16 t/m 30 juni 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Adje, 10 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Wat leuk PeAn & 3muisje 😄.

2. Luna3

Luna3 Lid

9 okt 2015
    30
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wow wat word er veel gekletst hier, even alles snel terug gelezen!! Wat een leuke reacties Adje en PeAn! Super leuk zeg!!

Leuke cadeautjes 3muisjes!!

De 2 nichtjes van m'n vriend zijn er vandaag ook achter gekomen, gezellig een avondje naar de kroeg vanavond! 1 ben je gestopt met roken?? ( dat kon nog ) Wat!! hebben jullie geen taxi vanavond?? Hier klopt iets niet!! Jij moet zwanger zijn!! Ik heb echt heel erg m'n best gedaan om niks te zeggen maar liegen kan ik zoiezo al niet en dingen verborgen houden dus ook niet!! 😑 wil het toch nog even voor me houden voor de rest hoor!! Ga m'n best doen!!

Ik ben vanmiddag bezig geweest om foto's te maken deze wil ik in lijstjes doen en cadeau doen aan ouders en broer en zus! Wat vinden jullie? De linkse schoentjes zijn van dochter van m'n vriend! Vinden jullie dit duidelijk??

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      33,9 KB
      Weergaven:
      5
  3. PeAn

PeAn Niet meer actief

Ik kan weer eens niet slapen ;)

Leuk Luna!
    Ik vind het duidelijk maarja wij zijn allemaal bezig met het concept zwanger :D
    Je kan er misschien nog de maanden en jaartallen bijzetten van dochter en hond?

Dit idee hebben wij om te doen als we via fb wereldkundig maken dat er hier nog een kleintje bijkomt.

Komt dan een heel rijtje schoenen :D of misschien wel een foto van onze benen t/m voeten en dan een setje babysokjes naast de jongste. En dan alle maanden en jaartallen erbij fotosoepen.

4. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    Zo dat is dichtbij!!!

5. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    Zo eventjes zitten en dan weer weg.. Dochter moet naar zwemtraining. lekker vroeg op zwembad hangen. Vanmiddag naar zwemwedstrijd.

Gisteren even de stad in geweest.. Niet naar de Primark ik denk dat (weet het wel zeker) dat wij daar maandag naar toe gaan. 3 truien binnen voor de rest viel het tegen.. Nu nog leggings, donkere broeken, winterjas, en misschien dan toch nog een paar truien erbij..

Hoe gaat het met de kwaaltjes?? Hier gisteren moeskapot na een rondje stad.. En mijn rug laat zich ook horen... Voor de rest normale kwaaltjes.. Moet wel zeggen dat dat er meer zijn dan bij de zwangerschap van onze dochter..

zo ga zwembad hangen

6. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.271
    25.744
    113
    Bij jouw ook fantastische reacties, PeAn! Die verbazing ook! Prachtig! Jij zal ook nog lang hebben nagenoten :D

Ik ben ook benieuwd hoe ze er vanmorgen in staan. Of het allemaal al een beetje aangekomen is, of dat het nog onwerkelijk is. Het gaat ook nog zo lang duren.
    De oudste zei hier op een gegeven ogenblik ook: 'Oh ik kan niet wachten om te weten wat de datum is!' Toen natuurlijk verteld, en zeiden ze allemaal: 'Oh, maar dat duurt nog zooo lang!'

3muisjes, je cadeautjes zien er geweldig uit!

Luna, ik vind jouw foto ook erg leuk!

