans niet dat ik het weet maar maak wel zorgen. Misschien dat de baarmoeder langzamerhand aan het krimpen is? @Maris balen dat je zwangerschapsvergiftiging heb. Hopelijk heb je je kleintje snel in je armen. Als je menstruatiekrampen krijg van je ballon, dan is het iig een goed teken want dat doet die zijn werk. Hoop dat je morgen ontsluiting heb! (Die krampen zijn heel erg pijnlijk met harde buiken of weeën erachter aan).
Morge meiden! Gisteravond zijn wij de trotse ouders geworde van een wolk van een dochter! 3425 gram en 50 cm!!! Na de middag werden de weeen heftiger en om 8 uur geheel ontsluiting. Het was goed te doen. Allern die laatste 3 cm had ik al vreselijke persdrang. Eenmaal met persem vorderde het helaas niet. Toch naar ziekenhuis. Daar met infuus is ze binne half uur geboren. Wel een knip ivm hartslag kleine meid. Ze doet t onwijs goed!!! Ze heeft al een borst toegehapt en is daarna is een diepe diepe slaap gevalle. Straks om 6 uur kijke we of ze een beetje wakker wil worde. Succes aan iedereen die vandaag mag/moet. Las iets van een ballontje en rommelende buiken. Ik denk aan jullie! (Beetje dan)
@stuwing, koolbladen op je borsten leggen wilt nog wel eens heel goed helpen. Mischien raar maar werkt wel, verder strakke bh aan en afbinden met een verband ( zodat er druk op zit) Succes ! Allemaal gefeliciteerd met jullie dochter of zoon En degene die beginnen , succes . @ zwangerschapsvergifteging , dat is ook iets wat inderdaad rauw op je dak valt , gelukkig ben je al zover dat je kindje een mooi termijn heeft en niet pas 32 weken ofzo . Succes met de bevalling
@ Marisje, sterkte! Even schrikken, maar je hebt nu snel je kleintje in je armen! @ Mamainspe, fijn dat jullie meisje het zo goed doet! Lekker genieten ! Lekken van je borsten kan best een tijdje duren, die moeten als het ware 'getraind' worden wanneer ze wel en wanneer ze niet melk moeten geven ... Stuwing is vervelend, maar ik zou het juist niet strak afbinden. Daar kun je namelijk een borstontsteking door krijgen, doordat het gaat knellen. (en dat doet heeeeeeel erg zeer). Beter gewoon wat lossere hemdjes te dragen en als de pijn te erg wordt extra aanleggen om wat verlichting te geven ... of even het ergste wegkolven (maar niet te veel, want dan hou je de melkproductie zo in stand). Stuwing duurt niet heel lang, zo'n 2 a 3 dagen meestal. O sorry lees nu dat je niet zelf jullie meisje voedt! Dan weet ik niet wat beste is ... en nog gefeliciteerd met je verjaardag! @ Rijn, gefeliciteerd! Fijn dat alles goed gaat, geniet er maar van! Stiekem een beetje jaloers haha , ik wil ook!