Wat leuk om te lezen waar jullie wonen. Hier in de Achterhoek. Maar kom zelf uit de Betuwe. Wat leuk om weer mooie echo foto's te zien. Die van ons gaf gister met de nekplooimeting een mooie high five Gisteren vanaf Mp een box opgehaald van bopita voor 60 euro. Vond um alleen al leuk omdat er onderop bij de la stond speelgoed knuffels Rommel. Nieuwprijs tikt ie nog tegen de 200 euro aan. Ga vanavond als ik tijd heb even uitgebreid reageren zit nu op de telefoon. Zou iemand mijn afspraak van 20 december naar 28 december willen zetten
Kleinemuis dat is idd dan dichtbij. M'n vriend is een echte diemse. Ik ben import. Ik kom zelf uit een dorp naast Arnhem.
Hier toch echt de randstad, maar wel een klein dorp onder de rook van Gouda.. De auto is idd prijzig, ene offerte was 900 euro, andere 600euro helaas.. Morgen kijken of ik er nog iets af kan praten.. Babyspullen hebben we al veel van de eerste, alleen kinderwagen moet vervangen worden en wil dit kindje gaan dragen.. Ledikant en commode zijn nog goed, alleen misschien nog een kledingkast, lang leve Ikea! Kleding heb ik nog veel maar dat moet natuurlijk wel bijgekocht worden.. De rest moet immers weer in verdiepen.. Net ook de zorgverzekering aangepast, dus tip van mij, niet vergeten even na te kijken, ook contracten van de zorgverleners want die kunnen elk jaar wisselen ( is mijn werk dus ikkan t weten
Hier ook tussen de Belgische koeien maar ik werk 1 keer per week vanuit kantoor A'dam. Ga morgen werkgever inlichten. Ben best wel zenuwachtig voor reactie aangezien ik er 3 maanden geleden pas begonnen ben
Wat leuk om te lezen dat er meer dames uit Groningen komen!ik kom zelf ook uit de provincie Groningen. Helemaal boven aan bij de zee..
Vind ik knap veel geld voor de dingen die jij opnoemt.. Moet je voor de gein eens gaan googlen naar de onderdelen die vervangen moeten worden.. Wij doen veel zelf, vooral om deze kosten te vermijden..
goeie echo gehad!!!!! En ook een hele week vooruit gezet! Ben nu 24 juni uitgerekend. Ik ga het volgende week vertellen aan directe collega's, leidinggevenden weten het al ivm voorbereiden vervanging. Volgende afspraken: 6 januari echo en 27 januari uitgebreide 20 weken echo
Zo jij was zeker vroeg wakker!! Geen zorgen maken hoor, nergens voor nodig op dit moment. Nog een weekje en dan heb je weer een echo en kun je zien dat jullie kleintje het hartstikke naar de zin heeft in jouw buik!! We moeten allemaal positief denken! En natuurlijk door je verleden en de verhalen hier kan je ineens ongerust zijn, maar ook jij weet dat je nooit ergens 100% zekerheid mee hebt. Geloven in het positieve! Zet me op! Dat kun jij! Dikke knuffel! Hopelijk nu een betere nacht voor je!
Hoi! Weer even bijgelezen. Ik woon in Leiden, maar het plan is om naar Rotterdam te verhuizen. Hoe gaat het met jullie lichamen? Mijn buik voelt vooral opgezwollen aan. Ik heb eigenlijk bijna niet meer gesport sinds ik weet dat ik zwanger ben, en eet waar ik zin in heb Geen idee of ik nu normaal veel aangekomen zou zijn Morgen sollicitatie, overmorgen echo. Spannende dagen!