16 t/m 30 juni 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Adje, 10 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PeAn

PeAn Niet meer actief

Iedereen hele gezellige kerstdagen!

Naast kerst vieren wij vandaag ook de 10e verjaardag van Jennifer. Vanaf vandaag 2 tieners in huis!

2. Anne020

Anne020 Actief lid

28 jun 2014
    473
    91
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Fijne feestdagen iedereen!

3. mamainspe2016

mamainspe2016 Actief lid

20 okt 2015
    219
    50
    28
    NULL
    NULL
    Prettige kerstdagen voor iedereen! 🎄🎁🎅

PeAn, gefeliciteerd met je dochter! !

4. dalk

dalk Actief lid

10 okt 2014
    425
    0
    16
    Voor iedereen fijne kerstdagen gewenst! Hopelijk kunnen de meeste van jullie toch een beetje genieten van het lekkere eten....

Wij zitten vandaag bij mijn ouders en morgen eerst babyshoppen! We gaan toch maar voor een nieuwe babykamer, we hebben er één gezien die redelijk qua prijs ligt...en als we tweedehands kopen zijn we uiteraard wel iets goedkoper uit...maar toch als we het verschil bekijken... En daarnaast ook meteen de kinderwagen!
    Daarna door naar schoonouders om lekker uit eten te gaan!

5. PeAn

PeAn Niet meer actief

M'n buukie groeit al aardig 😊
    20151225_124711.jpg 20151225_124915.jpg

Alleen kantelen de foto's 😕

6. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd Pean met je dochter!
    Dalk lekker shoppen morgen, genieten!

Dochter ligt nu lekker te slapen en straks naar schoonfamilie, daar even de paarden een worteltje geven en dan lekker naar binnen en laten verwennen!! :) Dochter kijkt er erg naar uit om kadootjes te geven, ze weet nog niet dat zij ook wat krijgt, maar zo is het ook net een mooiere gedachte.
    Vanmorgen naar de kinderkerstmis geweest. Vind ik altijd een mooi begin van de kerst, even naar de kerk en samen stilstaan bij de kerstgedachte en liefde voor de medemens. Dochter was lief en kreeg een complimentje van de buurman op onze bank! :) trots!

Zalige kerst iedereen!

7. Mamavanmanoa

Mamavanmanoa Actief lid

18 okt 2015
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    fijne kerst allemaal!
    hier vanmorgen weer met mn zwangerschapsdementie geconfronteerd! bij het uitpakken van de kadootjes kwam ik tot de ontdekking dat ik niet alleen mijn kadootje ingepakt had, maar ook de nieuwe rolletjes plakband!! oeps. Ik was ze al kwijt!:D

8. DisneyMama

DisneyMama Bekend lid

7 nov 2013
    819
    438
    63
    PeAn, gefeliciteerd met je dochter!
    Hoop dat ze het leuker vind dan ik, want ik vind jarig zijn met kerst na al die jaren nog steeds niks ;)
    Net me ouders en aanhang op visite geweest.. Nu even bijkomen en straks bij mijn schoonmoeder eten met de gehele familie..
    Iedereen hele fijne avond gewenst, en geniet!

9. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahaha mamavanmanoa!!! goeie! iedereen lachen denk ik? ik wel iig, heeft toch ook best iets grappigs die vergeetachtigeheid...! :D

10. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha grappig en herkenbaar!

11. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijne kerst iedereen! Ik zit even bij te komen. Vanmorgen om 8:15 in de kerk, ik zing in een gospelkoor en wij zongen in de dienst van 9:00. Mijn zoontje zit op het kinderkoor en die had de dienst van 10:30 dus ik kon gelijk daar blijven. Toen gelijk door voor de brunch/lunch bij mijn ouders en net thuis. Druk dagje zo.
    Ik heb er last van dan ik me bij het eten meteen erg opgeblazen voel. Hebben jullie dat ook? Of het komt door drankjes met prik? Ik heb best wat spa gedronken maar ook omdat ik hoofdpijn kreeg en dacht te weinig gedronken te hebben........
    Maar ik heb ook echt een buikje, droeg vandaag een jurkje met band bovenaan de buik en kreeg diverse opmerkingen dat je het al goed ziet. Als mensen vragen hoe ver ik ben en ik zeg 13-14 weken zie ik ze ook echt zo denken.........volgens mij gaat het bij nummertje 3 echt sneller dus!
    Pean ik vind dat je een mooi buikje hebt. Heb jij ook het idee dat het sneller gaat?
    Geniet van alle leuke dingen en doe ook een beetje rustig aan allemaal ;)

12. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    He meiden ik hoop dat jullie ook zo'n fijne 1e kerstdag hebben gehad als wij.

