Lieve Loes, heel veel sterkte met dit verlies, ook voor je familie. Ik hoop voor je dat je lichaam er snel van zal herstellen, zodat je al je energie aan je geestelijk herstel kan geven. Voor jouw zal 2016 heel vreemd starten, maar daarna hoop ik dat het daarna een helend jaar voor je zal zijn. Dikke kus en knuffel.
Loes, nogmaals heel veel sterkte de komende tijd. Je zwangerschap was vanaf het begin al onrustig met het bloedverlies en toen ook nog de combinatietest en het wachten op de nipt. Kon je eindelijk een beetje genieten... Jeetje ik blijf het heftig vinden. Voor iedereen: ik hoop voor iedereen op een fijne avond met dierbaren (geef ze een extra knuffel?!) en een geweldig 2016. Dat we allemaal gezonde geweldige babies mogen krijgen.
Ik zou graag weten wat de oorzaak was. En ik ben ook benieuwd naar het geslacht en eventueel de naam als je van plan bent hem/haar een naam te geven. (Als je dat wil zeggen natuurlijk ) Veel sterkte de komende tijd lieve loes!
Lieve Whoppie, Luna3, Doetie, Lila, Melanie2012, Saphira85, Oktober91, Marlau, Cheshire, Thea, Loes, Helaas eindigd het jaar niet zoals jullie hoopten toen jullie rond oktober een positieve test in handen hadden. Misschien is iemand van jullie inmiddels weer zwanger? Meiden ik wens jullie alle goeds voor 2016 en hopelijk mag jullie wens om een kindje te krijgen in vervulling gaan. Ondanks alles hoop ik dat jullie een gezellige jaarwisseling hebben. 😚
Heel veel sterkte Loes. Je hebt pittige dagen in het vooruitzicht. Voel je alstjeblieft welkom om je verhaal te delen. We zijn er hier in goede en slechte tijden voor elkaar. Van je afschrijven kan zoveel goeds doen. Nogmaals heel veel sterkte en kracht gewenst.
Lieve Loes, Wat een verschrikkelijk bericht heb jij moeten ontvangen en moeten jullie verwerken. Heel veel sterkte de komende onmogelijke dagen. Dagen die in het teken hadden moeten staan van een bijzonder 2016, wat nu een heel akelig zwart randje heeft gekregen. Ik hoop dat jullie ook duidelijkheid kunnen krijgen w.b. de reden van het overlijden van jullie kindje in je buik. Heel veel sterkte nogmaals. Dikke knuffel
Goeiemorgen. Aller eerst iedereen een gelukkig nieuwjaar. Dat 2016 een mooi jaar mag worden. Laatste tijd veel afwezig geweest. Heb echt toegegeven aan mijn vermoeidheid. En even een week vrij genomen om bij te komen. Had ik veel eerder moeten doen. Heb echt alles bij gelezen maar is gewoon teveel om te reageren. Loes heel veel sterkte met het verlies. Jeetje meis wat vind ik dit erg voor je. Had de tranen in mijn ogen staan. Hopelijk hebben jullie straks meer duidelijkheid. Hier ook van de week de kinderwagen opgehaald de chicco urban. helemaal compleet met maxi cosi en adapters. Nu in de kamer staan vanwege de katten. En verbaasd me hoe goed ze erop reageren als je um een stukje wegduwt en terughaalt.
Gelukkig nieuwjaar !!!!❤️ ik heb ook een wijn genuttigd 😍non alcohol. En hij was heerlijk😊
Wauw Puppytje prachtig! Wat ielig zijn die ledematen nog he 😅 ten opzichte van hun enorme hoofd 😊 Zo mooi om zo'n klein wezentje op deze wijze te mogen zien. Heel bijzonder.
Iedereen het allerbeste voor 2016! WoW we zitten al op 10 jongetjes tov 5 meisjes! Ik denk dat de meisjes nu weer even aan zet zijn! Ik hoop het dinsdag te horen. Loes is ben ook wel benieuwd wat nu de oorzaak is. Een ma lijkt me zo gaaf zeker als je geen idee had dat er iets mis was....... Nogmaals veel sterkte! Ik ben nu niet meer zo misselijk en beroerd maar af en tie maakt dat me ook bang......
Ik zat gisteren gewoon aan de Jip en Janneke bubbels met de kids. Maar dat wijntje ziet er ook lekker uit!
