rijn hou vertrouwen t kan hoor ik ben bij dochter 1x misselijk geweest en was ook bang dat het over was toen het weg bleef. T kan meisje hou moed. Richt je maar even lekker op je gezin 3muisjes weet niet welke test je gebruikt heb maar kv2v kan niet hoger als zo en loopt dan iets terug hier lekker geslapen en dochter was pas om kwart voor 9 wakker. Ben blij dat ik zo'n langslapertje heb. zo naar het ziekenhuis bloedprikken en dan boodschappen doen
Goedemorgen meiden, Hier gelukkig geen innige relatie met de wc pot. Vannacht werd mijn jongste wakker om te plassen en toen voelde ik me wat weeïg op de maag. Duurde ff voor ik weer in slaap gevallen was. Vanmorgen gelukkig nergens meer last van. Thea nu met het ov naar school is wel prettig. Moet ze ver reizen? Hier de luxe dat de middelbare aan het eind van de straat zit Zomaar voeten onder je neus geschoven krijgen is helaas ook hier bekend. Vanmorgen liet de middelste een scheet, zegt ze ineens. ...... sowwww die ruikt goed! Die koppen van die andere twee waren onbeschrijfelijk Lieve 3muisjes, waarom doe je jezelf dit aan? Waarom blijf je testen? Je bent zwanger! Als het fout gaat merk je dat of aan bloeden of met de echo. Niet leuk, heel verdrietig maar niet te voorkomen door te blijven testen. Je maakt jezelf nu onnodig onzeker. Kop op meid heb vertrouwen in het leven! Eindelijk is het vrijdag! Vanavond gaan we de meiden de film laten zien. Daarna gaan we naar mijn beste vriendin. Kunnen ze vast oefenen met de blaadjes met tekst Mijn vriendin weet dat we bezig zijn met zwanger worden maar ik heb de hele week mijn mond gehouden.....met moeite Vanmorgen zei ml; DE dag is aangebroken. Hij is er toch ook mee bezig dus Nou ga hier zo eens wat doen, gaat de dag hopelijk wat sneller Zo en nu op het goede knopje drukken anders is mijn tekst weer weg......
Oke ondertussen dat ik mijn reactie opnieuw moest typen dus nog de nodige toevoegingen Lieve adje voor jou hetzelfde als voor 3muisjes. En de rest ben ik weer vergeten dus ik ga nog even terug lezen......
Haha, Je hebt helemaal gelijk! Bij mijn vorige zwangerschappen deed ik 1 test en was ik overtuigd Misschien ook een beetje gek laten maken, door op dit forum steeds iets te lezen over aflopende en oplopende streepjes. Ik knal straks alles in de prullenbak en bewaar alleen mijn eerste mooie test van predictor
Rijn hopelijk heb je er snel meer vertrouwen in. Ik kan me goed voorstellen dat dit moeilijk is maar hoop dat je toch een manier hierin weet te vinden. Adje jeetje die is flink ziek! Heel herkenbaar overigens ik had er als kind ook last van. Dan voel je je echt beroerd. Heel veel beterschap! Marlau ondanks vroeg wakker toch een lekker rustige start. Hier nu ook 5 weken. Wat ik me afvraag. Je moet nu toch de info lezen van week 6? Want dat is toch wat er deze week gaat gebeuren? Al mijn apps, nouja al....hahaha. 2, geven dit aan. Kreeg ik vanmorgen een mailtje van mama en zo dit gebeurd er in week 5. Ik huh? Ik ben nu 5 weken dus ga nu toch mijn 6e week in???? De info die ik las had ik afgelopen week ook al gelezen .......???