Fijn, zo'n vroege zwemtraining op zaterdagochtend, kleinemuis! En dan lekker in zo'n warm dampend, benauwd zwembad zitten... Succes ;)

Hier niet meer kwaaltjes nog dan bij vorige zwangerschappen. Ze zijn alleen wel eerder. Eerder misselijk en moe. En mijn borsten doen echt pijn, vooral aan het eind van de dag. Ik hoop wel dat dat snel over is, want als de kinderen me knuffelen, doet dat vaak wel even pijn :)

7. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    #327 Marisha, 17 okt 2015
    Laatst bewerkt: 17 okt 2015
    ♡♡ ZWANGER ♡♡

16 juni🎈

17 juni🎈
    PeAn, 32 jaar, 5e kindje (5e zwangerschap maar 4e eigen kindje)
    Marlau, 30 jaar, 2de kindje
    Nicci, 33 jaar, 2e kindje
    Luna3, 27 jaar 1e kindje

18 juni🎈
    Rijn, 24 jaar, 1e kindje (3e zwangerschap)
    Loes, 31 jaar, 2e kindje
    Karin1983, 32 jaar, 2e kindje

19 juni🎈
    Lays, 28 jaar, 1e kindje
    Surprise, 36 jaar, 3e kindje
    oktober91, 23 jaar, 2e kindje

20 juni🎈
    3muisjes, 32 jaar, 5e kindje (4e zwangerschap)
    Adje, 39 jaar, 4e kindje (3e zwangerschap)
    tbtje, 23 jaar, 2e kindje (3e zwangerschap)
    Marisha, 35 jaar, 3e kindje (3e zwangerschap)

21 juni🎈

22 juni🎈
    Marisje89, 26 jaar, 1e kindje
    Fluss1984, 31 jaar, 1e kindje
    Cheshire, 1e kindje
    Kleinemuis80 2e kindje

23 juni🎈
    Thea23, 30 jaar, 4e kindje
    Ellamalou, 31 jaar, 1e kindje

24 juni🎈

25 juni🎈
    LiLaa, 27 jaar, 3e kindje

26 juni🎈
    Florenthe, 3e kindje

27 juni🎈

28 juni🎈

29 juni🎈

30 juni🎈

Afspraken & Echo's:
    22 oktober Marlau intake + eerste echo vk
    27 oktober Marisje89 intake + eerste echo vk
    29 oktober Marisha echo
    2 november Luna3 echo
    3 november rijn intake + eerste echo vk
    3 november Surprise intake + echo
    4 november 3muisjes Intake + eerste echo vk
    5 november Kleinemuis echo
    9 november Melanie2014 echo
    10 november Karin1983 intake + eerste echo vk
    10 november tbtje intake en echo gyn
    11 november Adje intake + echo gyn
    16 november Ellamalou eerste echo
    16 november PeAn echo (19.30 uur)
    19 november PeAn intake (13.30 uur)

8. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    #328 Marisha, 17 okt 2015
    Laatst bewerkt: 17 okt 2015
    Heb mezelf er ook maar tussen gezwierd :D

Hoe gaat het met iedereen vandaag? Hier al 2 onderbroken nachten. Lig steeds van 3 tot 5 of zo wakker... Heb al maar wat sites voor positiekleding gezocht dan :p

Wat leuk de reacties van jullie andere kinderen hier. Wij vertellen het vanmiddag aan onze ouders (die merken het toch veel te snel anders) maar voor de kids wachten we tot na de eerste echo dat we toch wat zekerder zijn! Weet wel nog niet hoe het ze te vertellen...

9. PeAn

PeAn Niet meer actief

Vanmorgen met de meiden dus nog een test gedaan :D

Van de action want die had mijn vriendin nog liggen.

Kleurde eerst helemaal roze natuurlijk dus de 9 jarige gelijk....nou ik zie geen streepjes hoor dus je bent niet zwanger.

Wij; wacht nu maar even. Toen de lijn verscheen waren ze echt overtuigd.....ik ben zwanger :D

Bijgevoegde bestanden:

10. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Leerzaam voor ze PeAn :) is toch wel een beetje magisch he, zo'n test! Stuiteren ze vandaag nog steeds? :D

11. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.271
    25.744
    113
    Dat is een mooi idee, PeAn!