Gisteravond hebben we met mijn zusje en gezin bij mijn ouders gegeten en daarna zijn we met zijn allen naar het kinderkerstfeest bij ons in de kerk geweest. Was erg leuk kinderen genoten volop.
    Vanmorgen zijn we naar de kerk geweest en hebben genoten van een mooie kerstdienst, Eenmaal thuis gekomen hebben we met zwager samen lekker uitgebreid gekookt en gegeten. rond half 4 zijn we naar mijn schoonouders gegaan. Schoonvader is dinsdag geopereerd en gisteren thuis gekomen van het ziekenhuis. Daar hebben we thee gedronken. Schoonzus en fam kwamen ook nog even langs. Toen schoonpa moe was zijn we naar huis gegaan. Zoon hebben we naar zijn vader gebracht en kleine meid ligt nu lekker te slapen en wij zitten lekker op de bank en gaan zo een filmpje kijken, Lekker relaxt, Morgen lekker uitslapen en rond 15.00 komt zwager lekker gourmetten.

13. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Fijne Kerst allemaal.

De kleine is goed verwend vandaag! Ik heb woezel en pip mat & gordijnen gekregen. Vervolgens nog 1 forever friends slaapzak en 1 forever friends pj's. De grootste cadeau is dat ik een 3 in 1 kinderwagen heb ik gekregen van mijn schoonbroer en schoonzus! Nog een olifant knuffel en een woezel en pip muziekdoos

Mijn kerst is nou helemaal compleet! 😁😁😁

14. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    Goedemorgen,

Hele fijne kertstdagen!!!

Hier gisteren een leuke dag gehad bij mijn zusje de hele clan erbij.. Maar moe!!! Pffff

Gisterenochtend hebben we het hartje gehoord met de doppler! Geweldig!!
    Straks nog even luisteren ;)

Vanmiddag gaan we naar mijn schoonouders toe.. Ook altijd wel gezellig..

Zo eerst stiekem iets in huis doen! Moet stiekem anders gaat mijn man de schuur in om daar te klussen ;)

15. PeAn

PeAn Niet meer actief

Bedankt voor de felicitaties meiden.
    We hebben gister een leuke dag gehad en ze is heerlijk verwend.
    Nu is het rust in huis. Alle kinderen zijn bij hun andere ouder. Wij hebben gistee besloten vandaag langs mijn opa en oma te gaan. Weten ze nog niet 😊

Straks eerst even een beetje puinruimen van gister.

Mariomama ja het gaat echt wel sneller na meerdere zwangerschappen. Toch gaat het deze keer langzamer dan bij Neomy. Verschil is dat ik Jennifer en Neomy relatief snel achter elkaar heb gekregen en nu heeft er 7 jaar tussen gezeten. Wel gaat het groeien sneller dan bij Jennifer.

Iemand vroeg waar ze het best kon concentreren om de kleine te voelen omdat ze denkt op de verkeerde plek te concentreren.
    Ik denk dat je ff verschillende plekken moet proberen. Weet je hoe hoog je bmm al komt? Deze kan je voelen, je voelt een harde rand zitten.
    Bij een eerste zwangerschap groeit deze langerzamer dan bij volgende. Mijn baarmoeder voel ik al op de navelgrens.

Ik voel de meeste activiteit net onder mijn navel links. Gisteravond ook meer onderin.
    Sinds 2 dagen merk ik nu ook beweging als ik sta of na lang lopen.

Succes! Hoop dat je snel de bewegingen van jullie kleintje maf voelen.

16. a flower

a flower Actief lid

13 aug 2013
    295
    0
    16
    Vanmorgen na het opstaan ineens een harde buik en ik verloor veel helderrood bloed. De vk is langs geweest en heeft het hartje gelukkig gehoord en de baby bewoog ook veel. Verlies wel veel bloed dus ze heeft het ziekenhuis gebeld. Als ik maandag nog bloed moet ik erheen of als het heel erg word. Ben zo bang dat het fout gaat, wil dit kindje zo graag houden! Hopelijk gaat het bloeden over, verlies ik geen stolsels en krijg ik geen weeën. Lig nu op bed met een kruikje te hopen dat m'n harde buik weg gaat.

17. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohhh wat moet je geschrokken zijn en dus nog steeds bloedverlies? Ze laten je niet meteen naar het ziekenhuis komen, das niet fijn misschien, maar kan ook een positief teken zijn! Dat er meestal dus niets aan de hand is!!

Laat je goed afleiden, want alleen maar aan de zorgen denken gaat ook niet helpen. Heel veel sterkte! en zet ḿ op kleintje, lekker blijven zitten en laat je je moeder zo nu en dan even voelen dat alles goed met je gaat?
    Dikke knuffel!!

18. PeAn

PeAn Niet meer actief

A Flower wat zal je geschrokken zijn! Wat een angst.

Meid heel veel sterkte en ik hoop dat het bloeden snel stopt.

19. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    dikke knuffel Flower!

20. Loes221983

Loes221983 Actief lid

1 aug 2015
    213
    0
    16
    Jeetje Flower dat is schrikken hopen dat het snel beter gaat!

Deel Deze Pagina