3muisjes niet meer testen.. op een gegeven moment worden de testen minder.. Adje dit was tijdens.. was even de was aan het doen.. ophangen en nieuw wasje erin.. He wat vervelend dat je dochter dat heeft.. Het heerst op het moment wel een buikgriep misschien dat dat het is.. En hoe oud is ze? Misschien dat er naderende hormomen zijn.. Heb wel eens gehoord dat meisjes dan ook kunnen flauwvallen.. Thea, pot heeft ja gezegd nu de andere nog.. Koffie word hier ook al minder. dus ben bang dat ik aan komende 8 maanden ochtend mijn koffie erg moet gaan missen.. we hopen voor mijn leefomgeving dat dat nog een tijdje gaat duren.. Dat papa graag dingen voor doet herken ik hier ook.. Met kont voor je neus staan en scheet laten. voeten laten ruiken.. opmerkingen geven.. En ze hebben het zelfde karakter dat bots wel eens, maar weet zeker dat er veel word samen gespannen wanneer ik chagrijnig ben. Maar ze zijn beide ook even lief.. Rijn hier van het weekend druk. Dus kan ook weinig op forum komen.. Wel heb ik abbo met mail op deze topic.. dus zal vast nog wel even gauw lezen.. pean welke appjes heb jij allemaal.. heb er 1 op mijn telefoon staan.. Onze dochter wil graag mee met de echo.. Ze heeft alles mee gekregen. we hebben alles uitgelegd met filmpjes etc etc.. Biologie heeft ze dadelijk een 10 voor Ik ben nog een beetje aan het twijfelen of ze mee gaat vanwege het eventuele slechte nieuws wat we krijgen.. Dit hebben we ook uitgelegd, laten zien met foto's.. Vanochtend kwam dus weer de vraag "mama mag ik alsjeblieft mee" dus zeg tegen haar dat ik niet weet of ik dat doe omdat het ook slecht nieuws kan wezen.. Ja zegt ze 'dan hoor ik het van iemand anders, ipv jullie!!!'
Ik heb die apps ook, maar heb je dan je gegevens wel goed ingevuld.want ik zie wel de info voor week 6. En ik ben 4+6.
In de apps zie ik idd de info van week 6. Zoals het volgens mij ook hoort. Alleen vanmorgen kreeg ik mail van mama en zo en die gaf aan wat er gebeurd in week 5. Maar das dus afgelopen week allemaal al gebeurd. Stond ook bij....klopt de niet kijk of je de geggevens goed hebt ingevuld. Dus ik ga kijken en bij ud staat gewoon 17-6. Zal die mail wel afmelden en het gewoon bij mijn appies houden
Wauw wat gaat het snel hier. Even alles bij gelezen. @adje Beterschap met je dochter. Hopelijk is het niks ernstigs. Ken het ook als kind had ik het ook was te lage bloeddruk bij mij. @3muisjes. Snap je onzekerheid. Lekker gaan genieten. Is makkelijker gezegd dan gedaan ik heb tot aan gister ook iedere dag nog getest en ene keer waren ze iets lichter dan de andere keer. Maakte mij ook onzeker. @Kleinemuis Wow jij was er vroeg bij. Jammer van je innige omhelzing met de wc pot. Hier gelukkig "nog" geen kampioenschap wc pot knuffelen. Klopt het maar even af. @peAn Fijn dat je man er ook zo mee bezig is. Ben benieuwd hoe de meiden gaan reageren bij je en je vriendinnen @rijn Hier ook geen kwaaltjes. Vind dat ook erg lastig. Maar iets minder op het forum kan je ook rust geven. Ben vast en zeker nog wel wat vergeten. Was ook zoveel om te onthouden. Hier ook geen kwaaltjes. Wilde graag de digitale van cb nog doen maar ben bang dat ik daar heel erg onzeker door word. Gister wel 3 foto lijstjes gemaakt met een gedichtje erin en een test erin geplakt voor mijn schoonouders, mn moeder en mn vader. Voor mijn broertje en zwanger een boekje van Nijntje. Nu nog iets voor mijn oma want die word voor de 2e keer overgrootmoeder oftewel Omi. Maar als ik het die vertel dan weet iedereen het die kan namelijk net zoals mij der mond niet houden. En het lukt me nu echt met moeite. Alleen op stal weet 1 persoon het als ik me straks niet lekker voel of toch een kampioenschap wc pot knuffelen ga houden dat zij mn paard overneemt om te rijden.
