16 t/m 30 juni 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Adje, 10 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamainspe2016

mamainspe2016 Actief lid

20 okt 2015
    219
    50
    28
    NULL
    NULL
    Dat was schrikken flower! Hopelijk houd het bloeden snel op en kun je met de kerst afleiding vinden en er alsnog van genieten!!

2. a flower

a flower Actief lid

13 aug 2013
    295
    0
    16
    Wat een lieve berichtjes, dankjulliewel!
    Heb de hele dag al een heel harde pijnlijke buik en het bloeden is wel minder, maar nog niet gestopt. Vooral als ik ga lopen bloed het weer. Ik word hier zo onzeker van, echt niet fijn dit :( hoop echt dat het snel stopt! En anders hoop ik dat er iets is met de placenta of baarmoeder wat makkelijk te verhelpen is. Ze kunnen me nu nog niet helpen bij de vk, maar afwachten is echt vreselijk.
    En ik dacht dat ik veilig was nu ik 14 weken ben :(

3. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh flower, wat schrikken! Ik duim dat alles goed blijkt te zijn.
    Ik kan hier altijd meteen in het ziekenhuis terecht op de juiste afdeling ook zonder afspraak. Wat jammer dat jij nu zo in onzekerheid moet wachten. Maar miss maken ze zich geen zorgen omdat het hartje ok is en komt dit vaker voor? Sterkte meid!

4. Prinsesje2014

Prinsesje2014 Actief lid

12 dec 2013
    411
    1
    18
    Jeetje flower wat schrikken. Hopelijk stopt net bloeden snel. En als je toch onzeker blijft zou ik nogmaals bellen en niet wachten tot maandag. Die stress is ook niks.
    Sterkte met afwachten, maar gelukkig is bloed ook heel vaak onschuldig.

Dikke knuffel

5. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte flower! Ik hoop voor je dat het snel stopt!

6. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    Sterkte flower x hopelijk stopt het snel

7. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    Oooh flower. hopelijk gaat alles weer goed en is het bloeden weer gestopt!!

8. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.275
    25.746
    113
    Oh, wat naar Aflower, wat moet je geschrokken zijn! Hoop dat het snel over is!

9. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    flower hoe is het nu?

10. rijn

rijn Actief lid

15 aug 2014
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Lieve Flower. Wat een schrik!! Hoe gaat het nu met je? Hopelijk gaat alles goed met jullie

11. PeAn

PeAn Niet meer actief

A Flower hoe is het met je?

12. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    Lieve flower, hoe gaat het nu met je? Wat vreselijk schrikken zeg. Ik heb ook regelmatig bloedverlies gehad en tot nu toe gaat het nog goed. Is er bij jou in het ziekenhuis geen afdeling waar je met dit soort klachten naartoe kan gaan? Bij ons in het ziekenhuis hebben ze een triage afdeling waar je dag en nacht naar toe kan bellen (speciaal voor zwangere vrouwen) in geval pijn en of bloedverlies of andere zaken die dringend zijn. Zeker nu je vast heel erg in onzekerheid zit. Misschien dat je vk dat wel weet? Sterkte meid!

13. a flower

a flower Actief lid

13 aug 2013
    295
    0
    16
    Vannacht een goede nacht gehad! Mijn buik is weer rustig en het bloeden is stukken minder. Hopelijk zet dit door! Morgen de vk bellen om te laten weten hoe het met me gaat. Hopelijk kan ik morgen een echo krijgen en kunnen ze de oorzaak van het bloeden vinden..
    Voor nu heb ik goede hoop maar ben toch nog bang dat het fout gaat.

14. a flower

a flower Actief lid

13 aug 2013
    295
    0
    16
    Volgens de vk die gister langs kwam doen ze niets met de termijn die ik heb. Simpelweg omdat ze niets kunnen doen... alleen als het echt ernstig wordt. Wel heel vervelend. Gelukkig lijkt het nu beter te gaan :)

15. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    fijn dat het beter gaat, en je buik weer rustig is. Hopelijk snel nieuws over de oorzaak, maar vooral dat het met je kleine goed blijft gaan!

16. rijn

rijn Actief lid

15 aug 2014
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Meiden nog bedankt voor jullie uitleg over waar jullie het kindje voelen.
    Ik weet nu bijna zeker dat ik die kleine uk voel.!! Inderdaad een vlindertje, zenuwachtig gevoel, zacht gestreel.. t klopt allemaal!! :D

17. a flower

a flower Actief lid

13 aug 2013
    295
    0
    16
    Wat leuk Rijn dat je je kindje voelt! :)

18. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.275
    25.746
    113
    A flower, wat fijn dat het wat beter gaat! Hoop dat je morgen helemaal gerustgesteld wordt!

Rijn, wat leuk dat jij je kleine uk nu ook voelt! Is zo bijzonder, hè! Ik geniet er enorm van en zodra ik wat voel ben ik ook meteen helemaal afgeleid :D

19. Goldsword

Goldsword Fanatiek lid

14 dec 2013
    1.422
    0
    36
    NULL
    Rotterdam
    Zo ... sinds dinsdag avond niks meer gelezen, maar ik ben weer op de hoogte :) Even een snel berichtje van mij!

a flower, wat een vreselijke onzekerheid moet je hebben (gehad)! Ik hoop echt voor je dat er niks aan de hand is en dat je kleintje het heel goed doet! Sterkte en dikke knuffel!

Leuk, 3 jongetjes erbij! haha ik dacht al ... als die lijst zo door blijft gaan, wordt de kans statistisch gezien steeds groter dat wij een jongetje krijgen, maar nu is hij alweer redelijk in evenwicht zie ik :) Ik ben ook zo benieuwd, maar moet nog een paar weken wachten.

Wij hebben hele gezellig kerstdagen gehad, maar door de drukte van beginnen met stage, kerst, etc. was ik zo oververmoeid dat ik vrijdag op zaterdag nacht wakker werd met vreselijke buikpijn en misselijkheid. Wist echt even niet wat ik moest en dan word ik zo bang dat er iets niet goed is! Heb (helaas) weer boven de wc gehangen alles eruit gespuugd .... gister nog steeds niet helemaal lekker, dus vandaag heel rustig dagje met niks doen. Ik merk aan mezelf dat ik heel goed moet uitkijken dat ik niet te ver ga, want zodra ik te moe word, voel ik me beroerd en moet ik spugen :(

O en ik krijg ook eindelijk een heeeeel klein buikje, vooral goed te zien na het avondeten ... leuk! Ik vertelde afgelopen week aan een collega dat ik zwanger ben en ze zei: "waar dan???" hahaha moest er wel om lachen :)

20. Sissi87

Sissi87 Lid

24 nov 2015
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    A flower, doe lekker rustig aan en hopelijk wordt je morgen gerustgesteld.

Morgen veel afspraken!!! Ik heb morgen de geslachtsbepaling, cant wait!! Haha. Wel lange dag heb de echo pas om 18:30 :D

Deel Deze Pagina