Ik sta niet op de lijst maar wij krijgen een dochter, ik ben 20 juni uitgerekend van ons vijfde kindje
Onee Loes, wat een verschrikkelijk nieuws zo in het begin van het jaar Eindelijk kon je een beetje gaan genieten en dan besluit moeder natuur anders... wat is de wereld soms toch oneerlijk! Ook ik vind het fijn als je na de bevalling je verhaal komt doen, al is het alleen al om het even van je af te schrijven. Ik hoop dat ze er achter zullen komen wat de reden is, niet dat je daarmee je kindje terug krijgt maar het lijkt mij wel nodig om te weten om een evt bij een volgende zwangerschap alert op te zijn? Ik wens je heel veel sterkte! X
👶ZWANGER👶 12 juni🎈 Puppytje, 29 jaar, 2e kindje💓 15 juni🎈 PeAn, 32 jaar, 5e kindje💓 16 juni🎈 Prinsesje2014, 2e en 3e kindje💓💓 17 juni🎈 Fee86, 29 jr, 2e kindje💓 18 juni🎈 Rijn, 24 jaar, 1e kindje💓 Karin1983, 32 jaar, 2e kindje💓 MiniMe89 , 26 jaar , 1e Kindje 💓 vlindertje126, 24 jaar, 2e kindje💓 19 juni🎈 Krimpie, 28 jaar, 1e kindje💓 Disneymama, 26 jaar, 2e kindje💓 20 juni🎈 3muisjes, 32 jaar, 5e kindje💓 Adje, 39 jaar, 4e kindje💓 tbtje, 23 jaar, 2e kindje💓 Marisha, 35 jaar, 3e kindje💓 Marisje89, 26 jaar, 1e kindje💓 Brusje, ? jaar, 5e kindje💓 21 juni🎈 lievemandie, 28 jaar, 1e kindje💓 awvd, 24 jaar, 2e kindje💓 Surprise, 36 jaar, 3e kindje💓 Mahna Mahna, 41 jaar, 2e kindje💓 Anoul26, 35 jaar, 3e kindje💓 22 juni🎈 Kleinemuis80, 2e kindje💓 23 juni🎈 Ellamalou, 31 jaar, 1e kindje💓 Mamavanmanoa, 34 jaar, 2e kindje💓 Rosa1234, 30 jaar, 1e kindje💓 Florenthe, 40 jaar, 3e kindje💓 24 juni🎈 a Flower, 24 jaar, 2e kindje💓 Wup79, 36 jaar, 2e kindje💓 Mamainspe2016, 22 jaar, 1e kindje💓 Fauna, 31 jaar, 2e kindje💓 25 juni🎈 Mariomama, 34 Jaar, 3e kindje💓 Goldsword, 27 jaar, 2e kindje💓 26 juni🎈 Presa, 25 jaar, 1e kindje💓 Loesje6, 29 jaar, 2e kindje💓 Sissi87, 28 jaar, 2e kindje💓 27 juni🎈 Viveluna, 1e kindje💓 28 juni🎈 Sieppie, 30 jaar,💓 Dalk, 34 jaar, 1e kindje💓 1 juli🎈 Anne020, 36 jaar, 1e kindje 💓 In totaal 39 mama's 40 kindjes 👧6 meisjes 👦10 jongens 👦3 verrassingen 🌟🌟🌟Sterretjes🌟🌟🌟 🌟Whoppie🌟Luna3🌟Doetie🌟Lila 🌟Melanie2012🌟Saphira85🌟Oktober91 🌟Marlau🌟 🌟 🌟Loes 📅Afspraken & echo's👀 Januari 2 januari Viveluna revealparty 3 januari Fauna pretecho 4 januari kleinemuis80 controle vk 4 januari vlindertje geslachtsbepaling 4 januari MiniMe89 uitgebreide echo + eventuele geslachtsbepaling 5 januari PeAn controle vk 5 januari mariomama echo 6 januari Rosa1234 controle vk 6 januari Wup79 gyn met echo 7 januari 3muisjes controle VK 7 januari Mahna controle vk 9.45 uur 8 januari Prinsesje2014 controle + echo 9 januari Adje pretecho geslachtsbepaling 11 januari Ellamalou geslachtsbepaling 12 januari tbtje, controle vk met echo 13 januari Florenthe pretecho geslachtsbepaling 14 januari Karin1983 controle vk + 's avonds pretecho geslachtsbepaling 15 januari Florenthe controle vk 15 januari Mamainspe2016 afspraak gyn 18 januari Goldsword gyn 18 januari Anne020 pretecho geslachtsbepaling 18 januari Mahna afspraak gyn 14.50 uur 19 januari Goldsword vk 20 januari Dalk afspraak VK 25 januari PeAn 20 weken echo 25 januari Karin1983 afspraak Gyn 26 januari Surprise afspraak gyn + echo 27 januari Wup79 20 weken GUO 27 januari Anoul26 20 weken echo + geslachtsbepaling Februari 1 februari MiniMe89 20 weken echo 1 februari Mahna afspraak gyn 13.50 uur 2 februari a Flower 20 weken echo 2 februari Ellamalou 20 weken echo 3 februari 3muisjes controle vk 3 februari Surprise 20 weken echo GUO 5 februari DisneyMama 20 weken echo GUO 5 februari Adje 20 wkn echo 8 februari PeAn controle vk 8 februari 20 wkn echo bij emc 8 februari Mariomama 20 weken echo 12 februari Dalk 20 weken echo Maart 1 maart PeAn controle vk 3 maart Ellamalou controle 13 maart Lievemandie pretecho 3D April 7 april Mahna pretecho 3D 18.00 uur 9 april PeAn pretecho 4D 11 april Tbtje pretecho 3D
Welkom Brusje, Ik heb je toegevoegd aan de lijst. Kon alleen je leeftijd niet toevoegen. Gezellig dat je mee komt schrijven!