Lieve Cheshire, Wat ben ik geschrokken van dit voor mij onverwachte, en ik denk voor jou ook onverwachte bericht. In de ochtend las ik je relaas over je misselijkheid en de afwezigheid van de stijltang in je haar en de make up op je gezicht. Je leek zo ontzettend zwanger te zijn. Nog geen 8 uur later heb jij het bericht gehad dat je kindje niet meer leeft. Ik vind dit zo ontzettend naar voor jou en je partner. Natuurlijk ben je daar helemaal stuk van. En als ik eerlijk ben kwam jouw bericht bij mij binnen als een mokerslag, zo snel na Marlau. Je droom is voor nu voorbij en je leven is nu als een nachtmerrie. Ik wil je dan ook heel veel sterkte toewensen voor nu en de toekomst. Ik hoop dat jij en je partner veel steun al elkaar zullen hebben in deze moeilijke periode. Heel veel liefs, een dikke knuffel.
@ lieve Cheshire hoe voel jij je nu? Mocht je ergens over willen praten E bent altijd welkom hier of in pb ! Pff die achtbaan met emoties waar je nu inzit ken ik zo goed , probeer niet je tranen tegen te houden maar laat Ze gaan gooi alles eruit , huil, schreeuw wees boos alles bij elkaar en alles mag , maar onthoud dat je dit kindje met liefde heb gedragen. Iemand zei ooit tegen mij dat dit zieltje niets meer nodig had dan de pure liefde van zijn moeder om Over te gaan , en dat si het vanaf dag 1 pure liefde van een moeder voor haar kind , toen iemand dat tegen mij zei dacht ik hoe durf je zoiets te zeggen maar als je erna terug kijkt is het best mooi ookal had ik al die kindjes natuurlijk willen zien , willen opvoeden , willen horen . Meen brief schrijven naar mijn kindje hielp mij ook altijd , lang of kort maakt niet uit het was een brief met alles wat ik wou zeggen en al mijn wensen . Sterkte nogmaals lieve schat
Lieve Thea, Arme lieve meid toch. Jouw blijft niets bespaard in deze zwangerschap. Ik kan me voorstellen dat je nu doodsbang bent en het ergste vreest. Wat fijn dat je zo snel bij de verloskundige terecht kunt. Of eigenlijk is het kon, want ik lees je bericht nu pas. Het zwarte bloed heeft weer plaatsgemaakt voor rood bloed lees ik ook. Nog een reden tot paniek bij je. Ik ga een kaarsje voor je opsteken en hopen op goed nieuws. Dat je hematoom spontaan eruit is gekomen en dat het goed mag gaan met je kindje. Ik duim voor je. Dikke knuffel.
Ooh thea.. de hele nacht in onzekerheid!! En wat een botte antwoord.. Oooh daar kan ik zelfs nog van gaan steigeren.. Idd zou ik ook willen overstappen.. Succes vandaag!! En we duimen gewoon door
Lieve Goldsword, Van harte gecondoleerd met het verlies van je oma. Daarmee verlies je een stukje van je jeugd. Maar er is ook goed nieuws, want wat heb je een mooie echo gehad zeg. Zo ontzettend duidelijk en mooi. Van harte gefeliciteerd. Heel dubbel inderdaad. Liefs
Lieve schat, Huilen is heel goed, want je bent nu ontzettend verdrietig. Laat aub al je gevoel eruit komen en gooi het er hier lekker uit. We staan hier ook klaar voor je nu je droom in duigen is gevallen. Ik hoop dat je je bedenkt over het plaatsen van je naam bij de sterretjes, want jij en je kindje hebben een plek op onze lijst verdiend. Liefs
Hoi Viveluna, Dat heb ik ook. De afgelopen dagen was ik niet bang of ongerust, maar sinds de berichten van Marlau, Cheschire en de paniek van Thea brengt me weer helemaal met beide benen op de grond. Resultaat angst. Liefs
Hoi Anne020, Je blijft toch zeker wel bij ons, hoop ik? Het is maar een datum, en ze komen meestal niet op tijd. Wat een fijn nieuws heb je gehad en wat ben ik blij met jullie dat alles goed is. Van harte gefeliciteerd met dit geweldige nieuws. Liefs
Hoi Rosa, Ik voel met je mee. Mijn moeder vindt zelfs dat ik een extra echo moet laten inlassen, omdat ik door deze berichten wat ongerust aan het worden ben. Ik mag nog tot 15 december wachten. Ben benieuwd of ik dat volhoud. Zet hem op, zeg ik ook tegen mezelf hoor. We hebben geen invloed op het proces maar wel op onze gedachten. Althans dat roep ik altijd en dat is waar, maar soms even zo moeilijk. Liefs
Lieve Thea, Mental Thea word je daarvan, zeker als ze je zo de nacht insturen. Wat vreselijk naar voor je dat de afspraak niet door kon gaan, en dat je nog krampen hebt. Ik ga ervan uit dat het bloedverlies ook nog steeds aanwezig is. Ik duim voor je.
