@ thea, je hebt helemaal gelijk! Ik heb gebeld en het ging alleen over het verzetten van een afspraak. Heb me dus druk gemaakt om niets
Ook hier goede termijnecho gehad. Werd nu geschat op 11w6 dagen maar bij minder dan 3 dagen verschil passen ze de oorspronkelijke datum niet aan (bij 1e echo was het verschil nog 5 dagen, 2e echo 3 dagen en nu dus 2). Datum blijft dus 20 juni (met geplande ks op 38 weken). Verder is het kindje helemaal goedgekeurd (armpjes, beentjes, maagje, urineblaas, hersenen en hartje zijn gecontroleerd). Maar hij/zij is wel enorm beweeglijk, nekplooimeting was even moeilijk om goed vast te krijgen aangezien ie niet wou blijven stil liggen Np was 1mm (grens is 3mm) en neusbeentje is ook aanwezig. Net ook bloed voor NIPT laten afnemen. Over ongeveer 2 weken hebben we hier ook resultaat van maar zouden ons niet teveel zorgen moeten maken. Hebben het de kids ook net verteld maar het is nogal abstract denk ik... Hoewel de oudste wel wou weten als het een meisje zou zijn wie dan eerst in bad mocht gaan (jongens vs meisjes)... ik weet niet waar hij het haalt
Oh wat een heerlijk nieuws weer allemaal. Goede echos en kindjes die het goed doen. Daar worden we blij van! Thea ook super nieuws. Fijn hoor. Marisha die reactie tja het zal wel belangrijk zijn. Grinnik...
Wat een goed nieuws! heb je nog een foto? ik kan niet wachten tot donderdag en hopelijk krijg ik ook alleen maar goed nieuws! waarom heb je een geplande keizersnede op 38 weken? Sorry, heb ik wrs gemist ergens
Rest lees ik later even na, maar nu even: Marisha wat fijn van je goede echo! Mooi he, hoe ze alles nalopen en in beeld blijven. Ook fijn dat je in België makkelijk toegang hebt tot Nipt. Geeft toch wat meer zekerheid! Hier was 10 jr geleden een geplande keizersnede ong. 1 wk voor uitger. datum. Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd of dat nog zo is. Is het in België standaard 2 wkn eerder? Wat een mooie reactie van je oudste
voedingsbh's hoeven niet vormeloos te zijn! ik heb zelf een behoorlijke boezem en had best leuke bh's. kosten alleen wel flink. 100,- pst. Mijn merk was mammae. heb ze in belgie gehaald en online. En ik heb ze ook hier in harderwijk gezien bij een speciaalzaak. dus gewoon ff goed zoeken! Ik heb ze uiteindelijk tot op de draad versleten!
Ik weet niet meer wie het vroeg over mijn spierziekte maar idd heeft een zoon maar 50% kans het te krijgen en een dochter 50% kans dat ze drager is. Ze krijgen namelijk een van mijn x chromosomen. Hoe ernstig het is kan sterk variëren. Het is progressief en tast vooral voeten/benen en handen aan, minder spierkracht. Mijn tweelingzus en ik en mijn zoon gebben een vrij lichte variant, haar zoon heeft het duidelijk erger. Er is goed mee te leven maar je wilt het natuurlijk je kinderen besparen......
Ik heb al 2 keizersneden gehad (eerste op 41,3 weken na 12 uur arbeid zonder vooruitgang en tweede op 40 weken op indicatie dat geschiedenis zich zou herhalen). Bij een derde kreeg ik de keuze niet meer omwille van het risico op ruptuur tijdens gewone bevalling. Daarom weet ik nu al dat ik op 8 juni zal bevallen, wel makkelijk om te plannen zo Ik probeer nog een foto te plaatsen (hopelijk lukt het zo).
Die zijn idd supermooie! Ik geef er mezelf eentje kado deze keer (ga weet bv geven en dan mag je er toch ook een beetje mooi en modieus bij lopen he!
Haay allemaal. Jeetje ik ben de laatste tijd zo druk geweest met vanalles dat ik soms alleen even heb meegelezen. Helaas zou dat zo tot het nieuwe jaar doorgaan vanwege drukte op het werk. Zag goeie echo's voorbij komen met kindjes die het goed doen. @thea jeetje schrok wel even van je berichtjes maar heel fijn dat de hematoom weg is. @marisha dat is idd wel makkelijk plannen dan. @mariomama jeetje dat is niet niks. Hopelijk als je een zoontje krijg dat het een lichte variant krijg. Hier vandaag de nekplooimeting gehad. Een hele goeie uitslag. Ben super gerust gesteld en frummel deed het ook super goed. Verder op het werk weten de leidinggevende het ook en ze nemen het heel goed op. Alleen moet ik wel na een andere afdeling. Vanwege het zware werk Ik lees voorlopig even mee aangezien het druk is op het werk.
Lieve Thea, Ja dat klinkt volkomen logisch dat jij het no rustig aan moet doen, na de weeën die je gehad hebt. Doe lekker rustig aan en laat de ustrogan (zijn toch die bolletjes?) zijn werk doen. Dat je maar snel mag opknappen. Liefs
Lieve A Flower, Dat is echt heel bijzonder en nu maar hopen dat ze elkaar een beetje aardig vinden, maar ik denk dat dit vast wel goed gaat komen. Liefs
Liefs Prinsesje, Wat fijn dat je bijna geen last van klachten hebt en dat met 2 mini mensjes in je buik. Ik kan je helaas geen verder advies geven, want ik ben nog nooit zwanger van een tweeling geweest. Ik kan wel mijn gevoel uitspreken en dat zegt dat het je tweede zwangerschap is waardoor dingen iets sneller gaan en dan zitten er ook nog twee miniyou's in je baarmoeder, dus gaat het misschien nog harder. Liefs
Lieve Rosa, Wat leuk dat je moeder meegaat. Zal ze vast heel leuk vinden. Ik hoop dat we later in de zwangerschap een 3 of 4D echo kunnen laten maken en dan komt ook alle familie mee. Ik wil je alvast veel plezier wensen voor aankomende vrijdag. Ik kan je van harte een zwangerschapspanty aanraden. Ziten een stuk beter. Mijn moeder had maat 48 t/m 56 of zo voor me meegebracht, maar daar verzuipt heel mijn onderlijf in. Geen gezicht, want ik ben een maat 34-36 (meer 36 tegenwoordig) van mezelf. Liefs