Ooh, dat is lastig, kleine muis, als je zo beroerd wordt tijdens je ´taakjes´. Ik ben ook een beetje bang hoe dat de komende maanden gaat. Een keer niet stoffen of stofzuigen vind ik niet erg, maar de was, keuken opruimen e.d. wil ik toch ´graag´ nog kunnen doen. Jij hebt trouwens ook een lekkere bijdehante dochter Ik snap wel dat ze mee wil, maar lijkt mij ook te spannend de eerste keer. Met mijn dochter gaat het inmiddels een stuk beter. Ik weet niet of dat hormonen al kunnen zijn. Ze is 10 en ik was ook een laatbloeier, en haar zus van 12 heeft daar ook nog niet zo veel last van. Maar je weet maar nooit. De dokter heeft haar even onderzocht en ze is waarschijnlijk te snel na de eerste keer flauwvallen opgestaan. Vandaag nog even rustig aan doen en even in de gaten houden. Maar ik ben weer gerustgesteld En bedankt voor de beterschapswensen! Ik ben onwijs benieuwd hoe jouw kinderen reageren PeAn! Laat je nog wel weten, hè! Wij kunnen ook niet wachten tot zaterdag. De shirtjes liggen ingepakt klaar. Ik heb een mooie plek voor de videocamera, zodat hij stiekem alles kan filmen. Straks nog wat lekkers halen en dan wordt het toch vanavond. Ik kan haast niet wachten. Zijn toch mooie dingen om naar uit te kijken! Ik heb ook de app van Zwanger en Zo, die vind ik wel mooi. Zwangerschapswatcher heb ik niet kunnen vinden op ipad. Zo maar eens kijken op mijn telefoon. Vroeger zocht ik al die info op in een zwangerschapsboek hihi, tijden veranderen met al die moderne gadgets. Hebben jullie bijvoorbeeld wel eens iets met een doppler gedaan? Of overweegt iemand om dat aan te schaffen. Lijkt mij wel bijzonder, maar misschien zorgt dat juist weer voor extra zorgen als je het hartje even niet kan vinden.
Wauw surprise! Dat klinkt super goed! Ik heb alles even terug gelezen. Drukke ochtend gehad hier. Ik kan nu tijdens het reageren niet meer terug naar de vorige pagina want dan is mijn tekst weg... En ja dat heb ik al even heel slim uitgeprobeerd hahaha Ik heb zojuist nog 1 test gedaan. Omdat ik las dat bij sommigen de middag urine sterker is dan die van de ochtend. Hij is weer donkerder geworden! Donkerder dan die van vanmorgen! Ik ben weer overtuigd! Maar na deze ervaring denk ik maar dat ik gewoon ga stoppen met testen. Het voelde echt even niet fijn dat die streep lichter was. Ga me alleen maar zorgen maken. En ik wil juist genieten! Dus ik beloof jullie bij deze dat ik niet meer ga testen! Vandaag een heel kribbig dagje. Ik kan echt niks hebben! Ben alleen maar op de kinderen aan het mopperen Heb ook veel last van mijn rug en buik. Er groeit duidelijk iets! Mijn broeken zitten allemaal niet meer fijn. Heb er wel 4 geprobeerd vandaag! Word echt gek van mezelf. De hele dag een honger gevoel maar geen zin om te eten. Misschien zo even een cup a soup maken ofzo. Net was de buurvrouw even op de koffie. Word ik toch ineens heel erg misselijk tijden mijn cappuccino! ze keek wel heel raar dat ik de koffie laat staan en rood aan liep volgens mij hahaha Hier word de koffie dus ook al minder. Ga mijn kopje wel missen in de ochtend. Ik ben niet echt een thee drinker maar zal eens kijken in de supermarkt voor een lekkere thee. De jongste zei vanmorgen tegen mij, mama je hebt een dikke buik! Krijg ik nou eindelijk mijn broertje of zusje? Ik moet me zo inhouden zeg! We willen het dinsdag gaan vertellen op de verjaardag van de oudste. Ik weet het... het word steeds eerder hè hahahaha
Wat fijn suprise! Dat is een super mooie stijging! Jij kan op je roze wolk Wat fijn ook voor jou 3muisjes. Niet meer testen is inderdaad beter. Wat grappig dat je zoon dat zegt! En dinsdag duurt niet zo heel lang meer! Daarna hoef je niks meer verborgen te houden. Ik vind koffie nog steeds lekker. Maar dat vond ik bij mijn vorige zwangerschap ook. Ik dronk eerst echt de hele dag koffie, toen ik zwanger was ben ik eerst terug gegaan naar 4 kopjes en later naar 2. Nu drink ik er 2 vaak. Soms 3, maar als ik thuis ben cafeïne vrij. Mijn rokje zat gisteren ook al strakker. Of ik ben gewoon aangekomen, want ik had hem al even niet meer aangehad. Ik heb ook meer last van mijn buik en soms rug. O en een voedselvraagje. Ik heb net in de supermarkt 'verse' aioli gekocht van Plus eigen merk. Dat 'vers' staat tussen haakjes omdat het nog wel houdbaar is tot 25 november. Ik neem aan dat er geen rauw ei in zit als het nog houdbaar is tot 25 november?