Lieve schat, Het is pas voorbij als het voorbij is, dus probeer de moed erin te houden totdat je definitief hoort dat het niet goed zit. Empathie is iets dat een verloskundige wel mag tonen en ik kan me voorstellen dat je dat gevoel gisteren niet kreeg. Ik hoop van harte dat je vandaag op zoek mag gaan naar een ander. Ik hoop dat je vandaag een mooi sinterklaascadeau mag krijgen. Denk aan je.
Lieve dames dat is het laatste wat ik wil , jullie angst doorgeven .. Bedenk dat het bij mij al een rollercoaster is geweest vol onzekerheden 💋
sterkte lieve thea. Wat onbegrijpelijk dat ze je zo de nacht in hebben gestuurd. MIjn duimen blijven draaien en ik hoop op een klein wonder. x
Thea meis wat ellendig dat je zo door de nacht moest gaan. Ik snap je reactie helemaal maar die van de vk ergens ook. Ik probeer het nu even positiever te draaien, jouw medische staat is niet zo ongerustmakend dat er direct actie ondernomen moet worden. Dat er gekeken moet worden wat er aan de hand is daar is iedereen het over eens en gaat vandaag, hopelijk zo snel mogelijk, ook gebeuren. Dat je boos bent dat je gister geen duidelijkheid hebt gekregen is geheel begrijpelijk. Het is zo'n machteloze situatie. Een spoedgeval maakt dat er andere prioriteiten ontstaan waardoor jouw uitroepteken achter je naam dunner is dan van iemand anders. Maar jij weet niet wat het spoedgeval om handen had. Ze waren wel bereid je te zien echter spoedgevallen zijn niet in te plannen en te voorspellen hoe lang zo'n spoed qua tijd in beslag neemt. De eerdere berichten die ik las over de vkpraktijk vind ik erg positief en meelevend. Beoordeel hen nu niet in een negatieve emotie en denk straks eens rustig na wanneer je duidelijkheid hebt. Ook vk's zijn mensen. Meis ik hoop heel erg dat je snel terecht kunt en je straks een stuiterend blij berichtje mag plaatsen.
Ha Mahna, Nee plopjes zijn het nu nog niet. Het glijdt heel zachtjes langs. Ik voel van binnen wat druk ontstaan maar dat is uitwendig nog noet voelbaar. Als je met je vinger langs je wang glijd zonder druk te zetten. Zo voelt het ongeveer. Echt een heel bijzonder gevoel.