Hier vroeg mijn middelste naar de test, want ze had een keer een doosje zien liggen. Dus ik heb ze de eerste en de tweede test laten zien. Vonden ze ook al interessant. Maar er eentje live doen is ook wel erg gaaf.

12. PeAn

PeAn Niet meer actief

Ze stuiteren er nog flink op los. We horen telkens....ik ben zo blij! :D

Dat testen vonden ze best wel spannend.
    (13) wat als er nu geen lijntje komt?
    (10) dan is het gestopt met groeien he en ben je niet meer zwanger. Wat dan?

Uitgelegd dat ik dan niks kan. We kunnen nog een andere test halen en proberen en anders 's maandags de verloskundige bellenen vragen om een vroege echo om te kijken wat er gebeurd daarbinnen.

Ze waren toch wel opgelucht toen er de lijntjes verschenen :D

13. PeAn

PeAn Niet meer actief

Succes met zwembad hangen. Hier oefent de jongste nog voor C en het is bijna diploma zwemmen. Ik gok dat ze erbij zit. Dan ben ik er even een paar jaar vanaf :D

Hier tot nu gelukkig weinig en milde kwaaltjes. Wel lijkt het net of mijn lichaam een tikje los gaat....zo van de meiden weten het dus ik mag :D
    Duidelijker gevoel onderin mijn buik dat er iets gaande is sinds vanmorgen en mijn plasfrequentie neemt toe. Ook mijn (.)(.) beginnen pijn te doen.

14. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Wat mooi peAn. Wat een mooie manier om het de kinderen te vertellen en dingen duidelijk te maken.

@ Marisha
    Hier al 2 dagen heel vroeg wakker terwijl ik normaal heel goed kon uitslapen.

@kleinemuis
    Veel plezier in het zwembad. Wel lekker vroeg.
    Hier geen kwaaltjes af en toe krampjes maar voor de rest niks. Klopt het tot nu toe nog af.

Zag ook foto's voorbij komen van cadeautjes. Echt leuk. Hier nog aan het twijfelen om te vertelle ja of nee.
    Schoonmoeder is nog steeds aan het gissen:D Kan het tot nu toe nog afschuiven op een vriendin die zwanger is.

15. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    goeiemorgen dames.

Wat een hoop geklets.

Mooi voor de dames die het al verteld hebben en dat de oudere kids zo leuk reagerenden.
    Wij wachten nog met vertellen tot in elk geval de eerste echo maar denk zelfs nog tot de 2e echo. Hier willen we mijn ouders en zus met aanhang het vertellen via whats app. We hebben een familie app en willen dan een foto sturen van onze nieuwe gezinsfoto en bij schoonzus en zwanger doen we dat ook. schoonouders geven we de zelfde foto alleen dan afgedrukt

hier onder onze nieuwe familie foto :D

Bijgevoegde bestanden:

16. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Surprise wat een super leuke foto.

17. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Goedemorgen meiden ☺️

Hier: Ik verzin wel iets leuks met mijn boys, heb wel
    paar leuke ideetjes in m'n hoofd 😁😁

Wat zijn jullie plannen vandaag?
    Wij gaan nieuwe bankstellen kijken, voor onze droomhuisje.
    En buiten gezellig lunchen met mijn mannen.

*zwaai zwaai 🙋🏼*

18. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.271
    25.744
    113
    Ooh, die wilde ik ook doen op facebook! Leuk!
    Ik had hem op pinterest gevonden.

19. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.271
    25.744
    113
    Oh, dat is zoo leuk Lilaa! Nieuwe dingen kopen voor een nieuw huis, als een kind in een snoepwinkel ;)

20. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.271
    25.744
    113
    Hier is iedereen nog dolblij. De oudste speelde allang niet meer met babypoppen, maar nu zijn ze weer opgedoken hoor!
    Ik zit hier te smelten 😍

Deel Deze Pagina