👶ZWANGER👶 12 juni🎈 Puppytje, 29 jaar, 2e kindje💓 15 juni🎈 PeAn, 32 jaar, 5e kindje 💓 16 juni 🎈 Prinsesje2014, 2e en 3e kindje 💓💓 17 juni🎈 18 juni🎈 Rijn, 24 jaar, 1e kindje💓 Karin1983, 32 jaar, 2e kindje💓 MiniMe89 , 26 jaar , 1e Kindje 💓 19 juni🎈 Krimpie, 28 jaar, 1e kindje💓 20 juni🎈 3muisjes, 32 jaar, 5e kindje💓 Adje, 39 jaar, 4e kindje💓 tbtje, 23 jaar, 2e kindje💓 Marisha, 35 jaar, 3e kindje💓 vlindertje126, 2e kindje 💓 Marisje89, 26 jaar, 1e kindje💓 21 juni🎈 Disneymama, 26 jaar, 2e kindje💓 lievemandie, 28 jaar, 1e kindje 💓 awvd, 24 jaar, 2e kindje 💓 Surprise, 36 jaar, 3e kindje💓 22 juni🎈 Fluss1984, 31 jaar, 1e kindje Kleinemuis80, 2e kindje💓 Loes, 31 jaar, 2e kindje 💓 23 juni🎈 Ellamalou, 31 jaar, 1e kindje💓 MiniMe89, 26 jaar , 1e kindje💓 Mamavanmanoa, 34 jaar, 2e kindje💓 24 juni🎈 a Flower, 24 jaar, 2e kindje 💓 25 juni🎈 Rosa1234, 30 jaar, 1e kindje 💓 Thea, 30 jaar, 4e kindje 💓 Mariomama ,34 Jaar , 3e kindje 💓 Goldsword, 27 jaar, 2e kindje💓 26 juni🎈 Florenthe, 40 jaar, 3e kindje Presa, 25 jaar, 1e kindje💓 Loesje6, 29 jaar, 2e kindje💓 Mahna Mahna, 41 jaar, 2e kindje💓 Sissi87, 28 jaar, 2e kindje💓 27 juni🎈 Viveluna, 1e kindje💓 Mamainspe2016, 22 jaar, 1e kindje💓 28 juni🎈 Sieppie, 30 jaar,💓 29 juni🎈 30 juni🎈 Wup79, 36 jaar, 2e kindje💓 1 juli🎈 Anne020, 36 jaar, 1e kindje 💓 In totaal 38 mama's 39 kindjes 👧0 meisjes 👦0 jongens 🌟🌟🌟Sterretjes🌟🌟🌟 🌟Whoppie🌟Luna3🌟Doetie🌟Lila 🌟Melanie2012🌟Saphira85🌟Oktober91 🌟Marlau🌟 📅Afspraken & echo's👀 December 4 december Adje nekplooimeting en uitslag combitest 7 december kleinemuis80 termijnecho 7 december Puppytje grote echo 8 december tbtje gyn + combinatietest 8 december Marisha termijnecho en nekplooimeting 8 december Marisje89 nekplooimeting 9 december wup79 termijnecho 10.15 uur 10 december Ellamalou nekplooimeting 10 december Vlindertje126 echo 11 december Adje 12 wkn echo gyn 11 december Loes nekplooimeting 15 december Mahna Mahna, nekplooimeting 13.30 uur 16 december Viveluna 2e echo 12 weken 17 december Thea nekplooimeting 18 december Prinsesje2014 controle gyn en echo 20 december Marisje89 5e echo 21 december PeAn pretecho geslachtsbepaling 21 december Mahna Mahna echo gynaecoloog 22 december kleinemuis80 hartje luisteren 23 december 3muisjes pretecho geslachtsbepaling 23 december awvd geslachtsbepaling 28 december Viveluna geslachtsbepaling 28 december awvd controle vk 28 december Suprise afspraak 28 december Sissi87 geslachtsbepaling 28 december MiniMe89 controle vk 29 december tbtje pretecho en geslachtsbepaling 30 december a flower controle vk Januari 2 januari Thea geslachts bepaling 4 januari kleinemuis80 controle vk 5 januari PeAn controle vk 5 januari mariomama echo 6 januari Rosa1234 controle vk 12 januari, Goldsword, afspraak 16.15 uur 25 januari PeAn 20 weken echo Februari 1 februari Thea 20 weken echo 2 Februari a Flower 20 weken echo 8 februari PeAn controle vk Maart 1 maart PeAn controle vk
Ik heb er voor gekozen een sterretje te plaatsen zonder haar naam erbij te vermelden aangezien ze aangaf dit liever niet te willen. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit te confronterend is om je naam bij de sterretjes te zien staan. Toch ben ik vam mening dat we haar kindje niet mogen vergeten en hoop zo een passende oplossing te hebben gevonden. Cheshire mocht dit tegen jouw gevoel ingaan wil je dit dan alsjeblieft aangeven?